abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 december 2019 @ 18:53:18 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190776663


Kijk 'm hier op Netflix!
IMDB
De tijdlijn in de serie (spoilers)

The Witcher is een Amerikaanse televisieserie voor streamingdienst Netflix. De serie werd bedacht door Lauren Schmidt Hissrich en is gebaseerd op de gelijknamige boekenserie van de Poolse fantasyschrijver Andrzej Sapkowski. Het eerste seizoen van de serie kwam op 20 december 2019 beschikbaar. Je kan The Witcher ook kennen van het gelijknamige computerspel.

The Witcher volgt het verhaal van de muteerde monsterjager Geralt van Rivia, een eenling die moeite heeft om zijn plek in de wereld te vinden. Wanneer het lot hem naar een krachtige tovenares en een jonge prinses brengt, moet het drietal zich een weg zien te banen door het veranderlijke continent.



netflix twitterde op woensdag 13-11-2019 om 18:04:39 Geralt's adventure is only beginning....The Witcher has been renewed for Season 2! https://t.co/6iPrUFeujI reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190777394
Ik zit er aan te denken om voor The Witcher een maandje Netlix te nemen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190779369
De OP 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190779492
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit er aan te denken om voor The Witcher een maandje Netlix te nemen.
Go for it. Kan je ook meteen een watch list maken voor de maand. Genoeg leuke originals.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 30 december 2019 @ 21:02:13 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190781386
De game kent echt een opleving door de serie _O_

https://tweakers.net/nieu(...)n-netflix-serie.html

Hier kun je meepraten over de game:
GAM / [The Witcher #16] Hide the wenches, Witcher's coming!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190782064
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2019 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game kent echt een opleving door de serie _O_

https://tweakers.net/nieu(...)n-netflix-serie.html

Hier kun je meepraten over de game:
GAM / [The Witcher #16] Hide the wenches, Witcher's coming!
Meer spelers dan op release _O- _O_
pi_190782604
Ik had ein-de-lijk het nummer niet meer in mijn hoofd...totdat ik de TT las.... :D

En ik krijg ook weer zin om de game te spelen. Maar dat is even niet verstandig, gezien mijn 'to do list' voor de komende maand :')
pi_190819507
Toffe serie!

Komend jaar maar eens de boeken lezen, ben wel benieuwd naar wat meer 'historische achtergrond' van deze wereld en personages :P
  woensdag 1 januari 2020 @ 18:49:38 #9
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_190829377
Hmm. Vind het maar matige storytelling. Nee, dit vind ik niet zoveel ondanks dat ik best van fantasy hou.
pi_190840473
Ik vind het eerlijk gezegd geen goede serie. De eerste drie afleveringen waren nog wel oké, maar aan de rest is geen touw vast te knopen. De verschillende verhaallijnen en tijdperiodes lopen veel te veel door elkaar heen. Ik hou best van fantasy, maar dit vind ik echt veel te vaag.
pi_190841110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:03 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd geen goede serie. De eerste drie afleveringen waren nog wel oké, maar aan de rest is geen touw vast te knopen. De verschillende verhaallijnen en tijdperiodes lopen veel te veel door elkaar heen. Ik hou best van fantasy, maar dit vind ik echt veel te vaag.
Opzich zijn die verschillende tijdlijnen nog wel te begrijpen, het jammere is alleen dat je weinig van die Yennefer ziet in haar ontwikkeling als magician na haar operatie. De eerstvolgende keer dat we haar dan zien is ze al 30 jaar bezig, dat voelt een beetje lame als je zo'n groot gedeelte mist van een personage.
Oh.
pi_190841611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Opzich zijn die verschillende tijdlijnen nog wel te begrijpen, het jammere is alleen dat je weinig van die Yennefer ziet in haar ontwikkeling als magician na haar operatie. De eerstvolgende keer dat we haar dan zien is ze al 30 jaar bezig, dat voelt een beetje lame als je zo'n groot gedeelte mist van een personage.
Op dat moment merk je aan Yennefer dat ze die 30 jaar als enorm saai heeft ervaren. Dus qua ontwikkeling als sorceress zie je in de afleveringen er na veel meer dan die 30 jaar.

De hints over de tijdlijnen zitten er trouwens al vanaf de eerste aflevering in :9 Dus is inderdaad goed te begrijpen als je oplet.
pi_190841658
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:55 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Op dat moment merk je aan Yennefer dat ze die 30 jaar als enorm saai heeft ervaren. Dus qua ontwikkeling als sorceress zie je in de afleveringen er na veel meer dan die 30 jaar.

De hints over de tijdlijnen zitten er trouwens al vanaf de eerste aflevering in :9 Dus is inderdaad goed te begrijpen als je oplet.
Ik had het in die eerste aflevering ook niet per se door, maar toen je die ene koning als kind zag op dat bal en de aflevering erna waar Geralt praat met die Queen was het wel duidelijk genoeg. Dus dat vond ik ook niet zo'n probleem en begreep wel waarom ze dat gedaan hebben op deze manier.

Maar vond het vooral met Yennefer heel vaag toen ze ineens in die koets met die meid met baby zat (waar weinig duidelijk over was imo) en ze achtervolgd werden. En had vooral kritiek op hoe dialogen geschreven waren en dat het tijdsbeeld waar de serie in speelt niet echt duidelijk werd, soms voelde het ineens heel modern aan in een Middeleeuwse wereld.
Oh.
pi_190846669
Ik krijg weer zin om de game te spelen... maar het is zo verslavend.



300+ uur gespeeld :')

Beste single player game ooit gemaakt denk ik. Ik vond het geweldig.

De serie is "ok" beetje verwarrend af en toe zelfs voor een Witcher "fanboy" als ik. Geralt is wel extreem goed neergezet. Henry Cavil = Geralt of Rivia IRL

[ Bericht 28% gewijzigd door -Deluzion- op 02-01-2020 19:47:16 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190847284
Het is we erg fast paced en gaat erg snel. Er zit relatief weinig context in over de wereld waar alles zich afspeelt. Het is direct het verhaal van de Witcher, Siri en Yennefer zonder de wereld te schetsen. Wat ze met lotr juist zo goed deden is hier net wat minder.

Gezien het genre is dat voor mij dan wel de benchmark (ook niet helemaal eerlijk gezien de budgetten)
Whatever...
  donderdag 2 januari 2020 @ 21:16:47 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190848031
Voor m'n gevoel is dit ook nog maar de intro.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190851580
Ben ik de enige die het stom vindt dat Geralt maar 1 zwaard op zijn rug heeft? Dit moeten er 2 zijn! :(
  vrijdag 3 januari 2020 @ 05:59:06 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190851865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 02:13 schreef DW457 het volgende:
Ben ik de enige die het stom vindt dat Geralt maar 1 zwaard op zijn rug heeft? Dit moeten er 2 zijn! :(
Hij wisselt af. Er zijn ook scènes met twee zwaarden, wordt zelfs besproken in de serie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190852375
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 05:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hij wisselt af. Er zijn ook scènes met twee zwaarden, wordt zelfs besproken in de serie.
Kan zijn, maar ik mis het wel dat hij er 2 op zijn rug heeft.
pi_190852806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:21 schreef DW457 het volgende:

[..]

Kan zijn, maar ik mis het wel dat hij er 2 op zijn rug heeft.

Zoals al vaker besproken is het een boekverfilming. De twee zwaarden op z'n rug, is gewoon een handige game mechanic.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 10:40:48 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_190853574
Ik vind vooral de uitvoering van die verschillende verhaallijnen soms matig. Ik kan het wel volgen, maar het wordt wat te veel met horten en stoten uitgelegd. Ik begrijp wel waarom ze het doen, ze willen dat het publiek een band krijgt met 3 personages wiens belangrijkste character arcs nogal ver uit elkaar liggen. Het idee om dat niet chronologisch te brengen maar om met verschillende tijdlijnen te werken, is gewoon goed. Alleen vind ik de uitvoering wat zwak. In grote lijnen werkt het wel, maar vlot of vloeiend is het niet. Allemaal wat moeizamer of gekunstelder dan echt nodig was.

Als er een 2e seizoen komt, zal ik er zeker naar kijken, maar ik zit er niet naar af te tellen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_190879432
@JR-Style-93

gekeken?
pi_190879517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Hier ga ik dus nog maar even niet aan beginnen. Teveel negatieve recensies. Ik wacht op de mening van @:JR-Style-93
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:50 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Als je dit soort recensies, https://ew.com/tv-reviews/2019/12/20/netflix-the-witcher-review , leest kan ik me dat wel voorstellen. Dat moet toch wel de slechtste recensie OOIT zijn.
Tsja recensies. Dat zijn van die figuren die 9 van de 10 keer hun mening baseren op een aflevering of als je geluk hebt enkele afleveringen. Ik vind dat niet echt betrouwbaar, maar dat soort figuren hebben altijd wat om over te zeiken. Ik zou mijn mening eerder baseren op andere mensen die de hele serie hebben afgekeken.

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Er zat een ' Aziatische'. Elf in trouwens.

Volgens mij loopt er vanalles door elkaar. En dan nog, het us fantasy, geen historisch getrouwe weergave van het leven van vlad the impaler dus het is niet relevant.
Ik hoop dat we in S2 meer Aziaten zien.
pi_190879632
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:40 schreef Odaiba het volgende:
Heb het eerste seizoen uitgekeken, mensen die bekend zijn met de boeken of in mijn geval de games, kunnen zich er goed in vinden en hebben minder moeite om de wereld te begrijpen lijkt mij.

De casting van de hoofdrollen vind ik echter fantastisch. Ik had mijn twijfels bij Henry Cavill als Geralt of Rivia, maar wat een rol zet hij hier neer. Het is net alsof in het karakter in de games hier in vlees en bloed zie. Ook de beeldschone Anya Chalotra als Yennefer en de mysterieuze Ciri, wordt geweldig neergezet door de jonge Freya Allan. Echter viel het mij ook wel op dat er zoveel donkere mensen gecast zijn. Ik vind dat jammer, maar ik kan er mee leven, ze hebben geen grote rollen, en zijn er inderdaad enkel en alleen ingestopt om de sjw te pleasen. Ik heb me dan ook maar ingebeeld dat de wereld niet 1 op 1 te vergelijken is met die van ons. Hoewel het een Europees/Slavische setting heeft, wil niet zeggen dat daardoor de geschiedenis ook hetzelfde moet zijn, het is en blijft fantasie en een magische wereld. Een paar keuzes had ik alleen liever anders gezien.

Dan de production Value. Je kunt aan alles merken dat Netflix hier hoog op heeft ingezet en het team weet wat en hoe ze het moeten doen. De props is top kwaliteit, omgevingen zijn erg mooi en de visuals zijn voor een serie prima te pruimen, maar doen wel iets onder aan film kwaliteit. Met een beetje fantasie moet dat geen probleem zijn.

Het verhaal is niet voor iedereen snel te begrijpen, maar als je je volle aandacht erbij houd dan moet dat aan het einde allemaal geen probleem meer zijn. Het heeft mij in ieder geval nieuwsgierig gemaakt naar de boeken om nog het verhaal nog beter en met meer achtergrond informatie op te nemen.
Dit is de enige post in deze hele topicreeks die goed de serie omschrijft.

Voor de users die net pas dit topic binnenlopen lees deze post maar eens.
pi_190918394
Ik ben er al aan begonnen, maar ik let niet zo goed op tijdens het kijken en dus ben ik een beetje de draad kwijtgeraakt. Handig dat er online het een en ander aan hulpmiddelen staat dus. De setting is wel mooi en Cavill ziet er erg goed uit :P
  dinsdag 7 januari 2020 @ 15:02:22 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190919821
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:13 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben er al aan begonnen, maar ik let niet zo goed op tijdens het kijken en dus ben ik een beetje de draad kwijtgeraakt. Handig dat er online het een en ander aan hulpmiddelen staat dus. De setting is wel mooi en Cavill ziet er erg goed uit :P
Soms is een beetje geduld genoeg; veel zaken worden wat later duidelijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_190921886
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:13 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben er al aan begonnen, maar ik let niet zo goed op tijdens het kijken
Waarom kijk je dan lieverd?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190922609
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waarom kijk je dan lieverd?
Muzak, maar dan tvzak zeg maar :D
pi_190922859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 18:17 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Muzak, maar dan tvzak zeg maar :D
Ah okay. Nee dat gaat bij deze serie niet werken :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190934450
Gezien. Leuke serie. Geen nieuwe Game of Thrones, maar dat was mijn verwachting ook helemaal niet.

Word wel weer :') van al die reacties in het vorige topic. Mensen die in een verzonnen middeleeuws toverland met magiërs en heksen de donkere mensen ‘niet realistisch’ vinden. _O-

Want: zitten veel Slavische elementen in het verhaal. Dus dan moet het wel een Slavisch toverland zijn, met exact dezelfde etnische samenstelling als de echte Slavische landen in de middeleeuwen. Maar dan zijn al die Britse en Amerikaanse acteurs ook niet bepaald 'realistisch' natuurlijk.
pi_190943529
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin vrijdag 10 januari 2020 @ 14:41:50 #32
58651 crew  murp
murp
pi_190964163
Vette serie!

Alleen een beetje duizelig van dat ge-heen-en-weer met de tijdlijnen :')

en tetten *O*
  zaterdag 11 januari 2020 @ 00:26:31 #33
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_190973482
Netflix heeft een interactieve kaart met locaties en de timeline van de events online gezet.

https://www.witchernetflix.com/en-gb
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_190975152
Ik vond 'm tof, maar na de boeken en TW3 heb ik toch een heel andere Yen in mijn hoofd. Ik vind haar qua looks, maar ook manier van doen, niet echt Yennefer. Die komt bij mij over als met een koelbloedig randje, deze Yen meer als ietwat wacko :P Daar zit voor mij wel een mismatch, jammer. Geralt heb ik geen klachten over :+ :9 Kijk wel uit naar S2! Vind het ook interessant om de interpretatie van de verhalen te zien, dat het geen 1op1 copy is van de boeken.
pi_190975163
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 00:26 schreef Starflyer het volgende:
Netflix heeft een interactieve kaart met locaties en de timeline van de events online gezet.

https://www.witchernetflix.com/en-gb
Cool
pi_190981538
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 00:26 schreef Starflyer het volgende:
Netflix heeft een interactieve kaart met locaties en de timeline van de events online gezet.

https://www.witchernetflix.com/en-gb
Handig als samenvatting voor als het tweede seizoen online komt :P
  zaterdag 11 januari 2020 @ 20:03:56 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190983281
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190992678
Roach in de credits
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 16 januari 2020 @ 15:37:16 #39
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_191058514
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  donderdag 16 januari 2020 @ 16:14:39 #40
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_191059036
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 16 januari 2020 @ 16:19:27 #41
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_191059128
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_191063237
Heb hem ook eindelijk gekeken. Ik wil meer *O*
pi_191068424
Net klaar. Mixed feelings. Sommige dingen waren heel tof, andere dingen waren echt heel slecht. Ook de casting was een grote wirwar van kwaliteit en ondermaatsheid. Verder vind ik het hartstikke leuk als alles een beetje door elkaar loopt en dat je daar dan over moet nadenken maar de chronologie van alles wat plaatsvindt is gewoon een rommeltje, niets meer, niets minder.

Ik ga seizoen 2 wel checken want de boeken en games vond ik heel fijn maar vooralsnog haalt de serie het bij beide niet.
Conscience do cost.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:23:29 #44
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_191068507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:18 schreef ems. het volgende:
Net klaar. Mixed feelings. Sommige dingen waren heel tof, andere dingen waren echt heel slecht. Ook de casting was een grote wirwar van kwaliteit en ondermaatsheid. Verder vind ik het hartstikke leuk als alles een beetje door elkaar loopt en dat je daar dan over moet nadenken maar de chronologie van alles wat plaatsvindt is gewoon een rommeltje, niets meer, niets minder.

Ik ga seizoen 2 wel checken want de boeken en games vond ik heel fijn maar vooralsnog haalt de serie het bij beide niet.
Ik hoorde laatst een opmerking die misschien wel het best bij de serie past tot nu toe.
Heel seizoen 1 voelt aan als één grote pilot-aflevering, waarbij het in S2 pas goed los komt.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_191068526
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:23 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst een opmerking die misschien wel het best bij de serie past tot nu toe.
Heel seizoen 1 voelt aan als één grote pilot-aflevering, waarbij het in S2 pas goed los komt.
Dat heb ik vaker over series gehoord om vervolgens een kutte S2 te krijgen. We zullen het gaan zien :P
Conscience do cost.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:32:26 #46
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_191068616
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker over series gehoord om vervolgens een kutte S2 te krijgen. We zullen het gaan zien :P
We can only hope
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  Eindredactie Games vrijdag 17 januari 2020 @ 10:52:40 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_191069748
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:32 schreef StefanW het volgende:

[..]

We can only hope
Stefan! O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:54:35 #48
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_191069778
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:52 schreef 2dope het volgende:

[..]

Stefan! O+
O+ Dope O+
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_191108513
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:23 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst een opmerking die misschien wel het best bij de serie past tot nu toe.
Heel seizoen 1 voelt aan als één grote pilot-aflevering, waarbij het in S2 pas goed los komt.
De regisseur gaf aan dat het veel meer gefocust zal zijn. İets wat het eerste seizoen uiteraard totaal niet was.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 19 januari 2020 @ 22:32:40 #50
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191108645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:23 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst een opmerking die misschien wel het best bij de serie past tot nu toe.
Heel seizoen 1 voelt aan als één grote pilot-aflevering, waarbij het in S2 pas goed los komt.
Net zoals in de boeken :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191113708
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 22:32 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Net zoals in de boeken :)
Vond je het een goede verfilming van het eerste boek?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 20 januari 2020 @ 19:57:08 #52
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191119984
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Vond je het een goede verfilming van het eerste boek?
Het is een verfilming van twee verhalenbundels, waarvan ik alleen de Last Wish nog maar gelezen heb. Dat zijn de eerste vijf afleveringen van de serie wat de verhaallijn van Geralt betreft. De andere drie afleveringen zijn gebaseerd op Swords of Destiny.

Maar hoewel er wel wat afwijkingen op de verhalen zijn vond ik het wel een goede verfilming.

Het tweede seizoen zal waarschijnlijk gebaseerd zijn op Blood of Elves, de eerste roman in de serie.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191120629
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:57 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Het is een verfilming van twee verhalenbundels, waarvan ik alleen de Last Wish nog maar gelezen heb. Dat zijn de eerste vijf afleveringen van de serie wat de verhaallijn van Geralt betreft. De andere drie afleveringen zijn gebaseerd op Swords of Destiny.

Maar hoewel er wel wat afwijkingen op de verhalen zijn vond ik het wel een goede verfilming.

Het tweede seizoen zal waarschijnlijk gebaseerd zijn op Blood of Elves, de eerste roman in de serie.
Ik ben nu net begonnen aan The Last Wish. Maar te bedenken dat het gebaseerd is op verhalenbundels en niet een verhaal dat continue doorgaat in een boek verklaard wel waarom het soms van hot naar her ging. Soms had ik echt zoiets van hoe zijn we hier nu beland.

Had jij The Last Wish al gelezen voor je de serie ging kijken of erna?
  maandag 20 januari 2020 @ 21:09:41 #54
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191121749
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik ben nu net begonnen aan The Last Wish. Maar te bedenken dat het gebaseerd is op verhalenbundels en niet een verhaal dat continue doorgaat in een boek verklaard wel waarom het soms van hot naar her ging. Soms had ik echt zoiets van hoe zijn we hier nu beland.

Had jij The Last Wish al gelezen voor je de serie ging kijken of erna?
Erna!

Had de boeken al in huis, maar nog niet aan toe gekomen, maar na de serie aan begonnen.

Maar snap het wel, S1 is de kennismaking met de karakters en hoe ze elkaar ontmoeten en vanaf S2 zal het meer één verhaallijn zijn verwacht ik.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191124060
Ik las op wikipedia dat 'Sword of Destiny' als eerste verschenen is, maar dat 'The Last Witch' over het algemeen wordt gezien als het eerste boek in de serie (ondanks dat het pas later verschenen is).

Met welk boek begin ik nu het beste? :P
pi_191124510
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:50 schreef MMunkun het volgende:
Ik las op wikipedia dat 'Sword of Destiny' als eerste verschenen is, maar dat 'The Last Witch' over het algemeen wordt gezien als het eerste boek in de serie (ondanks dat het pas later verschenen is).

Met welk boek begin ik nu het beste? :P
The Last Wish. Later uitgebracht maar veel verhalen in Last Wish zijn eerder uitgeschreven/uitgekomen dan die in Sword (én vinden eerder plaats in de tijdlijn).
  maandag 20 januari 2020 @ 23:27:39 #57
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191124782
De leesvolgorde van de boeken:

quote:
The Witcher books: reading order

The Last Wish
Sword of Destiny
Season of Storms
Blood of Elves
Time of Contempt
Baptism of Fire
The Tower of the Swallow
The Lady of the Lake

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.techradar.com(...)tcher-books-in-order
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191124960
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 23:15 schreef VelitoX het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 23:27 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Bedankt! :)
  woensdag 22 januari 2020 @ 20:03:51 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191148751
NXOnNetflix twitterde op woensdag 22-01-2020 om 19:03:34 The rumors are true, a new Witcher story is in the works! The anime film, The Witcher: Nightmare of the Wolf, will take us back to a new threat facing the Continent. Brought to you by the Witcher team @LHissrich and @BeauDeMayo, and Studio Mir the studio behind Legend of Korra. reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191151011
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2020 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
NXOnNetflix twitterde op woensdag 22-01-2020 om 19:03:34 The rumors are true, a new Witcher story is in the works! The anime film, The Witcher: Nightmare of the Wolf, will take us back to a new threat facing the Continent. Brought to you by the Witcher team @:LHissrich and @:BeauDeMayo, and Studio Mir the studio behind Legend of Korra. reageer retweet
Lekkah
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 23 januari 2020 @ 14:53:21 #61
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_191158959
Die boeken zijn niet verkrijgbaar in het Nederlands, klopt dat?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_191158994
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:53 schreef Vlinder het volgende:
Die boeken zijn niet verkrijgbaar in het Nederlands, klopt dat?
https://www.bol.com/nl/s/(...)er_N=8293&rating=all
pi_191159119
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2020 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
NXOnNetflix twitterde op woensdag 22-01-2020 om 19:03:34 The rumors are true, a new Witcher story is in the works! The anime film, The Witcher: Nightmare of the Wolf, will take us back to a new threat facing the Continent. Brought to you by the Witcher team @:LHissrich and @:BeauDeMayo, and Studio Mir the studio behind Legend of Korra. reageer retweet
Anime :{w

Ik wil de echte Yennefer in bad zien zitten.
pi_191159773
quote:
Kennelijk gaat de uitgever een aardige slag slaan door de serie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191159782
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:05 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Anime :{w

Ik wil de echte Yennefer in bad zien zitten.
Been there done that :{w
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 23 januari 2020 @ 16:59:35 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191160382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:05 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Anime :{w

Ik wil de echte Yennefer in bad zien zitten.
Maar wie is de 'echte' Yennefer?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 24 januari 2020 @ 09:21:49 #67
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_191170486
quote:
5s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar wie is de 'echte' Yennefer?
Zou dit het moment zijn om te vertellen dat Yennefer niet echt bestaat maar een fictief personage is?
Of blaas ik dan echt jongensdromen weg?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_191181196
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 09:21 schreef StefanW het volgende:

[..]

Zou dit het moment zijn om te vertellen dat Yennefer niet echt bestaat maar een fictief personage is?
Of blaas ik dan echt jongensdromen weg?
Maar Geralt is wel echt toch :'(
  vrijdag 24 januari 2020 @ 21:48:52 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191181450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 21:34 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Maar Geralt is wel echt toch :'(
Klopt. Heeft zelfs een FOK! account.

@Geralt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191413192
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Games vrijdag 21 februari 2020 @ 18:00:51 #72
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_191618257
Cast voor seizoen 2 is bekend, onder andere Kristofer Hivju gaan we zien (Tormund Giantsbane in Game of Thrones). Hij speelt Nivellen.

quote:
Yasen Atour as Coen
Agnes Bjorn as Vereena
Paul Bullion as Lambert
Kristofer Hivju as Nivellen
Thue Ersted Rasmussen as Eskel
Aisha Fabienne Ross as Lydia
Mecia Simson as Francesca
Gek genoeg geen Vesemir, toch wel een redelijk essentieel personage. Er gingen geruchten dat Mark Hamill de rol aangeboden had gekregen maar daar is verder niets over naar buiten gebracht.

HamillHimself twitterde op woensdag 25-12-2019 om 02:36:11 I still have no idea what this is or what it's about, but I DO know they haven't ever asked me to play Vesemir... yet.#CallMyAgent https://t.co/8gZpuwfsMi reageer retweet
Bron
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_191618637
Wat leuk, toch nog Nivellen!
Ik vreesde dat dat verhaal geschrapt zou zijn :)
  maandag 27 juli 2020 @ 17:34:04 #74
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194281710
Er komt een prequel van de populaire Netflix-serie The Witcher. Dat heeft de streamingdienst vandaag bekendgemaakt.

Het zesdelige The Witcher: Blood Origin speelt zich af in de elfenwereld, 1200 jaar voor The Witcher. De serie gaat over het ontstaan van de allereerste Witcher (monsterjager) en de verschillende gebeurtenissen die leiden tot de samensmelting van de werelden van monsters, mensen en elfen.

Lauren Schmidt Hissrich, de bedenker van de oorspronkelijke Netflix-serie, is een van de uitvoerende producenten van de prequel. Wanneer de fantasyserie te zien is en wie erin gaan spelen, is nog niet bekendgemaakt.


https://www.ad.nl/show/ne(...).co/UKi9M76UIg?amp=1
  woensdag 26 augustus 2020 @ 11:12:28 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194725028
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 29 november 2020 @ 10:07:08 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196463621
Interessante kijk op Geralt of Rivia

https://www.eurogamer.net(...)disabled-protagonist

Zelf niets van gemerkt, buiten het feit dat hij soms wat moppert over pijntjes. Iets dat ik zag als 'hoort erbij als je met monsters vecht'.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 19 juni 2021 @ 13:45:29 #77
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199959075
twitter


Teasertje voor S2. *O* *O* *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199961296
is er al een datum bekend wanneer seizoen 2 uitkomt
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 19 juni 2021 @ 17:47:55 #79
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199962682
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 16:04 schreef DestroyerPiet het volgende:
is er al een datum bekend wanneer seizoen 2 uitkomt
Nee, nog niet. Tot nu toe is "ergens eind 2021" de "datum".
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin zaterdag 10 juli 2021 @ 00:44:47 #80
35723 crew  GGMM
  zaterdag 10 juli 2021 @ 00:47:54 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200293871
quote:
Dat meisje is wel aardig opgedroogd.
Oh.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 11 juli 2021 @ 10:20:43 #82
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_200309125
Zin in. *O* *O* *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 12 juli 2021 @ 14:38:48 #83
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200330153
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:20 schreef Netsplitter het volgende:
Zin in. *O* *O* *O*
Dit.
pi_200337797
Ik hoop dat het beter is dan S1.
Conscience do cost.
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:21:56 #85
370431 drakin
vurig typje
pi_200601147
2 keer The Witcher in het lijstje van series die komen op Netflix *O*

https://www.netflix-neder(...)n-series-op-netflix/

En er komt een animatie serie in augustus https://www.want.nl/netflix-series-films-augustus/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202695186
En dat was seizoen 2

Het wachten op seizoen 3 is begonnen.



Wisten jullie wel van wat na de laatste aflevering in beeld kwam?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet klikken als je seizoen 2 nog niet gezien hebt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202699009
Echt een fantastisch seizoen. Heb het in een keer uitgekeken. Veel en veel beter dan seizoen . Nu al zin in seizoen 3.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 19 december 2021 @ 17:41:59 #88
370431 drakin
vurig typje
pi_202705617
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Echt een fantastisch seizoen. Heb het in een keer uitgekeken. Veel en veel beter dan seizoen . Nu al zin in seizoen 3.
Zonder tussentijds gedoe december 2022 *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 20 december 2021 @ 02:23:22 #89
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_202714046
Geweldig seizoen en begreep ik nou goed uit de post-credits teaser dat The Witcher Bloodline ook een serie gaat worden?
Wanneer komt die dan, zag er geen datum bij staan verder maar blijkbaar is daar al een deel van gefilmd.
pi_202720159
Zeeeer fijn seizoen O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 20 december 2021 @ 21:49:45 #91
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_202726563
Heel veel beter dan seizoen 1 tot nu toe (zit bij aflevering 5).

Ook wel fijn dat het grotendeels in chronologische volgorde is :+
pi_202726596
Leuke 2de seizoen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202727837
Hopelijk dat mijn goede vriend @GGMM deze serie een kans geeft. @JR-Style-93 kijk jij dit ook?
  Forum Admin maandag 20 december 2021 @ 23:29:47 #94
35723 crew  GGMM
pi_202729541
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2021 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk dat mijn goede vriend @:ggmm deze serie een kans geeft. @:jr-style-93 kijk jij dit ook?
Ik zal het overwegen Roland, als jij zegt dat het de moeite waard is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_202729898
De PS5 upgrade van The Witcher 3 komt in Q2 2022.
Dus zodra de release date bekend is ga ik seizoen 1 opnieuw kijken en daarna meteen seizoen 2.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202732018
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 02:23 schreef SiGNe het volgende:
Geweldig seizoen en begreep ik nou goed uit de post-credits teaser dat The Witcher Bloodline ook een serie gaat worden?
Wanneer komt die dan, zag er geen datum bij staan verder maar blijkbaar is daar al een deel van gefilmd.
The Witcher: Blood Origin, release date is nog niet bekend

Nieuwe trailer is er net van uitgekomen

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:04:26 #97
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_202735899
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:45 schreef drakin het volgende:

[..]
The Witcher: Blood Origin, release date is nog niet bekend

Nieuwe trailer is er net van uitgekomen

En Seizoen 3 vanThe Witcher zal vast over de Wild Hunt zijn aangezien we daar visioenen van hebben gezien.

Krijg er best zin in om The Witcher nog eens te spelen (Wild Hunt komt dan na seizoen 3 wel)
En Ciri in de serie vind ik erg goed gecast, lijkt ook best op de Ciri uit het spel.
Yenefer en Triss uit de serie lijken wat minder op hun caracters uit het spel.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 december 2021 @ 22:09:07 #98
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202745412
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 24 december 2021 @ 20:32:26 #99
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_202790058
Nu 3 afleveringen ver, maar mag ik even zeggen dat Yen nog mooier is dan in seizoen 1? Nondeju zeg.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_202815357
Erg leuk seizoen twee tot nu toe.

Nog niet helemaal gekeken, maar genoeg suspense. En wat zijn truss en yen toch mooi allebei zeg. Alleen al daarvoor kan je kijken.
Whatever...
pi_202838839
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Nu 3 afleveringen ver, maar mag ik even zeggen dat Yen nog mooier is dan in seizoen 1? Nondeju zeg.
Freya Allen ook. Die is bijna te mooi voor de rol.

Goed seizoen, beetje jammer dat het toch een woke sausje heeft ..
pi_204329912
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:29:15 #103
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206491751
twitter


Jammer, vond Henry echt sterk in zijn rol.
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:39:18 #104
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_206491902
Cavill leek ook redelijk op de Witcher
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:41:33 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206491933
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 21:39 schreef SiGNe het volgende:
Cavill leek ook redelijk op de Witcher
Ach, hij was de enige in de serie die op zijn karakter leek.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206494363
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 21:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Jammer, vond Henry echt sterk in zijn rol.
Wtf hoezo dat?

Edit: vanwege Superman blijkbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2022 00:17:53 ]
  zondag 30 oktober 2022 @ 00:29:43 #107
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206494485
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 21:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Jammer, vond Henry echt sterk in zijn rol.
Hier baal ik wel van. Vond hem wel een aardige Geralt, maar los daarvan is het wisselen van acteur nooit goed natuurlijk. Maar goed, misschien gaat het wennen snel.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_206495494
Netflix had Cavill een beter contract moeten laten tekenen. Maar ik klaagt niet al te veel omdat Cavill weer de man of Steel gaat spelen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 oktober 2022 @ 09:26:20 #109
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206495895
-O-
pi_206497084
Mja, met of zonder Henry was de serie toch al dramatisch slecht. Cavil was zo ongeveer het enige lichtpuntje in een voor de rest compleet duistere kamer en hoewel het een sympathieke dude is is hij verder ook weer niet zo goed dat hij de matigheid van de serie kan compenseren.

Het zal mij niets verbazen als seizoen 4 helemaal niet meer gaat gebeuren als seizoen 3 zometeen ook weer gaat floppen. Gemiste kans. Netflix is ontzettend dom.
Conscience do cost.
  zondag 30 oktober 2022 @ 12:03:23 #111
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206497160
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 11:56 schreef ems. het volgende:
Mja, met of zonder Henry was de serie toch al dramatisch slecht. Cavil was zo ongeveer het enige lichtpuntje in een voor de rest compleet duistere kamer en hoewel het een sympathieke dude is is hij verder ook weer niet zo goed dat hij de matigheid van de serie kan compenseren.

Het zal mij niets verbazen als seizoen 4 helemaal niet meer gaat gebeuren als seizoen 3 zometeen ook weer gaat floppen. Gemiste kans. Netflix is ontzettend dom.
Was seizoen 2 een flop dan?
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  Moderator zondag 30 oktober 2022 @ 12:15:01 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206497281
Ik heb alleen seizoen 1 gekeken, die vond ik wel aardig, had geen zin in seizoen 2 omdat mensen al zaten te zeuren dat het enorm slecht en woke was geworden, en seizoen 3 nog erger was of zou zijn :') Snap best dat hij er geen zin meer in heeft, vooral omdat hij zo'n enorme fan van de boeken (en de games?) is.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206497487
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Was seizoen 2 een flop dan?
Mwa, dat hangt ervanaf hoe je flop definieert denk ik. Als je puur naar de kijkcijfers kijkt dan is witcher, denk ik, sowieso een tegenvaller. Het probeerde in zekere zin door te borduren op het succes van series als GoT maar wist niet de kwaliteit te halen noch dezelfde cijfers te scoren.

Ikzelf heb me met moeite door seizoen 1 gesleept maar ben na anderhalve aflevering in seizoen 2 gestopt. Waar seizoen 1 af en toe nog flitsen van kwaliteit liet zien verveelde ik me echt stierlijk met seizoen 2 en wat ik van de user reviews begrijp op diverse critic-sites sta ik daar niet alleen in.

Dus ja, ik durf wel te zeggen dat het een flop is. Misschien (nog) niet qua absolute kijkcijfers maar als je een IP met zoveel potentie in je schoot geworpen krijgt en de reacties en kijkcijfers zijn op z'n best gematigd, om vervolgens afscheid te moeten nemen van het hoofdpersonage die heel duidelijk een passie had voor het project maar het compleet niet naar z'n zin had en tegelijkertijd een van de weinige opstekers van de serie was dan heb ik weinig vertrouwen voor de toekomst.
Conscience do cost.
  zondag 30 oktober 2022 @ 12:57:45 #114
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206497598
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:42 schreef ems. het volgende:

[..]
Mwa, dat hangt ervanaf hoe je flop definieert denk ik. Als je puur naar de kijkcijfers kijkt dan is witcher, denk ik, sowieso een tegenvaller. Het probeerde in zekere zin door te borduren op het succes van series als GoT maar wist niet de kwaliteit te halen noch dezelfde cijfers te scoren.

Ikzelf heb me met moeite door seizoen 1 gesleept maar ben na anderhalve aflevering in seizoen 2 gestopt. Waar seizoen 1 af en toe nog flitsen van kwaliteit liet zien verveelde ik me echt stierlijk met seizoen 2 en wat ik van de user reviews begrijp op diverse critic-sites sta ik daar niet alleen in.

Dus ja, ik durf wel te zeggen dat het een flop is. Misschien (nog) niet qua absolute kijkcijfers maar als je een IP met zoveel potentie in je schoot geworpen krijgt en de reacties en kijkcijfers zijn op z'n best gematigd, om vervolgens afscheid te moeten nemen van het hoofdpersonage die heel duidelijk een passie had voor het project maar het compleet niet naar z'n zin had en tegelijkertijd een van de weinige opstekers van de serie was dan heb ik weinig vertrouwen voor de toekomst.
Je bent de eerste die ik er zo negatief over hoor.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  zondag 30 oktober 2022 @ 12:58:10 #115
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206497606
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 gekeken, die vond ik wel aardig, had geen zin in seizoen 2 omdat mensen al zaten te zeuren dat het enorm slecht en woke was geworden, en seizoen 3 nog erger was of zou zijn :') Snap best dat hij er geen zin meer in heeft, vooral omdat hij zo'n enorme fan van de boeken (en de games?) is.
Echt enorme onzin dit. Vooral dat woke gejank.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_206497802
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Je bent de eerste die ik er zo negatief over hoor.
Zo hebben we allemaal andere bronnen natuurlijk. Ik ken persoonlijk niemand die de serie een warm hart toedraagt.
Conscience do cost.
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:12:01 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206498233
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 gekeken, die vond ik wel aardig, had geen zin in seizoen 2 omdat mensen al zaten te zeuren dat het enorm slecht en woke was geworden, en seizoen 3 nog erger was of zou zijn :') Snap best dat hij er geen zin meer in heeft, vooral omdat hij zo'n enorme fan van de boeken (en de games?) is.
Ga gewoon kijken. Ik vond het nog steeds vermakelijk. Laat je niet wegjagen omdat drie huilie roepen dat iets woke is geworden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_206498260
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 gekeken, die vond ik wel aardig, had geen zin in seizoen 2 omdat mensen al zaten te zeuren dat het enorm slecht en woke was geworden, en seizoen 3 nog erger was of zou zijn :') Snap best dat hij er geen zin meer in heeft, vooral omdat hij zo'n enorme fan van de boeken (en de games?) is.
Hoe zou het woke zijn dan ?

Bij House of the dragon hebben ze wel een behoorlijke dosis woke geïnjecteerd ivm game of Thrones, maar the Witcher is het me niet opgevallen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:22:18 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206498288
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hoe zou het woke zijn dan ?

Bij House of the dragon hebben ze wel een behoorlijke dosis woke geïnjecteerd ivm game of Thrones, maar the Witcher is het me niet opgevallen.
Was het je niet opgevallen dat de personages totaal niet lijken op hun beschrijvingen uit de boeken of afbeeldingen uit de games?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206498431
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 gekeken, die vond ik wel aardig, had geen zin in seizoen 2 omdat mensen al zaten te zeuren dat het enorm slecht en woke was geworden, en seizoen 3 nog erger was of zou zijn :') Snap best dat hij er geen zin meer in heeft, vooral omdat hij zo'n enorme fan van de boeken (en de games?) is.
Seizoen 3 was juist erg goed en qua wokeheid valt het wel mee. Niet zo erg als LOTR Rings of Power. Sowieso is deze serie veel beter dan LOTR.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2022 14:35:57 ]
  zondag 30 oktober 2022 @ 16:27:20 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_206499364
Er zit ongeveer 1 zwarte in voor elke 20 blanken. Als je dat woke of white genocide vindt moet je inderdaad vooral niet kijken. En vervolgens jezelf door een bushokje tyfen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206499377
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Was het je niet opgevallen dat de personages totaal niet lijken op hun beschrijvingen uit de boeken of afbeeldingen uit de games?
Ik heb de boeken niet gelezen en de games niet gespeeld, dus dat er gekleurde elves waren of dat yennifer Indiaas was of die ene wizard zwart heb ik me niet aan gestoord. Ik nam het gewoon aan. Kijkt makkelijker als je geen ervaring hebt met het bronmateriaal. Sowieso moet je boeken die verfilmd of vergamed worden niet vergelijken met het bron materiaal. Kom je altijd bedrogen uit.

Bij House of the dragon had je opeens heel veel zwarte en Aziatische mensen op het continent terwijl in game of Thrones je nauwelijks gekleurde mensen had. Er was zelfs een scène dat de locals in the North zaten te staren naar de kleurlingen die langs liepen. Zo gooi je de continuïteit te grabbel. Ik begrijp dat ze dat bij rings of power ook hebben gedaan. Nu heb je opeens zwarte elven, begrijp ik. Terwijl je bij de films van Peter Jackson je geen zwarte elves had.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206499421
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:27 schreef speknek het volgende:
Er zit ongeveer 1 zwarte in voor elke 20 blanken. Als je dat woke of white genocide vindt moet je inderdaad vooral niet kijken. En vervolgens jezelf door een bushokje tyfen.
Nou-nou-nou-nou.

Daarnaast "blank"? :N :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 oktober 2022 @ 16:32:20 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206499435
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:31 schreef Slayage het volgende:

[..]
Nou-nou-nou-nou.

Daarnaast "blank"? :N :P
De correcte term is blank.
Laten we nou eens blij zijn dat speknek het goed zegt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 30 oktober 2022 @ 16:40:00 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206499503
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik heb de boeken niet gelezen en de games niet gespeeld, dus dat er gekleurde elves waren of dat yennifer Indiaas was of die ene wizard zwart heb ik me niet aan gestoord. Ik nam het gewoon aan. Kijkt makkelijker als je geen ervaring hebt met het bronmateriaal. Sowieso moet je boeken die verfilmd of vergamed worden niet vergelijken met het bron materiaal. Kom je altijd bedrogen uit.

Bij House of the dragon had je opeens heel veel zwarte en Aziatische mensen op het continent terwijl in game of Thrones je nauwelijks gekleurde mensen had. Er was zelfs een scène dat de locals in the North zaten te staren naar de kleurlingen die langs liepen. Zo gooi je de continuïteit te grabbel. Ik begrijp dat ze dat bij rings of power ook hebben gedaan. Nu heb je opeens zwarte elven, begrijp ik. Terwijl je bij de films van Peter Jackson je geen zwarte elves had.
Mijn ervaring was met de strips en met het spel (alleen deel 3), dus dan ga je ervan uit dat de karakters daar op lijken in gedrag en qua uiterlijk. Toen ik de casting van Geralt zag, was ik ook erg blij. Helaas was dat ook het enige.
Ik zal er dus anders in hebben gestaan dan mensen voor wie dit de eerste kennismaking was. Vraag me ook af of dit voor Cavill de slimste optie was, gezien de afgelopen 2 jaar bij Warner (en DC) er non-stop sprake is van Superman vervangen door een zwarte Superman.

Is ook de reden dat ik verder HotD en RoP niet heb gezien. Ik ben kennelijk niet het doelpubliek. Maar goed, dat geld van Blackrock moet binnenkomen, anders worden er verliezen geleden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206499942
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
De correcte term is blank.
Laten we nou eens blij zijn dat speknek het goed zegt.
Ik gebruik het woord ook gewoon, voor mij om het even, als je wilt wilt gebruiken prima.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator zondag 30 oktober 2022 @ 17:26:33 #127
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206499961
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Mijn ervaring was met de strips en met het spel (alleen deel 3), dus dan ga je ervan uit dat de karakters daar op lijken in gedrag en qua uiterlijk. Toen ik de casting van Geralt zag, was ik ook erg blij. Helaas was dat ook het enige.
Ik zal er dus anders in hebben gestaan dan mensen voor wie dit de eerste kennismaking was. Vraag me ook af of dit voor Cavill de slimste optie was, gezien de afgelopen 2 jaar bij Warner (en DC) er non-stop sprake is van Superman vervangen door een zwarte Superman.

Is ook de reden dat ik verder HotD en RoP niet heb gezien. Ik ben kennelijk niet het doelpubliek. Maar goed, dat geld van Blackrock moet binnenkomen, anders worden er verliezen geleden.
HotD en RoP niet kijken omdat er een enkele "kleurling" in zit _O- _O-
  zondag 30 oktober 2022 @ 17:28:49 #128
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206499987
De hoofdrolspeler krijgt een nieuwe acteur en het gaat over woke en kleurtjes. Jezus.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  Moderator zondag 30 oktober 2022 @ 17:30:11 #129
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_206500007
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 17:28 schreef Scrummie het volgende:
De hoofdrolspeler krijgt een nieuwe acteur en het gaat over woke en kleurtjes. Jezus.
Altijd weer die enorm vermoeiende discussie idd :')
Kijk gewoon niet als je er niet tegen kan ofzo
pi_206500091
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

Vraag me ook af of dit voor Cavill de slimste optie was, gezien de afgelopen 2 jaar bij Warner (en DC) er non-stop sprake is van Superman vervangen door een zwarte Superman.

Superman vervangen door een zwarte Superman was niet ter sprake. De zwarte Superman project is weer een andere project dan de man of Steel reeks. Een andere dimensie Superman. Net zoals je in de marvel films verschillende Spiderman's hebt. Zelfs een varkentje spiderman :P Maar inderdaad WB heeft er een zooitje van gemaakt de laatste jaren, recent nog Batgirl cancellen maar dat ze man of Steel 2 gaan maken met Cavill is 1 van de dingen die ze goed hebben gedaan. Hij is als Superman net zo tof als Geralt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 oktober 2022 @ 17:56:07 #131
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_206500219
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik heb de boeken niet gelezen en de games niet gespeeld, dus dat er gekleurde elves waren of dat yennifer Indiaas was of die ene wizard zwart heb ik me niet aan gestoord. Ik nam het gewoon aan. Kijkt makkelijker als je geen ervaring hebt met het bronmateriaal. Sowieso moet je boeken die verfilmd of vergamed worden niet vergelijken met het bron materiaal. Kom je altijd bedrogen uit.

Bij House of the dragon had je opeens heel veel zwarte en Aziatische mensen op het continent terwijl in game of Thrones je nauwelijks gekleurde mensen had. Er was zelfs een scène dat de locals in the North zaten te staren naar de kleurlingen die langs liepen. Zo gooi je de continuïteit te grabbel. Ik begrijp dat ze dat bij rings of power ook hebben gedaan. Nu heb je opeens zwarte elven, begrijp ik. Terwijl je bij de films van Peter Jackson je geen zwarte elves had.
Het zijn allemaal interpretaties van de boeken. Als je er al aan stoort dat de ene interpretatie anders is dan de andere en anders is dan in de boeken, ben ik bang dat er weinig boekverfilmingen je zullen bekoren, want geen enkele is imho zoals het in de boeken is beschreven.

En the Rings of Power heeft totaal niets met de LotR films te maken, dus dat is geen discontinuiteit.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_206500309
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 17:56 schreef Starflyer het volgende:

En the Rings of Power heeft totaal niets met de LotR films te maken, dus dat is geen discontinuiteit.
Dat is wat de producenten logischerwijs zeggen, wat ik wel begrijp natuurlijk, want dan kunnen ze ermee doen wat ze willen, maar de peter Jackson trilogie is canon voor de massas. Niemand denkt aan de animaties of de Russische variant, maar wel aan de trilogie. Dus zo bekeken snap ik dat mensen het opmerkelijk vinden dat dingen "veranderd" zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206500405
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hoe zou het woke zijn dan ?

Bij House of the dragon hebben ze wel een behoorlijke dosis woke geïnjecteerd ivm game of Thrones, maar the Witcher is het me niet opgevallen.
Ik denk dat een beetje woke gedoe ook niet zo erg is zolang het de kwaliteit van het verhaal maar niet in de weg staat. Dat deed het bij HOTD een stuk minder dan bij een witcher waar het er allemaal heel erg dik bovenop ligt. Ik stoor me er niet zo aan verder maar ik kan mij voorstellen dat het voor anderen een doorn in het oog is.
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 17:28 schreef Scrummie het volgende:
De hoofdrolspeler krijgt een nieuwe acteur en het gaat over woke en kleurtjes. Jezus.
Nouja, zoals gezegd is/was voor een hoop mensen Cavill, die zelf duidelijk echt groot fan is van Witcher en alles wat er mee te maken had een beetje de redeeming factor van een serie die eigenlijk gewoon niet zo lekker loopt. Als hij dan opeens aankondigt om ermee te stoppen dan is het op zich logisch dat er een pad terug wordt getraceerd naar waar het allemaal fout ging.
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 17:30 schreef noodgang het volgende:

[..]
Altijd weer die enorm vermoeiende discussie idd :')
Kijk gewoon niet als je er niet tegen kan ofzo
En dat. Hoewel ik mij ook wel kan voorstellen dat het vervelend kan zijn voor fans om het bronmateriaal waar zij zoveel waarde aan hechten een beetje verkracht te zien worden. Ik vond Lord of the Rings grappige films en middelmatige boeken dus Rings of Power doet mij niet zoveel (heb ik ook (nog) niet gekeken :P ). Maar ik was wel degelijk een beetje -extra- teleurgesteld om te zien hoe ze met name de laatste 2 seizoenen van Game of Thrones hadden vernaggeld.

Maar dan ga ik natuurlijk niet zomaar stoppen met kijken. Dan wil ik wel het einde zien.
Conscience do cost.
  zondag 30 oktober 2022 @ 18:16:49 #134
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206500420
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:15 schreef ems. het volgende:
Nouja, zoals gezegd is/was voor een hoop mensen Cavill, die zelf duidelijk echt groot fan is van Witcher en alles wat er mee te maken had een beetje de redeeming factor van een serie die eigenlijk gewoon niet zo lekker loopt. Als hij dan opeens aankondigt om ermee te stoppen dan is het op zich logisch dat er een pad terug wordt getraceerd naar waar het allemaal fout ging.
Maar de serie loopt prima en er is niets fout gegaan.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_206500440
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Maar de serie loopt prima en er is niets fout gegaan.
Daar verschillen de meningen nogal over dus, maargoed. We zullen het meemaken. Uiteraard hoop ik voor de fans dat het allemaal door gaat maar ik zie het somber in :)
Conscience do cost.
pi_206500923
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:18 schreef ems. het volgende:

[..]
Daar verschillen de meningen nogal over dus, maargoed. We zullen het meemaken. Uiteraard hoop ik voor de fans dat het allemaal door gaat maar ik zie het somber in :)
Het blijft een risico natuurlijk dat een serie niet afgemaakt wordt bv.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206500942
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Maar de serie loopt prima en er is niets fout gegaan.
De serie heeft zo zijn ups en downs. Gemiddeld genomen niet briljant, maar het heeft zeker heel veel briljante elementen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 oktober 2022 @ 19:08:54 #138
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206501200
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:55 schreef Slayage het volgende:

[..]
De serie heeft zo zijn ups en downs. Gemiddeld genomen niet briljant, maar het heeft zeker heel veel briljante elementen.
Het is zeker geen top 10 allertijden serie idd.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_206501287
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:55 schreef Slayage het volgende:

[..]
De serie heeft zo zijn ups en downs. Gemiddeld genomen niet briljant, maar het heeft zeker heel veel briljante elementen.
Ik vind het echt een leuke serie en heb seizoen 1 al twee keer gezien! Ik ben wel fan van de witcher.
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 21:13:43 #140
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206549736
twitter
pi_206557195
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin zaterdag 12 november 2022 @ 11:41:07 #142
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206648906
nieuwe trailer van de The Witcher Prequel

Of kan dit beter in een apart topic?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 12 november 2022 @ 13:15:49 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206649817
Hou maar hier. Want na S3 is de main serie klaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 21:25:24 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_207928637
Ik heb Blood Origins gekeken en ik begrijp niet waar alle slechte reviews die ik overal las vandaag komen: ik vond hem goed. Spannend verhaal, goede personages, spannend en mooie muziek. Ik heb er van genoten iig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 9 februari 2023 @ 21:29:18 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207928727
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb Blood Origins gekeken en ik begrijp niet waar alle slechte reviews die ik overal las vandaag komen: ik vond hem goed. Spannend verhaal, goede personages, spannend en mooie muziek. Ik heb er van genoten iig.
Ik vond het ook prima vermaak
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin maandag 24 april 2023 @ 16:38:08 #146
35723 crew  GGMM
pi_208887636
De nieuwe poster is uit *O*

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 24 april 2023 @ 18:32:03 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208888827
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 16:38 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe poster is uit *O*

[ afbeelding ]
Hmmm
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208891650
quote:
3s.gif Op maandag 24 april 2023 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Hmmm
Wind's howling?
Conscience do cost.
pi_208892430
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 16:38 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe poster is uit *O*

[ afbeelding ]
Geil!
  Forum Admin dinsdag 25 april 2023 @ 16:44:49 #150
35723 crew  GGMM
pi_208898959
Er is weer een nieuwe poster uit, we worden verwend zeg.

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_208899213
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin woensdag 7 juni 2023 @ 17:27:19 #152
35723 crew  GGMM
pi_209433425
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:41:49 #153
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_209446497
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 3 juli 2023 @ 22:17:28 #154
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209753020
Ben bij afl 3, best prima enzo.

Vraag me alleen wel af of er meer praktisch misselijk worden van die lichaamsbeharing van de bard.. }:|
pi_209753184
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 22:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ben bij afl 3, best prima enzo.

Vraag me alleen wel af of er meer praktisch misselijk worden van die lichaamsbeharing van de bard.. }:|
Ik vind het vooral fascinerend. Het lijkt er wel opgetekend. Of misschien is het getrimd, het oogt niet natuurlijk in ieder geval. Hij is wel gespierder dan ik dacht.
pi_209760162
Ik heb mij weer prima vermaakt :)
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Forum Admin woensdag 12 juli 2023 @ 16:42:29 #157
35723 crew  GGMM
pi_209866561
Seizoen 3 wordt echt waardeloos beoordeeld op IMDB

Is het zo slecht of is er iets WOKES aan de hand wat ik gemist heb?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 12 juli 2023 @ 17:17:09 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209867006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Seizoen 3 wordt echt waardeloos beoordeeld op IMDB

Is het zo slecht of is er iets WOKES aan de hand wat ik gemist heb?
Waren seizoen 1 en 2 niet woke dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 12 juli 2023 @ 17:51:12 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209867408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Seizoen 3 wordt echt waardeloos beoordeeld op IMDB

Is het zo slecht of is er iets WOKES aan de hand wat ik gemist heb?
Kijkt wel prima weg. Denk vooral als protest omdat Superman ermee ophoudt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 17:53:56 #160
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_209867443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Seizoen 3 wordt echt waardeloos beoordeeld op IMDB

Is het zo slecht of is er iets WOKES aan de hand wat ik gemist heb?
Nee, kijkt prima weg. Op de laatste aflevering van de eerste helft na.
What can change the nature of a man?
  donderdag 13 juli 2023 @ 16:14:32 #161
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_209879650
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Seizoen 3 wordt echt waardeloos beoordeeld op IMDB

Is het zo slecht of is er iets WOKES aan de hand wat ik gemist heb?
2 mannen die zoenden :o
pi_209891759
Het zegt eigenlijk al genoeg dat the Witcher seizoen drie niet in staat is gebleken om ook maar 1 pagina vol te krijgen.

Seizoen 1 vond ik geweldig. Seizoen twee was een stuk minder maar nog steeds okay. En sezieon 3.... Wat een gedrocht. Ik ben blij dat Henry Cavill eruit is.

Ik zal de tweede helft kijken omdat Cavill erin speelt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209891901
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Seizoen 3 wordt echt waardeloos beoordeeld op IMDB

Is het zo slecht of is er iets WOKES aan de hand wat ik gemist heb?
Ja hij is echt waardeloos. En ja er is ook iets wokes aan de hand. Zoals je weet is de insteek van Netflix woke worker wokest. Elk seizoen moet een eerdere seizoen overtreffen in woke heid.

Als je het wilt weten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209891946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Nee, kijkt prima weg. Op de laatste aflevering van de eerste helft na.
De structuur van die aflevering sloeg nergens op. Als je een verhaal op een ingewikkelde non chronologische wijze en met verschillende POV gaan vertellen, dan moet enige toegevoegde waarde hebben. Wat dus niet het geval was. Het was ingewikkeld doen om ingewikkeld te doen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209892092
Seizoen 3 tweede helft trailer ziet er goed uit. Alleen laat het heel veel zien. Wat niet veelbelovend is voor producties.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator zaterdag 15 juli 2023 @ 21:18:46 #166
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_209908590
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 15:18 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ja hij is echt waardeloos. En ja er is ook iets wokes aan de hand. Zoals je weet is de insteek van Netflix woke worker wokest. Elk seizoen moet een eerdere seizoen overtreffen in woke heid.

Als je het wilt weten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Je geeft als argument een andere serie. Het enige 'woke' aan s03 is dat de seksscenes een stuk minder expliciet zijn. Tja, lekker boeiend.

Vond t tot nu toe een best prima seizoen. Al ging t verhaal af en toe wel een beetje van de hak op de tak. Benieuwd naar deel 2
pi_209908872
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 21:18 schreef noodgang het volgende:

Je geeft als argument een andere serie.
Lezen is best lastig voor sommigen kennelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 juli 2023 @ 09:37:59 #168
477535 MCPO
Hooyah!
pi_209925946
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 21:18 schreef noodgang het volgende:

[..]
:')
Je geeft als argument een andere serie. Het enige 'woke' aan s03 is dat de seksscenes een stuk minder expliciet zijn. Tja, lekker boeiend.

Vond t tot nu toe een best prima seizoen. Al ging t verhaal af en toe wel een beetje van de hak op de tak. Benieuwd naar deel 2
Lekker boeiend? Ja, echt wel boeiend! Tetten wil ik zien (vooral die van Anya Chalotra) Preuts gedoen voor de tere zieltjes, pffff....
pi_210087725
Oef.. dat was niet best ;(
Deel 2 bestond maar uit 3 afleveringen, had gerekend op 5.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator zaterdag 29 juli 2023 @ 21:44:08 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210087830
Niemand iets inhoudelijk over het nieuwe seizoen behalve het usual gejank bij series tegenwoordig dat het woke is of dat de hoofdcharacters niet neukbaar genoeg zijn of genoeg huid laten zien?
pi_210087857
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
Niemand iets inhoudelijk over het nieuwe seizoen behalve het usual gejank bij series tegenwoordig dat het woke is of dat de hoofdcharacters niet neukbaar genoeg zijn of genoeg huid laten zien?
Geen van allen ;) Het contrast met seizoen 1 is immens groot, erg jammer!
De serie heet The Witcher, maar Geralt heeft niet lopen witchen dit seizoen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210088221
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
Niemand iets inhoudelijk over het nieuwe seizoen behalve het usual gejank bij series tegenwoordig dat het woke is of dat de hoofdcharacters niet neukbaar genoeg zijn of genoeg huid laten zien?
Oh, de acteurs zijn ook grotendeels gewoon incompetent of compleet gemiscast. Even los van wat voor geslacht ze wel of niet zouden willen hebben. Zelden heb ik zo'n clusterfuckery van domme beslissingen gezien. Het laatste seizoen van Game of Thrones is in vergelijking een meesterwerk.
Conscience do cost.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 23:09:12 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210088979
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
Niemand iets inhoudelijk over het nieuwe seizoen behalve het usual gejank bij series tegenwoordig dat het woke is of dat de hoofdcharacters niet neukbaar genoeg zijn of genoeg huid laten zien?
Ik vond het vrij vermakelijk maar het is geenszins de klasse die het bronmateriaal biedt. Zal er niet heel rouwig om zijn als S4 niet doorgaat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210088987
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 21:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Oef.. dat was niet best ;(
Deel 2 bestond maar uit 3 afleveringen, had gerekend op 5.
3 afleveringen? Wtf :')

Look at it this way: ik zal me niet 5 uur, maar 3 uur lopen irriteren voor de tweede "helft" van het seizoen :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210089191
Seizoen 3 krijgt een 22% user score daar waar het eerste seizoen 89% kreeg. Spijtig dat Netflix the Witcher zo heeft weten te verneuken https://www.rottentomatoes.com/tv/the_witcher/s01
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210100795
Derde seizoen is echt schandalig hoor. Bijna onnavolgbaar en het gaat zo ongekend traag. Storytelling is echt zwaar onvoldoende
pi_210105822
Gisteren begonnen aan seizoen 3 en ik weet niet wat het is met deze serie, maar ik kom er maar gewoon niet in. Sowieso had ik de recap nodig om uberhaupt weer te weten wat de grote lijnen waren, maar dan nog voelt het alsof het maar nergens naartoe werkt ofzo. Het kijken voelt meer als "werken" dan als "he fijn, ik wil er nog een zien..."
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210123262
Er wordt gespeculeerd dat de show toch gecanceld gaat worden https://www.marca.com/en/(...)2704e9d708b459c.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 20:55:51 #179
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210123606
Gisteren seizoen 3 afgerond. Vermakelijk, maar wel minder dan de eerste twee seizoenen. Zou jammer zijn als het gecanceld wordt, want het verhaal is nog niet afgerond.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_210124747
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 20:55 schreef Starflyer het volgende:
Gisteren seizoen 3 afgerond. Vermakelijk, maar wel minder dan de eerste twee seizoenen. Zou jammer zijn als het gecanceld wordt, wanthet verhaal is nog niet afgerond.
Zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt voor een tv show :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 3 augustus 2023 @ 19:23:54 #181
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_210148089
Wat een kutseizoen. De aflevering met Ciri in de woestijn had ook in 15 minuten gekund. Zonde. Het kan allemaal zoveel beter -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_210148799
Ik heb besloten om de laatse drie eps maar te skippen. Fuck it. Laat ze lekker het vierde seizoen cancellen. :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210162826
33% van de mensen die de eerste helft van het derde seizoen hebben bekeken, hebben (nog) niet de moeite genomen om de tweede helft te kijken

https://www.serietotaal.n(...)lix-flinke-kopzorgen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210173389
Producent van the Witcher verklaart waarom de kijkcijfers voor dit seizoen zo kut zijn. Tldr: komt door de TikTok generatie :')

https://pu.nl/artikelen/n(...)/#Echobox=1691157011
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210355631
Dit is een betere uiteenzetting waarom the Witcher gefaald heeft. "sheer fucking hubris" :%

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213251108
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 18 april 2024 @ 19:13:21 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213251215
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:02 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Ik ga misschien toch wel kijken. Al mis ik Henry natuurlijk wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 18 april 2024 @ 19:48:08 #188
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_213251766
Nog 2 seizoenen om het helemaal de grond in te trappen :N
Just a fool will play tricks on Angus McSix
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')