Oke Syntix.quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef Syntux het volgende:
Kakkerlakken zijn altijd slechte verliezers.
Price viesmadquote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb de eerste sets gemist, wat was er aan de hand
Niet bij klootzak Prijs, altijd zijn fout.quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ho ho ho jongens, een verhaal heeft altijd twee kanten
RvB vindt dit niet leukquote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Van Gerwen pakt zijn vierde wereldtitel bij de PDC. Wat mooi.
Whiteboodschappentaszwaaitmee.gifquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
doei Price!!
wadezwaaituit.gif
Bofkontquote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vriendin laat mij op de tv darten kijken
Dit jaquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet bij klootzak Prijs, altijd zijn fout.
89 gemiddeld.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die blij zijn dat Price heeft verloren, roepen het onheil over zich af.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef Syntux het volgende:
Kakkerlakken zijn altijd slechte verliezers.
10 minuutjes en dan weer terug naar de tablet zeker?quote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vriendin laat mij op de tv darten kijken
Ik kan 1 januari toch niet kijken (lol)quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die blij zijn dat Price heeft verloren, roepen het onheil over zich af.
Wright wint nooit van Van Gerwen, Mani. Dat weet je heel goed.quote:
Gaat gewoon niet gebeuren klaarquote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Als Wright woensdag wint, bestaat God.
Price had weer een beetje van zijn maniertjes in de eerste set, zoals totaal overdreven juichen na het winnen van de eerste leg (die hij was begonnen) en continu al bij de oche staan om te werpen als Wright zijn pijlen er nog uit moest halen. Nadat Wright de vijfde leg won tikte hij even Price aan met een lachje, wat Price volledig negeerde. Daarna kwam het niet meer goed.quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb de eerste sets gemist, wat was er aan de hand
Dankquote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Nober het volgende:
MVG THE MVP.
[ afbeelding ]
@:haags_kwartiertje
Een ekte fan kijkt het dan terugquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan 1 januari toch niet kijken (lol)
Haha kutvriendin heb je mattiequote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10 minuutjes en dan weer terug naar de tablet zeker?
Dank voor de duiding, zag ook nog een filmpje op twitter na de 2e set.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price had weer een beetje van zijn maniertjes in de eerste set, zoals totaal overdreven juichen na het winnen van de eerste leg (die hij was begonnen) en continu al bij de oche staan om te werpen als Wright zijn pijlen er nog uit moest halen. Nadat Wright de vijfde leg won tikte hij even Price aan met een lachje, wat Price volledig negeerde. Daarna kwam het niet meer goed.
Of hij heeft in zo'n pauze te horen gekregen dat zijn moeder is overleden of zo. Hij was ineens geknakt gewoonquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Denk dat er backstage toch wel iets is voorgevallen.
Ik kijk zelden sportwedstrijden terugquote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een ekte fan kijkt het dan terug
Price ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wright wint nooit van Van Gerwen, Mani. Dat weet je heel goed.
Hij won op de Grand Slam of Darts, zak hooi.quote:
Ik heb Ajax - Spurs nog een keer terug gekeken.quote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk zelden sportwedstrijden terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |