Daarover gespeoken... De docu Tickled weleens gezienquote:Op maandag 30 december 2019 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht ooit dat het “Tickle me” was.
Einde bericht.
Kan nou niet zeggen dat ik van een van die drie nou echt warm wordtquote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij dezelfde vraag, maar dan met 01-02 erbij en dan ook 07-08 en 08-09.
Ik voel me gedrakerolled.quote:
Die van Californication blijft mn favoriet maar deze is ook geweldigquote:
Blijft een topsketchquote:
A-ha, dit is Sandstorm.quote:
Het moet eerst On Me zijn en dan pas Me Onquote:
Als je moest kiezen voor 6 uur slaap en tussen 1 en 2 slapen, wat zou je dan aanraden?quote:Op maandag 30 december 2019 18:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik van een van die drie nou echt warm wordt
Zou boodschappen kopen.quote:
Precies dit. Ben er heel blij op dat mensen er daarom op stemmenquote:Op maandag 30 december 2019 18:23 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer zo'n plaat waar ik niet op zou stemmen maar is wel gewoon een leuk nummer.
Lekker nummer is lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 18:23 schreef essnhills het volgende:
Tududututututududututudutudutudutuduutududutudutudutututudututudutusutudutuduududududududududud
Slaap is goed voor je, denk om je toekomst!quote:Op maandag 30 december 2019 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moest kiezen voor 6 uur slaap en tussen 1 en 2 slapen, wat zou je dan aanraden?
Toekomst is er op 1 januari.quote:Op maandag 30 december 2019 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slaap is goed voor je, denk om je toekomst!
Is dat het lekkere van Albert Heijn?quote:
Nee. Maar het klinkt topquote:Op maandag 30 december 2019 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarover gespeoken... De docu Tickled weleens gezien?
Probleem is een beetje dat er maar 100 in die 100 passenquote:Op maandag 30 december 2019 18:24 schreef Kyran het volgende:
Toch mooi dat wij het over sommige platen zo eens zijndie moeten eigenlijk allemaal in de top 100
Denk dan eerder 6 uur slaap, tenzij je echt iets niet wil missen dat uurquote:Op maandag 30 december 2019 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moest kiezen voor 6 uur slaap en tussen 1 en 2 slapen, wat zou je dan aanraden?
Yesterday is mijn favoriet, maar deze is ook genotquote:
Denk ook niet dat wij het hier met meer dan 10 platen echt met elkaar eens zijnquote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat er maar 100 in die 100 passen
Omdat keerlsquote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat dit niet in de top 10 waar het hoort???
Rolerkoosterquote:Op maandag 30 december 2019 18:25 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat dit niet in de top 10 waar het hoort???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |