Zou alleen een paar dagen eerder in de lijst moeten staanquote:
quote:
ik vermoed dat dit 6e kerstdaggenot isquote:
Easy does it maatjequote:Op maandag 30 december 2019 18:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zware rukavond gehad. Net even wat mindfulness oefeningen gedaan om mijn gedachten op orde te brengen, anders zou ik helemaal gek worden.
Bijna weerquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
Kan iemand mij komen neerschieten... het is geen kerst meer!!!!!!![]()
![]()
Een aantal zouden gewoon een vaste plek moeten hebben idd, deze met Kerst, en Happy New Year na het eindequote:Op maandag 30 december 2019 18:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zou alleen een paar dagen eerder in de lijst moeten staan
thank you ma'amquote:
joh tis alweer bijna kerst. ze slepen hier allemaal al met kerstbomenquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
![]()
Eens. Behalve Flappie.quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kerstliedjes horen niet in de top 2000
Peace, man!quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
![]()
Doe ik. Een vriendin van me komt straks nog langs, maar die is wel ontspannen en we waren niet van plan er ook een zuipavond van te maken of zo.quote:
Doodsverwensing, TR gezet.quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
![]()
Flappie kan ik echt niet meer horenquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Eens. Behalve Flappie.
Ik stem jaarlijks trouw op Flappie
Je mag mij altijd Dmmen als je een vreemde nodig hebtquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe ik. Een vriendin van me komt straks nog langs, maar die is wel ontspannen en we waren niet van plan er ook een zuipavond van te maken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |