Haha kutvriendin heb je mattiequote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10 minuutjes en dan weer terug naar de tablet zeker?
Dank voor de duiding, zag ook nog een filmpje op twitter na de 2e set.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price had weer een beetje van zijn maniertjes in de eerste set, zoals totaal overdreven juichen na het winnen van de eerste leg (die hij was begonnen) en continu al bij de oche staan om te werpen als Wright zijn pijlen er nog uit moest halen. Nadat Wright de vijfde leg won tikte hij even Price aan met een lachje, wat Price volledig negeerde. Daarna kwam het niet meer goed.
Of hij heeft in zo'n pauze te horen gekregen dat zijn moeder is overleden of zo. Hij was ineens geknakt gewoonquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Denk dat er backstage toch wel iets is voorgevallen.
Ik kijk zelden sportwedstrijden terugquote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een ekte fan kijkt het dan terug
Price ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wright wint nooit van Van Gerwen, Mani. Dat weet je heel goed.
Hij won op de Grand Slam of Darts, zak hooi.quote:
Ik heb Ajax - Spurs nog een keer terug gekeken.quote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk zelden sportwedstrijden terug
Ik kijk Feyenoord wel eens terug, lekker anderhalf uur naar Feyenoord - PEC kijken op de zondagavond, mooi manquote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk zelden sportwedstrijden terug
quote:
Maar je was vol vertrouwen over Price die 1 (één) keer van Van Gerwen gewonnen heeftquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wright wint nooit van Van Gerwen, Mani. Dat weet je heel goed.
Ja ik ook, de laatste 5 minutenquote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb Ajax - Spurs nog een keer terug gekeken.
Als er een ding duidelijk is geworden dit WK is dat Price te vroeg heeft gepiekt.quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij won op de Grand Slam of Darts, zak hooi.
Ik moet die avond om 11 uur Nederlandse tijd op een busstation zijn, dus de finale moet snel klaar zijn voor mijquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die blij zijn dat Price heeft verloren, roepen het onheil over zich af.
Heb gewoon 23 inch computerscherm ja toch. Dat moest van @yvonne toen ik mod werd.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10 minuutjes en dan weer terug naar de tablet zeker?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste 5 minuten
Een keer of 40-45
Zelfkastijding is voor pakistanen en zo toch?quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb Ajax - Spurs nog een keer terug gekeken.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb gewoon 23 inch computerscherm ja toch. Dat moest van @:yvonne toen ik mod werd.
De laatste twee partijen had Van Gerwen het enorm zwaar tegen Price in wedstrijden van een goed niveau.quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar je was vol vertrouwen over Price die 1 (één) keer van Van Gerwen gewonnen heeft
Jouw probleem.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Ronald het volgende:
Ik denk dat ik 1 januari ergens bij de 4-0 voor MvG in slaap val op het bankje.
Kan vanalles zijn idd. Leek wel van slag.quote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of hij heeft in zo'n pauze te horen gekregen dat zijn moeder is overleden of zo. Hij was ineens geknakt gewoon
Overstap naar BDOquote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Gezicht het volgende:
Heel benieuwd naar wat er met Price is gebeurd
Leedvermaakquote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfkastijding is voor pakistanen en zo toch?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste 5 minuten
Een keer of 40-45
Wat zegt ie?quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wright zeikt trouwens Price nu volledig af op Sky Sports
Ik heb het eerste deel een beetje gemist, maar je hebt niet echt van die amateurs meer toch? Dat was altijd wel genotquote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit al met al toch maar een matig WK jongons.
HAHAHAHAHAHAHA GODVERDOMME WAT EEN GOEIE GRAP!quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe sluit Van Gerwen zijn emails af?
Mvg
Mvg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |