Nee hoor, gewoon op 168, al is die wel flink gezakt helaas.quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Jeanny blijft mijn favoriete Duitstalige plaat in de lijst. Deze staat waarschijnlijk ergens onderaan.
En Du Hast. Allebei tegen de top 100.quote:
Ik vraag me af hoe groot het effect van Radio2 zelf op de lijst is.quote:Op maandag 30 december 2019 18:32 schreef Nizno het volgende:
de duitse donderdagen van ruud helpen ook mee
Nee natuurlijk niet. Het heet niet voor niks Overdag Vervoer. Tssssquote:
Ik bedoelde dat qua duitstalige platen Haus Am See voor mij wel ergens onderaan zou staan als ik een lijstje zou maken.quote:Op maandag 30 december 2019 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon op 168, al is die wel flink gezakt helaas.
jaquote:
Oh niet verwacht. Doen ze goed!quote:Op maandag 30 december 2019 18:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En Du Hast. Allebei tegen de top 100.
Treinen stoppen iig om 8 uurquote:
Meine Güte.quote:Op maandag 30 december 2019 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. Ja. Ja. Nederland kent geen schaamte.
al t andere ook.quote:
Ok, zo leer je nog eens wat.quote:Op maandag 30 december 2019 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
elk jaar stopt alle OV om 8u
ritten worden nog afgemaakt indien voor 8u begonnen
Fixedquote:Op maandag 30 december 2019 18:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zou Kiss veel toffer vinden als die Paul Stanley niet zo'n gigantische mega eikel was
Hij is ook niet eens zo'n goede bassist helaas.quote:Op maandag 30 december 2019 18:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zou Kiss veel toffer vinden als die Gene Simmons niet zo'n gigantische mega eikel was
Ja omdat de trein dus voor 20.00 van zijn beginstation is vertrokkenquote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij sommigen iets later. Ik kan de trein van 20.20 nog pakken als ik wil!
ritten op beginpunt voor 8u vertrokken maken hun rit af. dan zit je niet op een beginpunt.quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij sommigen iets later. Ik kan de trein van 20.20 nog pakken als ik wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |