Ja ok, voor vrouwen en genderneutralen was de vraag ook hoorquote:
Dank uquote:
Ze noemt het zelf ook geen metal volgens mij.quote:
Enige wat ze eerder gedraaid hebben, andere nummers heeft radio 2 liever nietquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel erg vlak allemaal. Ze hebben zoveel leuker. Het klassieke probleem van 'metal' in delijst
kniepertjes zijn gebakken koekjes, plat, heel plat. die horen bij het oude jaar wat uitgerold is... open, voorbijquote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Zorro het volgende:
Nou zag ik net alweer voorbij komen en weet ik NOG STEEDS NIET WAT KNIEPERTJES ZIJN
Ik heb nog altijd de hoop dat het toegankelijkere werk de brug vormt naar het goede metalwerk. Misschien een beetje tegen beter weten in, maar okequote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel erg vlak allemaal. Ze hebben zoveel leuker. Het klassieke probleem van 'metal' in delijst
Nee komt uit de Achterhoek, zal wel weer iets met die boeren te maken hebben.quote:
Stem er dan volgend jaar opquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef skysherrif het volgende:
wat mij betreft mag slipknot er ook wel in maarja
Barbaarquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kinderachtige muziek voor alternatieve pubers.
Dus er zit nog een gedachte achter ookquote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kniepertjes zijn gebakken koekjes, plat, heel plat. die horen bij het oude jaar wat uitgerold is... open, voorbij
en de nieuwjaarsrolletjes de soort van opgerolde versie voor het nieuwe jaar. daar is het nog een verrassing van wat er in zit.
kniepertjes worden van bolletjes deeg gemaakt, rolletjes van beslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |