SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Voor mij dezelfde vraag, maar dan met 01-02 erbij en dan ook 07-08 en 08-09.quote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef Fretwork het volgende:
Welk uur is beter? 22-23, 23-00 of 00-01?
Dan weet ik wanneer ik weg moet
Niks dood... neer!quote:
Chris is ook al vroeg begonnen met rijden voor de kerstquote:
Dat helpt wel heel goedquote:Op maandag 30 december 2019 18:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zware rukavond gehad. Net even wat mindfulness oefeningen gedaan om mijn gedachten op orde te brengen, anders zou ik helemaal gek worden.
Is dat leuk, wonen in Duindorp?quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh tis alweer bijna kerst. ze slepen hier allemaal al met kerstbomen
Doe maar populairquote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij dezelfde vraag, maar dan met 01-02 erbij en dan ook 07-08 en 08-09.
Jammer van de matige winters in Nederland.quote:
Hij is al 33 jaar onderweg.quote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Chris is ook al vroeg begonnen met rijden voor de kerst
nou bij mn ouders achter gaan ze geloof ik net zulke hoge bulten maken, een hele lading pallets en bomen en brandhout en zooi.quote:
De aanvallen die ik gehad heb wil je ook echt niet meemaken. Het is een fijne oplossing omdat je dan juist uit je hoofd komt en meer in het hier en nu gaat denken, iets wat cruciaal is voor angstgevoelens.quote:Op maandag 30 december 2019 18:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat helpt wel heel goed
Hier soms ook nodig, wel veel minder intensief dan waar jij last van hebt denk ik, maar het blijft fijn om het af en toe te doen om uit je eigen gedachten te kunnen stappen.
Oe, welke?quote:Op maandag 30 december 2019 18:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor mij is 23-00 stemlijst hattrick genot
dat stel ik zeer op prijs, dankjequote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je mag mij altijd Dmmen als je een vreemde nodig hebt
Hier 2quote:Op maandag 30 december 2019 18:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor mij is 23-00 stemlijst hattrick genot
Als je een a-ha erlebnis hebt dan weet je het.quote:Op maandag 30 december 2019 18:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Aha, dit nummer. Van wie was dat nog eens?
Zo te Noren iets Scandinavisch.quote:Op maandag 30 december 2019 18:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Aha, dit nummer. Van wie was dat nog eens?
Daarover gespeoken... De docu Tickled weleens gezienquote:Op maandag 30 december 2019 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht ooit dat het “Tickle me” was.
Einde bericht.
Kan nou niet zeggen dat ik van een van die drie nou echt warm wordtquote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij dezelfde vraag, maar dan met 01-02 erbij en dan ook 07-08 en 08-09.
Ik voel me gedrakerolled.quote:
Die van Californication blijft mn favoriet maar deze is ook geweldigquote:
Blijft een topsketchquote:
A-ha, dit is Sandstorm.quote:
Het moet eerst On Me zijn en dan pas Me Onquote:
Als je moest kiezen voor 6 uur slaap en tussen 1 en 2 slapen, wat zou je dan aanraden?quote:Op maandag 30 december 2019 18:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik van een van die drie nou echt warm wordt
Zou boodschappen kopen.quote:
Precies dit. Ben er heel blij op dat mensen er daarom op stemmenquote:Op maandag 30 december 2019 18:23 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer zo'n plaat waar ik niet op zou stemmen maar is wel gewoon een leuk nummer.
Lekker nummer is lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 18:23 schreef essnhills het volgende:
Tududututututududututudutudutudutuduutududutudutudutututudututudutusutudutuduududududududududud
Slaap is goed voor je, denk om je toekomst!quote:Op maandag 30 december 2019 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moest kiezen voor 6 uur slaap en tussen 1 en 2 slapen, wat zou je dan aanraden?
Toekomst is er op 1 januari.quote:Op maandag 30 december 2019 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slaap is goed voor je, denk om je toekomst!
Is dat het lekkere van Albert Heijn?quote:
Nee. Maar het klinkt topquote:Op maandag 30 december 2019 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarover gespeoken... De docu Tickled weleens gezien?
Probleem is een beetje dat er maar 100 in die 100 passenquote:Op maandag 30 december 2019 18:24 schreef Kyran het volgende:
Toch mooi dat wij het over sommige platen zo eens zijndie moeten eigenlijk allemaal in de top 100
Denk dan eerder 6 uur slaap, tenzij je echt iets niet wil missen dat uurquote:Op maandag 30 december 2019 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moest kiezen voor 6 uur slaap en tussen 1 en 2 slapen, wat zou je dan aanraden?
Yesterday is mijn favoriet, maar deze is ook genotquote:
Denk ook niet dat wij het hier met meer dan 10 platen echt met elkaar eens zijnquote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat er maar 100 in die 100 passen
Omdat keerlsquote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat dit niet in de top 10 waar het hoort???
Rolerkoosterquote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef peaceman het volgende:
Dat is wel heel makkelijk gedachtquote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoort ie ook. Ruilen met Disturbed. En dan staat Disturbed nog te hoog.quote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat laag, kan me nog herinneren dat ie top 50 stond
Niet als je die top 100 niet opstelt maar gewoon hypotetisch laat zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt smaak.quote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef peaceman het volgende:
Klopt, die hoort namelijk ook niet in de lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoort ie ook. Ruilen met Disturbed. En dan staat Disturbed nog te hoog.
Kutkeerls.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoort ie ook. Ruilen met Disturbed. En dan staat Disturbed nog te hoog.
Twee jaar geleden nog op 165.quote:Op maandag 30 december 2019 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van mn grootste verbazingen tot noch toe dit jaar @:Mexicanobakker
quote:Op maandag 30 december 2019 18:26 schreef Kyran het volgende:
Weet je .... Duurt te Lang staat hoger dan dit
Zonde man, deze moet echt op 31 december blijven.quote:
Dat vind dan wel weer iets te hoog. Ietsje.quote:Op maandag 30 december 2019 18:26 schreef Isorden het volgende:
Ooit gewoon op 49 dit hè
ZIEDEND MAD WOEST ALLES
quote:Op maandag 30 december 2019 18:26 schreef Kyran het volgende:
Weet je .... Duurt te Lang staat hoger dan dit
Dat was al een aantal jaren weg. De jeugd kan niet zoveel met hele psychedelische plaatjes en dat doet deze pijn. Eigenlijk enige uitzondering daarop is Mr. Blue Sky. (En wellicht het oeuvre van Queen, als je dat eronder wil rekenen)quote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huh wacht even...wat? Dit hier??
Dit hoort toch altijd tegend e top 100? Dit was ooit de beoogde nr 1 vand e Beatles.
Ja ik ben ook wel verrast, had 'm wel rond de 285 verwacht.quote:Op maandag 30 december 2019 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van mn grootste verbazingen tot noch toe dit jaar @:Mexicanobakker
Ik ga gewoon 2000 mailadressen aanmaken. Als iedereen dat doet, moeten we een eind komen toch?quote:Op maandag 30 december 2019 18:27 schreef Isorden het volgende:
* Isorden noteert weer een nummer voor 2020
puik planquote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 2000 mailadressen aanmaken. Als iedereen dat doet, moeten we een eind komen toch?
Kunnen we dan ook eindelijk King Crimson terug in de lijst duwen?quote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 2000 mailadressen aanmaken. Als iedereen dat doet, moeten we een eind komen toch?
Ik hap nietquote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef Martinello het volgende:
Op tv komt het geluid niet helemaal lekker door.
Aangezien de mens gemiddeld gezien steeds dikker wordt klopt het wel dat we 'm vandaag al horen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef Zorro het volgende:
Dit is een numemr wat moet spelen als je de oliebollen klaarzet en de hapjes an het klaarmaken bent enzo
quote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Und am Ende der Straße steht ein Haus am See
Orangenbaumblätter liegen auf dem Weg
Ich hab zwanzig Kinder meine Frau ist schön
Hmm, alle kommen vorbei ich brauch nie rauszugehen
(Im Traum gesehen)
(Das Haus am See)
Valt vast niet op.quote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
De jeugd heeft voor mijn gevoel sowieso weinig met The Beatles, geen notering bij de bovenste 50 hoor ik. Dat was een paar jaar terug nog ondenkbaar natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was al een aantal jaren weg. De jeugd kan niet zoveel met hele psychedelische plaatjes en dat doet deze pijn. Eigenlijk enige uitzondering daarop is Mr. Blue Sky. (En wellicht het oeuvre van Queen, als je dat eronder wil rekenen)
Je ziet dat de liedjes die positie behouden vaak zoetere ballads óf softrock die makkelijk in het gehoor óf metalachtig zijn.
Neemt niet weg dat dit wel héél laag is
Hapjes en hapjes en daarna gaan we aan de hapjes.quote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie met mensen oud/nieuw vieren hoe laat komen de gasten dan? Of gaan jullie ook nog dineren?
We moeten het eerst eens worden over de 35 plaatjesquote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook eindelijk King Crimson terug in de lijst duwen?
Feestje s avonds, vanaf uurtje of half 9/9 uurquote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie met mensen oud/nieuw vieren hoe laat komen de gasten dan? Of gaan jullie ook nog dineren?
Erika?quote:
Atemlos Durch Die Nacht staat nog hoger, vriend.quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merkwaardig dat dit blijkbaar dé Duitse klassieker is.
Het moet gewoon om hun invloed te eren wat mij betreft.quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
We moeten het eerst eens worden over de 35 plaatjes
Ik dacht altijd dat ie zei "Ik heb 20 kinderen uit mijn vrouw gesleurd"quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ich hab zwanzig Kinder meine Frau ist schön
Ik ben uitgenodigd om ook te komen bij het feestje waar ik heen ga iig.quote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Echt?quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atemlos Durch Die Nacht staat nog hoger, vriend.
Falco staat op 168quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Jeanny blijft mijn favoriete Duitstalige plaat in de lijst. Deze staat waarschijnlijk ergens onderaan.
STEMLIJSTGENOTALERTquote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Jeanny blijft mijn favoriete Duitstalige plaat in de lijst. Deze staat waarschijnlijk ergens onderaan.
Naja, je weet nooit hoe al die bevallingen zijn verlopen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ie zei "Ik heb 20 kinderen uit mijn vrouw gesleurd"
see see seequote:
Meestal einde van de middag en niet echt een diner maar gewoon volproppen met hapjes.quote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Rammstein ook.quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atemlos Durch Die Nacht staat nog hoger, vriend.
Zit nog bij de mensen in het geheugen.quote:
hehe. Misschien was dat in de ongecensureerde versie wel het geval.quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ie zei "Ik heb 20 kinderen uit mijn vrouw gesleurd"
220 genotquote:
Ja. Ja. Ja. Nederland kent geen schaamte.quote:
Welke komt nog dan? Sonne?quote:
quote:
's avonds geen ov?quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd om ook te komen bij het feestje waar ik heen ga iig.![]()
Moet sowieso voor 8 uur daar zijn, aangezien ik het met OV kom
Nee hoor, gewoon op 168, al is die wel flink gezakt helaas.quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
En Du Hast. Allebei tegen de top 100.quote:
Ik vraag me af hoe groot het effect van Radio2 zelf op de lijst is.quote:Op maandag 30 december 2019 18:32 schreef Nizno het volgende:
de duitse donderdagen van ruud helpen ook mee
Nee natuurlijk niet. Het heet niet voor niks Overdag Vervoer. Tssssquote:
Ik bedoelde dat qua duitstalige platen Haus Am See voor mij wel ergens onderaan zou staan als ik een lijstje zou maken.quote:Op maandag 30 december 2019 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon op 168, al is die wel flink gezakt helaas.
jaquote:
Oh niet verwacht. Doen ze goed!quote:Op maandag 30 december 2019 18:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En Du Hast. Allebei tegen de top 100.
Treinen stoppen iig om 8 uurquote:
Meine Güte.quote:Op maandag 30 december 2019 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. Ja. Ja. Nederland kent geen schaamte.
al t andere ook.quote:
Ok, zo leer je nog eens wat.quote:Op maandag 30 december 2019 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
elk jaar stopt alle OV om 8u
ritten worden nog afgemaakt indien voor 8u begonnen
Fixedquote:Op maandag 30 december 2019 18:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zou Kiss veel toffer vinden als die Paul Stanley niet zo'n gigantische mega eikel was
Hij is ook niet eens zo'n goede bassist helaas.quote:Op maandag 30 december 2019 18:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zou Kiss veel toffer vinden als die Gene Simmons niet zo'n gigantische mega eikel was
Ja omdat de trein dus voor 20.00 van zijn beginstation is vertrokkenquote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij sommigen iets later. Ik kan de trein van 20.20 nog pakken als ik wil!
ritten op beginpunt voor 8u vertrokken maken hun rit af. dan zit je niet op een beginpunt.quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij sommigen iets later. Ik kan de trein van 20.20 nog pakken als ik wil!
Dit is heul geen Kiss.quote:
Girl you were made for mequote:
Moet je heel ver met de trein?quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja omdat de trein dus voor 20.00 van zijn beginstation is vertrokken
quote:
dan zet je de tv uit en stop je met suikerspin etenquote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef Fylax het volgende:
Misselijk van al die cringende mensen in de camera close up
Zou mooi zijn als al het OV gewoon per direct op 20u stopt: de volgende halte is eindhalte. Ergens bij een bushalte in the middle of nowhere.quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie om 20.00 uur bij zn beginstation in Groningen is vertrokken, rijdt ie dan nog door tot Den Haag?quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dankzij Frans Bauer waarschijnlijk, Nederland kennende.quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even snel bekeken is Du Hast van Rammstein de hoogste Duitstalige plaat
Een uurtje, en dan nog een kwartiertje met de tramquote:
Op menselijk gebied is Paul vele malen erger.quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Gene slaat toch echt alles hoor, met zijn stunt om de \m/ te willen copyrighten en meer van dat soort debiele shit
quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ie om 20.00 uur bij zn beginstation in Groningen is vertrokken, rijdt ie dan nog door tot Den Haag?
Lekker likkenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als al het OV gewoon per direct op 20u stopt: de volgende halte is eindhalte. Ergens bij een bushalte in the middle of nowhere.
Ik snap alleen niet waarom we wel gewoon met kerst rijden en op 1 januari en dan niet op oudejaarsavond?quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als al het OV gewoon per direct op 20u stopt: de volgende halte is eindhalte. Ergens bij een bushalte in the middle of nowhere.
Hij doet me in veel opzichten een beetje denken aan Lars Ulrich, nu ik er zo over nadenk. Ze kunnen hun instrumenten ook beide niet goed bespelen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Gene slaat toch echt alles hoor, met zijn stunt om de \m/ te willen copyrighten en meer van dat soort debiele shit
SOWWWquote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zet je de tv uit en stop je met suikerspin eten
Ze rijden de dienst uit jaquote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ie om 20.00 uur bij zn beginstation in Groningen is vertrokken, rijdt ie dan nog door tot Den Haag?
Can't get enougquote:
Nee dus.quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgende uur pas denk ik, lekker meebrullenquote:
Nee daarvoor moet je in BIT zijnquote:
misschien omdat het personeel het ook lekker vindt om niet door het vuurwerk te moeten rijden?quote:Op maandag 30 december 2019 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom we wel gewoon met kerst rijden en op 1 januari en dan niet op oudejaarsavond?
Dan is die machinist toch nooit op tijd terug bij haar of zijn familie in Groningen? Ik roep maar een dwarsstraat.quote:
Dit wel ja.quote:Op maandag 30 december 2019 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien omdat het personeel het ook lekker vindt om niet door het vuurwerk te moeten rijden?
iets met veiligheid voor het personeel?
quote:Op maandag 30 december 2019 18:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij doet me in veel opzichten een beetje denken aan Lars Ulrich, nu ik er zo over nadenk. Ze kunnen hun instrumenten ook beide niet goed bespelen.
Heb over hem niet zo veel gehoord, maar volgens mij zijn ze net zo erg op dat vlakquote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op menselijk gebied is Paul vele malen erger.
Of je zorgt dat iemand uit Utrecht juist de laatste trein vanuit Groningen neemt.quote:Op maandag 30 december 2019 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is die machinist toch nooit op tijd terug bij haar of zijn familie in Groningen? Ik roep maar een dwarsstraat.
ow dan hebben ze dat nu aangepast. ik kon destijds nog met de trein om 19u vertrekkenquote:Op maandag 30 december 2019 18:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee dus.
https://www.ns.nl/reispla(...):30&hash=-1096433487
Ben jij met alle respect een beetje wereldvreemd of?quote:Op maandag 30 december 2019 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is die machinist toch nooit op tijd terug bij haar of zijn familie in Groningen? Ik roep maar een dwarsstraat.
Je mag toch sowieso geen vuurwerk op t spoor gooien?quote:Op maandag 30 december 2019 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien omdat het personeel het ook lekker vindt om niet door het vuurwerk te moeten rijden?
iets met veiligheid voor het personeel?
Ik denk dat dit nummer ook wel voor elke leeftijd best bekend is, het maakt het een makkelijke meezinger.quote:
Nja, niks is een groot woord, maar niet zo populair als...quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De jeugd heeft voor mijn gevoel sowieso weinig met The Beatles, geen notering bij de bovenste 50 hoor ik. Dat was een paar jaar terug nog ondenkbaar natuurlijk.
Jammer deze ontwikkeling dat alles oorvriendelijk moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |