Te weinig bierpensquote:Op maandag 30 december 2019 21:55 schreef Ronald het volgende:
Price houdt het blijkbaar niet langer uit dan ruim een uur, dus die had ook met 7-2 verloren in de finale schat ik zo.
Ik koos hem wel in m'n scoritoquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Iemand die begin december dacht dat Wright even de finale zou halen?
Finales haalt hij wel vaker, hij wint ze alleen nooitquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Iemand die begin december dacht dat Wright even de finale zou halen?
Dat zou me eigenlijk niet zoveel uitmakenquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Wij juichen voor Aspinall
Als ie dan maar wel de finale wint
Ik had hem in zijn helft nooit de finale laten halen denk ikquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Ronald het volgende:
[..]
Finales haalt hij wel vaker, hij wint ze alleen nooit
Aspinall is een god.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Wright mag prima de finale winnen wmbquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Zal wel meevallen. Zien elkaar wekelijks bijna.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
heel benieuwd naar het verhaal achteraf. AL zullen we dat wel nooit horen. De verloezer hoeft niet naar Arjan en deze twee gaan nooit meer met elkaar praten.
Leeft ze nog? Of heb je wat kennis opgedaan uit dit vonnis, zodat je volgend jaar het hele WK kan kijkenquote:
Een clown als WK.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wright mag prima de finale winnen wmb
Zien jaquote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Zien elkaar wekelijks bijna.
Jazeker wel. Tegen Price zelfsquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Ronald het volgende:
[..]
Finales haalt hij wel vaker, hij wint ze alleen nooit
boh slaafjesgodinquote:Op maandag 30 december 2019 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat goooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!!!
Wright hoort het weg te sjoken zoals ie altijd doetquote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou me eigenlijk niet zoveel uitmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |