SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit Skyradioriedeltje had ondertussen ook wel geschrapt mogen worden.
Ik heb een collega die Tom heet en elke keer als Tom Odol op de radio is maakt die dat grapjequote:Op maandag 30 december 2019 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tom Odol
Odol=ontzetten dikke ochtend lul
Hoe zou een Sky Radio Top 2000 er uitzien?quote:Op maandag 30 december 2019 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit Skyradioriedeltje had ondertussen ook wel geschrapt mogen worden.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:56 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit ook echt een schijtplaat, sorry
En dan keihard lachen zekerquote:Op maandag 30 december 2019 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een collega die Tom heet en elke keer als Tom Odol op de radio is maakt die dat grapje
Vre-se-lijkquote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe zou een Sky Radio Top 2000 er uitzien?
Die spelen maar 40 verschillende nummers dus dat wordt lastigquote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zou vermoedelijk bestaan uit 20 verschillende nummers.quote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1. Ed Kroketquote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zou het niet eens willen wetenquote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik vind het vooral zo knap hoe CC al denkt dat niemand hier weet wat een odol is en daarom het even onder zn post moet zettenquote:Op maandag 30 december 2019 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een collega die Tom heet en elke keer als Tom Odol op de radio is maakt die dat grapje
quote:334 Mama Genesis 7
333 Insomnia Faithless 7
332 Last Christmas Wham! 3
331 Take On Me A-Ha 6
330 A Day In The Life The Beatles 6
329 Haus Am See Peter Fox 5
328 I Was Made For Lovin' You KISS 6
327 The End The Doors 6
326 Sex On Fire Kings of Leon 4
325 Eagle ABBA 7,5
Doe eens niet.quote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef Djeez het volgende:
Tom Odol. Muziek voor snijdende tienermeisjes
Beste beatles nummer imhoquote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef El-Stinho het volgende:
334 Mama Genesis 1983
333 Insomnia Faithless 1996
332 Last Christmas Wham! 1984
331 Take On Me A-Ha 1985
330 A Day In The Life The Beatles 1967
329 Haus Am See Peter Fox 2009
328 I Was Made For Lovin' You KISS 1979
327 The End The Doors 1967
326 Sex On Fire Kings of Leon 2008
325 Eagle ABBA 1978
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef Kyran het volgende:
Staat zoveel meuk in de lijst dat ik echt sorry moet zeggen tegen Billie Eilish
Nou nou nouquote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef Djeez het volgende:
Timing.quote:Op maandag 30 december 2019 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over SkyRadio gesproken, Last Kerssemus is ook nog steeds niet geweest, sodeju.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef Kyran het volgende:
Staat zoveel meuk in de lijst dat ik echt sorry moet zeggen tegen Billie Eilish
Nou zeg.Slaat dat nou opquote:Op maandag 30 december 2019 17:57 schreef Djeez het volgende:
Ah, die komt dit uurtje. Lekker man, niks mis mee.quote:
Alternatief voor de fapdoek?quote:Op maandag 30 december 2019 17:58 schreef skysherrif het volgende:
Zeg ik in mijn voor kerst gekregen beatles happysocks
Leuk dat iemand de moeite heeft genomen dit te creëren.quote:
Ja gaat je kleine teentje lekker van wiebelen.quote:
Tom klinkt als een gezellige kleurrijke manquote:Op maandag 30 december 2019 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kloptquote:
#ophef!quote:Op maandag 30 december 2019 18:00 schreef Nizno het volgende:
hahahaha
wouter werd gisteren door een twitteraar 'aangevallen' dat hij steeds tinus zegt terwijl je aan matijns kop kan zien dat hij dat niet leuk vindt.
matijn heeft maar even uitgelegd dat hij er echt geen moeite mee heeft.
Dat is tenminste nog enigzins vernieuwend en anders .... man man man wat een hoop standaard dertien in een dozijn bagger staat er in de top 500quote:
Vond t zo rustig hier.quote:
ja joh een hele sensaaaaaaaasie op twitterquote:
Ja is een goede jongen, tikkeltje vreemd wel af en toe maar toch.quote:Op maandag 30 december 2019 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tom klinkt als een gezellige kleurrijke man
#Whamageddonquote:Op maandag 30 december 2019 18:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb Last Christmas dit jaar dus nog helemaal niet gehoord. Denk dat ik dat mooi even zo ga houden
Ik vorige kerst voor het laatstquote:Op maandag 30 december 2019 18:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb Last Christmas dit jaar dus nog helemaal niet gehoord. Denk dat ik dat mooi even zo ga houden
die heb ik gehaald.quote:
is heppy new jeer al geweest?quote:
oeh, zorgen dat ik dan thuis ben, maar moet nog gaan sporten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:00 schreef Poppejans het volgende:
Nog twee uur en dan Nightwish genot!!!
Jaikhebgeenleven
dat doe je goedquote:
Ja, Sander Hoogendoorn draaide em op 6 december al, en 2x back to back ookquote:
Ik zat in november in Amerika, ik heb dus al in november verlorenquote:
Dat zou eigenlijk direct na Bohemian rhapsody meoten draaienquote:
Ik ben geen puberjongenquote:
Kan je 2 paar van maken en 1 reserve.quote:
dat telt niet, is alleen van 1 tm 24 decemberquote:Op maandag 30 december 2019 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat in november in Amerika, ik heb dus al in november verloren
Oh, moet te doen zijn!quote:Op maandag 30 december 2019 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh, zorgen dat ik dan thuis ben, maar moet nog gaan sporten.
Ik 2 dingen... muziek luisteren en hier spammenquote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh, moet te doen zijn!
Wat sportief trouwens. Ik doe echt geen zak deze laatste week van het jaar.
Wel vol goede voornemens
jezus die stond al op 758quote:Op maandag 30 december 2019 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk direct na Bohemian rhapsody meoten draaien
quote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wie was die 5e?
[ afbeelding ]
Dan heb ik hem daarin ook al snel verloren, ik gok op 6 december toen de muziek in de AH van sinterklaas naar kerst overgingquote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat telt niet, is alleen van 1 tm 24 december
quote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wie was die 5e?
[ afbeelding ]
sporten begint half 8, dus dat lukt niet als ie net na achten begint.quote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh, moet te doen zijn!
Wat sportief trouwens. Ik doe echt geen zak deze laatste week van het jaar.
Wel vol goede voornemens
De cameramanquote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wie was die 5e?
[ afbeelding ]
Ik luister dus vooral KINK als ik radio luister en daar wordt het (uiteraard) niet gedraaid. Leve KINK!quote:Op maandag 30 december 2019 18:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, Sander Hoogendoorn draaide em op 6 december al, en 2x back to back ook
En aangezien op mijn werk standaard 3fm opstaat was ik kansloos
Ja dusquote:
Je was al te laatquote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik laat dit fapdoekeninkoppertje even aan me voorbijgaan.
Veenstra Veenstra Genotquote:Op maandag 30 december 2019 18:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik luister dus vooral KINK als ik radio luister en daar wordt het (uiteraard) niet gedraaid. Leve KINK!
quote:
één van die vier heeft 7 inch en die andere 3 12 inch.quote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wie was die 5e?
[ afbeelding ]
Het was Ohooooooooooooooooooooooh ipv Ohjaquote:
Oh, ik hoorde hem dit jaar voor het eerst op 26 dec.quote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat telt niet, is alleen van 1 tm 24 december
Voordat ie begon met spelen niet neequote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, even een paar mindfulness oefeningen gedaan. Ik ga eventjes relaxen hier voordat een vriendin hier op visite komt
grinnik ik heb in de winkels bewust niet geluisterd naar de muziekjes....quote:Op maandag 30 december 2019 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb ik hem daarin ook al snel verloren, ik gok op 6 december toen de muziek in de AH van sinterklaas naar kerst overging
Er staat ook wel Phil Collins in de lijst.quote:
Zo, even een paar mindfulness oefeningen gedaan. Ik ga eventjes relaxen hier voordat een vriendin hier op visite komt
quote:Op maandag 30 december 2019 18:07 schreef Kyran het volgende:
Origineel van Rammstein beter. Beetje slap deze.
Free als een bird om te kiezen daarheen te gaan.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat wel Phil Collins de lijst zeg.
Beetje traag bassmanquote:Op maandag 30 december 2019 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er staat ook wel Phil Collins in de lijst.
Land Of Confusionquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat wel Phil Collins de lijst zeg.
Fijn dat jullie nooit teleur stellen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde hem dit jaar voor het eerst op 26 dec.
hahahaha, dat is ook echt laastse wat je wil met hoe er hier gechat wordtquote:Op maandag 30 december 2019 18:08 schreef houdjemond het volgende:
Mijn mama wou op Fok! Trouwens.
Zorgvuldig uit haar hoofd gepraat
Je kan toch op zn minst een beetje wiebelen op de maatquote:Op maandag 30 december 2019 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Free als een bird om te kiezen daarheen te gaan.
quote:Op maandag 30 december 2019 18:08 schreef houdjemond het volgende:
Je moeder is altijd welkomquote:Op maandag 30 december 2019 18:08 schreef houdjemond het volgende:
mijn reactietijd is na de mindfulness niet op en topquote:
Hahaha!quote:Op maandag 30 december 2019 18:08 schreef houdjemond het volgende:
Jesus he knows me vind ik dan beterquote:
je bent nog niet helemaal fit he?quote:Op maandag 30 december 2019 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zat al 6 uur aan het bierquote:Op maandag 30 december 2019 18:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn reactietijd is na de mindfulness niet op en top
Die zitten vooral op facebook zekerquote:Op maandag 30 december 2019 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Mijn ouders hebben geen idee wat FOK! is
Had haar eea later lezenquote:Op maandag 30 december 2019 18:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
hahahaha, dat is ook echt laastse wat je wil met hoe er hier gechat wordt
quote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummer van Genesis is The Musical Box.
Ik hoop dat je een grote blaas hebt.quote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef El-Stinho het volgende:
Van Lest Krismes maar een pismomentje maken.
Ja, vind je dat dit het beste nummer van Genesis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vind je dat dit het beste nummer van Genesis?Deze grappen zijn NOOIT klaar EssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
FHF is wel een pracht subforum. Kom er zelf te weining, maar Vivi is daar wel actief, dus krijg veel meequote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had haar eea later lezen.
Ging haar meer om FHF en dat soort liefs, dus dat doen we via mij.
quote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vind je dat dit het beste nummer van Genesis?Ik wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een prachtpakket gekregenquote:Op maandag 30 december 2019 18:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
FHF is wel een pracht subforum. Kom er zelf te weining, maar Vivi is daar wel actief, dus krijg veel mee
Gister Chinees besteld,quote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef MTheBassman het volgende:
Gisteren gekookt, dus ik ga vanavond even vies dik doen en friet halen
Ik blijf gewoon extra lang zitten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grote blaas hebt.
Lekker man. Ik heb wat kroketten in de airfryerquote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef MTheBassman het volgende:
Gisteren gekookt, dus ik ga vanavond even vies dik doen en friet halen
Ik zag het ja, super mooiquote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een pretpakket gekregen![]()
![]()
Wacht, is Vivi mevrouw Kyran?
De kerstpakkettenactiequote:Op maandag 30 december 2019 18:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
FHF is wel een pracht subforum. Kom er zelf te weining, maar Vivi is daar wel actief, dus krijg veel mee
Ik denk er altijd pas weer rond Kerst aanquote:
Hahahahahaha @El-Stinho plast zittend.quote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon extra lang zitten.
Hij kan dus prima slapen, nummer gaat dus nergens overquote:
Ze post ook in Oud mee toch?quote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zag het ja, super mooi
en ja Vivi is mevrouw Kyran
Dit. Zelf ook aan meegedaan.quote:
Oh my, dat verklaart een hoop, positiefquote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zag het ja, super mooi
en ja Vivi is mevrouw Kyran
Hahahahahahaquote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahahahahaha @:El-Stinho plast zittend.
Dit en morgen ook verdommequote:
Ja, dit is niet echt de goede versie, zeg maar.quote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een klereversie van deze plaat. Zo is hier niks aan.
Ik denk er ook altijd pas aan als alle pakketten alweer gekoppeld zijnquote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk er altijd pas weer rond Kerst aan![]()
Heb 1 keer meegedaan, toen was ik een gesponsorde shopper
Hoezoquote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh my, dat verklaart een hoop, positief![]()
ik zal jullie volgend jaar op tijd taggenquote:Op maandag 30 december 2019 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk er ook altijd pas aan als alle pakketten alweer gekoppeld zijn
Nu mist de hele opbouw tot aan dit stuk. Dan is het gewoon een geinig 90s electro plaatje. Met intro ben ik hem wel een stuk meer gaan waarderen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dit is niet echt de goede versie, zeg maar.
Alles wat deze zo geniaal maakt is er uitgesloopt in deze versie ja ....quote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een klereversie van deze plaat. Zo is hier niks aan.
We zijn het eens.quote:Op maandag 30 december 2019 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu mist de hele opbouw tot aan dit stuk. Dan is het gewoon een geinig 90s electro plaatje. Met intro ben ik hem wel een stuk meer gaan waarderen.
Koptelefoon genotquote:Op maandag 30 december 2019 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gezellig, mijn stiefzusje is net thuis, heeft haar speakers flink aan gezet met verschrikkelijk muziek van Mika, en nu zijn de buren ook al vuurwerk aan het afsteken in de achtertuin, feestje zo
quote:Op maandag 30 december 2019 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal jullie volgend jaar op tijd taggen
Ik ken het helemaal nietquote:Op maandag 30 december 2019 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo'n gaaf nummer, zo'n verneukende versie...
Niks hoor, gewoon voor mezelf linkjesquote:Op maandag 30 december 2019 18:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoezo
Nou ja, wel positief in ieder geval dat scheelt
Eerste keer dat je het hoort?quote:
Dat is inderdaad de beste. Verder geen liefhebber van Faithless trouwens.quote:Op maandag 30 december 2019 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Salva Mea staat er natuurlijk niet in...
Nee onbegrijpelijk!quote:Op maandag 30 december 2019 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Salva Mea staat er natuurlijk niet in...
Ja, of iig dat ik ernaar luister. Maar daar is de top 2000 voorquote:
Die met het volledige intro.quote:Op maandag 30 december 2019 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even voor de leek die het nu niet hoort, maar welke versie van Insomnia moet het zijn dan?
dat is denk ik bij elke verkorte versie van een nummer het geval.quote:Op maandag 30 december 2019 18:15 schreef houdjemond het volgende:
Geloof niet dat de stemmers deze bedoelde![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is denk ik bij elke verkorte versie het geval.
Kloptquote:Op maandag 30 december 2019 18:15 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ja, of iig dat ik ernaar luister. Maar daar is de top 2000 voor
quote:Op maandag 30 december 2019 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is denk ik bij elke verkorte versie van een nummer het geval.
Ja nee dit heeft de redactie klaargezet he.quote:Op maandag 30 december 2019 18:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
JA DAN DRAAI DIE LANGE VERSIE DAN JOJ
quote:Op maandag 30 december 2019 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even voor de leek die het nu niet hoort, maar welke versie van Insomnia moet het zijn dan?
Touchéquote:Op maandag 30 december 2019 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is denk ik bij elke verkorte versie van een nummer het geval.
Ah ja, maar ik verwacht niet anders met electronische muziek. De Tiësto remix van Silence wordt ook altijd in de radio edit gedraaid.quote:Op maandag 30 december 2019 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die met het volledige intro.
En bij voorkeur de 12 inch versie...
Als men nou voor de rest op korte 60s-nummers stemt kan dat ook.quote:Op maandag 30 december 2019 18:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
JA DAN DRAAI DIE LANGE VERSIE DAN JOJ
Zal ik doenquote:Op maandag 30 december 2019 18:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niks hoor, gewoon voor mezelf linkjes![]()
Doe maar liefs van mij IRL
zware rukavond gehad. Net even wat mindfulness oefeningen gedaan om mijn gedachten op orde te brengen, anders zou ik helemaal gek worden.quote:
Zou alleen een paar dagen eerder in de lijst moeten staanquote:
quote:
ik vermoed dat dit 6e kerstdaggenot isquote:
Easy does it maatjequote:Op maandag 30 december 2019 18:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zware rukavond gehad. Net even wat mindfulness oefeningen gedaan om mijn gedachten op orde te brengen, anders zou ik helemaal gek worden.
Bijna weerquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
Kan iemand mij komen neerschieten... het is geen kerst meer!!!!!!![]()
![]()
Een aantal zouden gewoon een vaste plek moeten hebben idd, deze met Kerst, en Happy New Year na het eindequote:Op maandag 30 december 2019 18:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zou alleen een paar dagen eerder in de lijst moeten staan
thank you ma'amquote:
joh tis alweer bijna kerst. ze slepen hier allemaal al met kerstbomenquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
![]()
Eens. Behalve Flappie.quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kerstliedjes horen niet in de top 2000
Peace, man!quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
![]()
Doe ik. Een vriendin van me komt straks nog langs, maar die is wel ontspannen en we waren niet van plan er ook een zuipavond van te maken of zo.quote:
Doodsverwensing, TR gezet.quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
![]()
Flappie kan ik echt niet meer horenquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Eens. Behalve Flappie.
Ik stem jaarlijks trouw op Flappie
Je mag mij altijd Dmmen als je een vreemde nodig hebtquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe ik. Een vriendin van me komt straks nog langs, maar die is wel ontspannen en we waren niet van plan er ook een zuipavond van te maken of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |