quote:Und am Ende der Straße steht ein Haus am See
Orangenbaumblätter liegen auf dem Weg
Ich hab zwanzig Kinder meine Frau ist schön
Hmm, alle kommen vorbei ich brauch nie rauszugehen
(Im Traum gesehen)
(Das Haus am See)
Valt vast niet op.quote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 2000 mailadressen aanmaken. Als iedereen dat doet, moeten we een eind komen toch?
De jeugd heeft voor mijn gevoel sowieso weinig met The Beatles, geen notering bij de bovenste 50 hoor ik. Dat was een paar jaar terug nog ondenkbaar natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was al een aantal jaren weg. De jeugd kan niet zoveel met hele psychedelische plaatjes en dat doet deze pijn. Eigenlijk enige uitzondering daarop is Mr. Blue Sky. (En wellicht het oeuvre van Queen, als je dat eronder wil rekenen)
Je ziet dat de liedjes die positie behouden vaak zoetere ballads óf softrock die makkelijk in het gehoor óf metalachtig zijn.
Neemt niet weg dat dit wel héél laag is
Hapjes en hapjes en daarna gaan we aan de hapjes.quote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie met mensen oud/nieuw vieren hoe laat komen de gasten dan? Of gaan jullie ook nog dineren?
We moeten het eerst eens worden over de 35 plaatjesquote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook eindelijk King Crimson terug in de lijst duwen?
Feestje s avonds, vanaf uurtje of half 9/9 uurquote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie met mensen oud/nieuw vieren hoe laat komen de gasten dan? Of gaan jullie ook nog dineren?
Erika?quote:
Atemlos Durch Die Nacht staat nog hoger, vriend.quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merkwaardig dat dit blijkbaar dé Duitse klassieker is.
Het moet gewoon om hun invloed te eren wat mij betreft.quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
We moeten het eerst eens worden over de 35 plaatjes
Ik dacht altijd dat ie zei "Ik heb 20 kinderen uit mijn vrouw gesleurd"quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ich hab zwanzig Kinder meine Frau ist schön
Ik ben uitgenodigd om ook te komen bij het feestje waar ik heen ga iig.quote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Echt?quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atemlos Durch Die Nacht staat nog hoger, vriend.
Falco staat op 168quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Jeanny blijft mijn favoriete Duitstalige plaat in de lijst. Deze staat waarschijnlijk ergens onderaan.
STEMLIJSTGENOTALERTquote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Jeanny blijft mijn favoriete Duitstalige plaat in de lijst. Deze staat waarschijnlijk ergens onderaan.
Naja, je weet nooit hoe al die bevallingen zijn verlopen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ie zei "Ik heb 20 kinderen uit mijn vrouw gesleurd"
see see seequote:
Meestal einde van de middag en niet echt een diner maar gewoon volproppen met hapjes.quote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Rammstein ook.quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atemlos Durch Die Nacht staat nog hoger, vriend.
Zit nog bij de mensen in het geheugen.quote:
hehe. Misschien was dat in de ongecensureerde versie wel het geval.quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ie zei "Ik heb 20 kinderen uit mijn vrouw gesleurd"
220 genotquote:
Ja. Ja. Ja. Nederland kent geen schaamte.quote:
Welke komt nog dan? Sonne?quote:
quote:
's avonds geen ov?quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd om ook te komen bij het feestje waar ik heen ga iig.![]()
Moet sowieso voor 8 uur daar zijn, aangezien ik het met OV kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |