SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Het beste adres voor al uw primeurs!
Zat nog te twijfelen over stop loving you maar die is al geweest dus. Ik krijg de helft niet mee dit jaar.quote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Ik zou er mijn Totoformulier op durven in te vullen ja.
Nee, ik was maar een sneue luisteraar die het nummer suggereerde toen ze een toepasselijke plaat zochten.quote:Op maandag 30 december 2019 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende: [..] Hahaha, jij werkt ook in de media?
![]()
Barbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 19:55 schreef Momo het volgende:
Noem me een barbaar maar solo spul van Paul Simon doet me niks
Je schrijft Nieuw Zeeland verkeerd.quote:Op maandag 30 december 2019 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar Graceland
Geweest, in 2013.quote:Op maandag 30 december 2019 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar Graceland
Zat altijd in de laatste nacht iddquote:Op maandag 30 december 2019 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook jaren op 200, vorig jaar definitief weggezakt
Komende twee uur 3x Bløfquote:
Komop, dat zat eraan te komen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik keek met iemand die nog steeds danny fan was na het laatste seizoen![]()
pure genocide ja
En ook dat walgelijke Blauw van The Scene.quote:
dat heeft geen zin, ze heeft quotemeldingen uit staanquote:
Deden alle Europeanen paar honderd jaar terug ook.quote:Op maandag 30 december 2019 19:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik keek met iemand die nog steeds danny fan was na het laatste seizoen![]()
pure genocide ja
The Scene is coolquote:Op maandag 30 december 2019 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En ook dat walgelijke Blauw van The Scene.
De mooiste uurtjes zijn al geweest helaas.
Volgend uur 21-22 is an sich prima.quote:Op maandag 30 december 2019 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En ook dat walgelijke Blauw van The Scene.
De mooiste uurtjes zijn al geweest helaas.
Dat is ook weer een soort genocide voor de ziel.quote:
Eentje maar. You can call me Alquote:Op maandag 30 december 2019 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Graceland
Alhoewel er veel mooiere nummers op het gelijknamige album staan
Muv 2007 echt elk jaar tussen 0 en 8 uur 31 dec volgens mij jaquote:Op maandag 30 december 2019 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zat altijd in de laatste nacht idd
Ik zal ‘r wel appen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heeft geen zin, ze heeft quotemeldingen uit staan
Neem ik Spanje als besluit.quote:Op maandag 30 december 2019 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook weer een soort genocide voor de ziel.
Dat zal inmiddels wel ja.quote:
Nightwish, Imagine Dragons, Blof, nogmaals Blof, The Scene, Pink.quote:Op maandag 30 december 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend uur 21-22 is an sich prima.
De Paul Haenen reclame?quote:
Iquote:Op maandag 30 december 2019 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heeft geen zin, ze heeft quotemeldingen uit staan
Dat idee hadden de Mooren ook ooit ja.quote:
quote:312 Elan Nightwish ?
311 Every Breath You Take The Police 8
310 Radioactive Imagine Dragons ?
309 Holiday In Spain Bløf & Counting Crows 4,5
308 My Way Frank Sinatra 7
307 I Walk The Line Johnny Cash 7
306 Time Pink Floyd 7
305 Forever Young Alphaville 3
304 Omarm Bløf 2
303 Seven Nation Army White Stripes 3
302 Blauw The Scene 6,5
301 What About Us P!nk 4
We keuren het goed.quote:Op maandag 30 december 2019 19:58 schreef Pino112 het volgende:
JAAAAA TOTO![]()
![]()
![]()
![]()
(verlate post, zat in de auto)
Ik zeg 21-22 lieverd.quote:Op maandag 30 december 2019 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nightwish, Imagine Dragons, Blof, nogmaals Blof, The Scene, Pink.
Nee, dat is gewoon moeilijk kut.
quote:Op maandag 30 december 2019 19:58 schreef MTheBassman het volgende:
De vriendin van mij is er zo, dus ik luister nog wel maar ga niet mee Fok!ken. Veel genot nog
Je ninja was niet ninja genoeg.quote:Op maandag 30 december 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zeg 21-22 lieverd.
21-22
Alleen zit daar wel ZO STIL bij. Dat is wat jammer, dan zet ik toepasselijk mijn radio uit.
Zo Stil is het leukst in de Stenders versiequote:Op maandag 30 december 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zeg 21-22 lieverd.
21-22
Alleen zit daar wel ZO STIL bij. Dat is wat jammer, dan zet ik toepasselijk mijn radio uit.
Even wat warm water pakken om de keel te smeren.quote:Op maandag 30 december 2019 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
Maar weer eens pissen en bier halen.
Die draait em stil?quote:Op maandag 30 december 2019 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo Stil is het leukst in de Stenders versie
tot snel kerel!quote:Op maandag 30 december 2019 19:58 schreef MTheBassman het volgende:
De vriendin van mij is er zo, dus ik luister nog wel maar ga niet mee Fok!ken. Veel genot nog
Vraag aan haar hoe Greysland eruit ziet?quote:
Tussen 21 en 22 kom je erachter hoe die versie precies gaat, dan plaats ik een linkje.quote:
Imo wel de twee minst erge nummers van blof en minst erge, bekende nummer van imagine dragonsquote:Op maandag 30 december 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
312 Elan Nightwish 2015
311 Every Breath You Take The Police 1983
310 Radioactive Imagine Dragons 2012
309 Holiday In Spain Bløf & Counting Crows 2004
308 My Way Frank Sinatra 1969
307 I Walk The Line Johnny Cash 1957
306 Time Pink Floyd 1973
305 Forever Young Alphaville 1984
304 Omarm Bløf 2003
303 Seven Nation Army White Stripes 2003
302 Blauw The Scene 1991
301 What About Us P!nk 2017
De tellende kraaien nemen Spanje als besluit.
Nee hoor, jullie mogen ze hebben!quote:Op maandag 30 december 2019 20:00 schreef zorro28 het volgende:
309 Holiday In Spain Bløf & Counting Crows Waren ze maar in Spanje gebleven![]()
![]()
![]()
Kun je de info lezen tijdens het nummer, is het toch nog leukquote:Op maandag 30 december 2019 20:00 schreef zorro28 het volgende:
309 Holiday In Spain Bløf & Counting Crows Waren ze maar in Spanje gebleven![]()
![]()
![]()
Met je vriendin toch wel?quote:Op maandag 30 december 2019 19:58 schreef MTheBassman het volgende:
De vriendin van mij is er zo, dus ik luister nog wel maar ga niet mee Fok!ken.
Correctquote:Op maandag 30 december 2019 20:00 schreef Zorro het volgende:
Hoogtepunt: Blokje Sinatra t/m Alphaville![]()
![]()
Ik kende het al lang voor Floor trending werd.quote:
Mwa ik vind Bye Bye Beautiful nog poppierquote:Op maandag 30 december 2019 20:01 schreef Momo het volgende:
Wel het meest poppy nummer van Nightwish
Nederlandse zangeres van de band zat in het laatste seizoen van Beste Zangersquote:Op maandag 30 december 2019 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Is dat Nightwish die gothrock dinges die opeens heel populair is?
Ja. Aan de ene kant vind ik het jammer, aan de andere kant heeft ze deze aandacht gewoon keihard verdiendquote:Op maandag 30 december 2019 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Is dat Nightwish die gothrock dinges die opeens heel populair is?
Het is niet mn vriendin, die is in Bilbaoquote:
Ik zat te zoeken op YouTube, kon m niet vinden.quote:Op maandag 30 december 2019 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen 21 en 22 kom je erachter hoe die versie precies gaat, dan plaats ik een linkje.
Was dat die ene die toen ook bij Pauw zat samen met die operazanger?quote:Op maandag 30 december 2019 20:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederlandse zangeres van de band zat in het laatste seizoen van Beste Zangers
Fixed.quote:
Ja. Dat kan zo niet.quote:
Wat ben ik toch ook een Basketcase.quote:Op maandag 30 december 2019 20:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is niet mn vriendin, die is in Bilbao
herontdekt, after, like, foreverquote:Op maandag 30 december 2019 20:04 schreef Poppejans het volgende:
Joeh! Floor weer herontdekt dit jaar, na After Forever
En terecht, Greysquote:
O wacht, ik herinner me dit weer van 2 jaar geledenquote:Op maandag 30 december 2019 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen 21 en 22 kom je erachter hoe die versie precies gaat, dan plaats ik een linkje.
120 seconden in een minuut lijkt het wel. Komt geen eind aan.quote:
Of course, because Greysquote:
Da's bestwel je nek uitstekenquote:
leuke meid, dat welquote:
wrom alleen heren?quote:
Kniepertjesquote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Zorro het volgende:
Nou zag ik net alweer voorbij komen en weet ik NOG STEEDS NIET WAT KNIEPERTJES ZIJN
In mijn fantasie wel ja! Met de karma gorilla van Gabbani als standbeeld buiten.quote:Op maandag 30 december 2019 19:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vraag aan haar hoe Greysland eruit ziet?
Zeker vol ESF prullaria en ESF muziek
Dat krijg je met al die boomersquote:
Beschrijvingquote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Zorro het volgende:
Nou zag ik net alweer voorbij komen en weet ik NOG STEEDS NIET WAT KNIEPERTJES ZIJN
quote:Een kniepertie is een zoete, dunne harde wafel die traditioneel rond de jaarwisseling wordt gebakken en gegeten, in Drenthe, Groningen, Twente, de Achterhoek en Salland.
Volledig terechtquote:
Aha, bedankt.quote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KniepertjesTijd dat mijn oma die weer eens bakt.
SCHAAM JE!quote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Zorro het volgende:
Kniepertjes zijn lekker.quote:
Ja ok, voor vrouwen en genderneutralen was de vraag ook hoorquote:
Dank uquote:
Ze noemt het zelf ook geen metal volgens mij.quote:
Enige wat ze eerder gedraaid hebben, andere nummers heeft radio 2 liever nietquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel erg vlak allemaal. Ze hebben zoveel leuker. Het klassieke probleem van 'metal' in delijst
kniepertjes zijn gebakken koekjes, plat, heel plat. die horen bij het oude jaar wat uitgerold is... open, voorbijquote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nog altijd de hoop dat het toegankelijkere werk de brug vormt naar het goede metalwerk. Misschien een beetje tegen beter weten in, maar okequote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel erg vlak allemaal. Ze hebben zoveel leuker. Het klassieke probleem van 'metal' in delijst
Nee komt uit de Achterhoek, zal wel weer iets met die boeren te maken hebben.quote:
Stem er dan volgend jaar opquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef skysherrif het volgende:
wat mij betreft mag slipknot er ook wel in maarja
Barbaarquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kinderachtige muziek voor alternatieve pubers.
Dus er zit nog een gedachte achter ookquote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kniepertjes zijn gebakken koekjes, plat, heel plat. die horen bij het oude jaar wat uitgerold is... open, voorbij
en de nieuwjaarsrolletjes de soort van opgerolde versie voor het nieuwe jaar. daar is het nog een verrassing van wat er in zit.
kniepertjes worden van bolletjes deeg gemaakt, rolletjes van beslag
Verkaquote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
Dat riedeltje in dit nummer doet me denken aan het nummer van Verka op het ESF
Ja, Duality.quote:
zelfs een heterovrouw ziet toch wel of een andere vrouw knap is of niet? of is dat alleen voor heteromannen en potten weggelegd om dat te zien?quote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja ok, voor vrouwen en genderneutralen was de vraag ook hoor
KOM DAN BOSNIMFquote:
Dat is pas een saaie band.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee komt uit de Achterhoek, zal wel weer iets met die boeren te maken hebben.
Danny Verka?quote:
The Phantom Agony is wel een lekker albumpje.quote:
Mannen zien dat onbewust al.quote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs een heterovrouw ziet toch wel of een andere vrouw knap is of niet? of is dat alleen voor heteromannen en potten weggelegd om dat te zien?
zekers!quote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus er zit nog een gedachte achter ook
Ze zullen het alleen nooit toegeven, jaloezie-dingetje.quote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs een heterovrouw ziet toch wel of een andere vrouw knap is of niet? of is dat alleen voor heteromannen en potten weggelegd om dat te zien?
Dus eigenlijk is het een soort uitgevouwen loempia?quote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kniepertjes zijn gebakken koekjes, plat, heel plat. die horen bij het oude jaar wat uitgerold is... open, voorbij
en de nieuwjaarsrolletjes de soort van opgerolde versie voor het nieuwe jaar. daar is het nog een verrassing van wat er in zit.
De ex-gitariste van Delain. Merel Bechtold dat is pasquote:
Ik ga af op toen ik ze live zag. Ben ook al niet zo'n fan van het genre.quote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Phantom Agony is wel een lekker albumpje.
ow.... oke.... nouja blij dat ik daar geen last van hebquote:Op maandag 30 december 2019 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zullen het alleen nooit toegeven, jaloezie-dingetje.
Oh absoluut hoor. Ik vind Floor wel een mooie vrouwquote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die is wel heerlijk om mee te schreeuwen.quote:
euh neequote:Op maandag 30 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een soort uitgevouwen loempia?
Zeker. Is al 40 hè.quote:Op maandag 30 december 2019 20:10 schreef Aurelius. het volgende:
Annemieke mag er trouwens ook wel zijn
Lekker nummer is dat toch van Suus en Freek.quote:
Sander Hoogendoorn is beetje een natte scheetquote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef Poppejans het volgende:
Sander Hoogendoorn gespot. mag wel meer headbangen hoor
Avenged Sevenfold en dat soort werk.quote:Op maandag 30 december 2019 20:11 schreef skysherrif het volgende:
Bullet for my valentine - Waking the demon
goeie ouwe tijd toen ik nog 14 was
Die heb ik dan gemist denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee
als je het wilt vergelijken met een loempia is het alleen de schil soort van...
een rolletje heb ik hier gisteren getoond
quote:Op maandag 30 december 2019 20:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sander Hoogendoorn is beetje een natte scheet
quote:Op maandag 30 december 2019 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker nummer is dat toch van Suus en Freek.
Gaat het nu dan toch weer over geslachtsdelen hier?quote:Op maandag 30 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een soort uitgevouwen loempia?
Dat vindt de wederhelft allemaal nog steeds leuk.quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Avenged Sevenfold en dat soort werk.
Luiwammesquote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Zorro het volgende:
Ja mijn naam is Koos en ik ben werkeloos!
Met z'n bloedeigen zus.quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Isorden het volgende:
Lekker klef gaan staan doen voor de camera...![]()
![]()
![]()
hehe precies, begon met green day/linkin park/thee days grace/30 seconds from mars (yellowcard?)quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Avenged Sevenfold en dat soort werk.
Ik kan daar echt niet meer naar luisteren zonder kromme tenen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vindt de wederhelft allemaal nog steeds leuk.
Ik moet nog enig vormwerk uitvoeren.
Zeg Koos, hoe heeft de wegbeheerder dat bepaald?quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Zorro het volgende:
Soms zeggen mensen "ga toch werken Koos"quote:
Waarbij?quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Homdeck het volgende:
Cielke is pas leuk. Ik hoorde vanmiddag in de auto dat ze er bij was.
een heel topic er over... en ik zoek ff mn foto van mn nieuwjaarsrolletjequote:
Greys die mijn smiley gebruiktquote:
Cielkequote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Homdeck het volgende:
Cielke is pas leuk. Ik hoorde vanmiddag in de auto dat ze er bij was.
Nou hup ertegenaan!quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Soms zeggen mensen "ga toch werken Koos"
Three Days Grace heb ik echt helemaal platgedraaid, samen met Breaking Benjamin.quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hehe precies, begon met green day/linkin park/thee days grace/30 seconds from mars (yellowcard?)
Nu krijg ik er honger van.quote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind dat ook allemaal ietwat ongemakkelijk al is het soms nog wel een leuke throwback.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet meer naar luisteren zonder kromme tenen.
Aardbei.quote:
Nou ik wil daar best wel tegenaanquote:
Enter Shakira.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Three Days Grace heb ik echt helemaal platgedraaid, samen met Breaking Benjamin.
Billy Talent, nog zoiets.
Moet je bij Rutte zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Zorro het volgende:
Ja die topics gaan hier soms met mach 6 er doorheen dus je mist wel eens wat.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
een heel topic er over... en ik zoek ff mn foto van mn nieuwjaarsrolletje
SORRY YOU'RE NOT A WINNERquote:
Die politieke Haagse maffia die blijft maar korten op de minnimaquote:
Never too latequote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Three Days Grace heb ik echt helemaal platgedraaid, samen met Breaking Benjamin.
Billy Talent, nog zoiets.
Jonny Sniper was stiekem best lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SORRY YOU'RE NOT A WINNER
quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die topics gaan hier soms met mach 6 er doorheen dus je mist wel eens wat.
Let me see you move like you come from Colombiaquote:
We nemen je excuses even mee naar achteren en komen straks bij je terug!quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die politieke Haagse maffia die blijft maar korten op de minnima
Nou laat ze zelf maar betalen
Want bij Koos valt niks te halen, sorry dat ik besta
Ziet er uit als ijshoorntjes alleen dan in rolvorm?quote:Op maandag 30 december 2019 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FEE / Knijpertjes, knieperkes, kniepertien, iezerkoekies
Vegters rolletjes?quote:Op maandag 30 december 2019 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In ieder geval nog 119 plaatsen gezakt.quote:
QFTquote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Kyran het volgende:
Floor is gewoon stijlvol. Niet meteen een 10/10, maar wel gewoon een leuke slimme stijlvolle dame.
Vind dat aantrekkelijker dan de zoveelste domme blonde bimbo met dikke tieten en opgespoten lippen.
Dat zijn gewoon van die koekjes die altijd op een softijsje zitten.quote:Op maandag 30 december 2019 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig wel, ooraidsquote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ieder geval nog 119 plaatsen gezakt.
I'm Koos! Footloose! Kick off the sunday shoes.quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die politieke Haagse maffia die blijft maar korten op de minnima
Nou laat ze zelf maar betalen
Want bij Koos valt niks te halen, sorry dat ik besta
AHA, dus jij bent verantwoordelijk voor het feit dat de helft van de posts in ESF nu die smiley heeft!?quote:
quote:
Wat zie je groenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
AHA, dus jij bent verantwoordelijk voor het feit dat de helft van de posts in ESF nu die smiley heeft!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |