Ik 2 dingen... muziek luisteren en hier spammenquote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh, moet te doen zijn!
Wat sportief trouwens. Ik doe echt geen zak deze laatste week van het jaar.
Wel vol goede voornemens
jezus die stond al op 758quote:Op maandag 30 december 2019 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk direct na Bohemian rhapsody meoten draaien
quote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wie was die 5e?
[ afbeelding ]
Dan heb ik hem daarin ook al snel verloren, ik gok op 6 december toen de muziek in de AH van sinterklaas naar kerst overgingquote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat telt niet, is alleen van 1 tm 24 december
quote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wie was die 5e?
[ afbeelding ]
sporten begint half 8, dus dat lukt niet als ie net na achten begint.quote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh, moet te doen zijn!
Wat sportief trouwens. Ik doe echt geen zak deze laatste week van het jaar.
Wel vol goede voornemens
De cameramanquote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wie was die 5e?
[ afbeelding ]
Ik luister dus vooral KINK als ik radio luister en daar wordt het (uiteraard) niet gedraaid. Leve KINK!quote:Op maandag 30 december 2019 18:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, Sander Hoogendoorn draaide em op 6 december al, en 2x back to back ook
En aangezien op mijn werk standaard 3fm opstaat was ik kansloos
Ja dusquote:
Je was al te laatquote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik laat dit fapdoekeninkoppertje even aan me voorbijgaan.
Veenstra Veenstra Genotquote:Op maandag 30 december 2019 18:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik luister dus vooral KINK als ik radio luister en daar wordt het (uiteraard) niet gedraaid. Leve KINK!
quote:
één van die vier heeft 7 inch en die andere 3 12 inch.quote:Op maandag 30 december 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wie was die 5e?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |