SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Brr.quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef essnhills het volgende:
Yeah you bleed just to know you're alive![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef Kyran het volgende:
Wat is die Georgina toch een dom wicht.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef essnhills het volgende:
Zeikplaat.quote:Op maandag 30 december 2019 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
When everythings made to be broken
I just want you to know who I am![]()
Gaat dit nummer over polsensnijders ofzo?quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef essnhills het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marco Borsato heeft hier zeker op gestemd?
quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef houdjemond het volgende:
Brul dapper mee hoor maar man man man
* Bos81 geeft houdjemond een handquote:Op maandag 30 december 2019 17:12 schreef houdjemond het volgende:
And I don't want the world to see me
'cause I don't think that they'd understandquote:Op maandag 30 december 2019 17:12 schreef houdjemond het volgende:
And I don't want the world to see me
Gaat dat over de maandelijkse periode?quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef essnhills het volgende:
He pretends he can't hear herquote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef houdjemond het volgende:
Oh, we janken vrolijk door, nu toch bezig.
Aanstellerquote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden van FOk! Daar ben ik weer. Eenv riendin in nood kwam langs die haar verhaal kwijt moest. Nu heb ik tot oudjaarsavond weer de ruimte om te fokken!![]()
![]()
Wel de Dijk gemist
Gelukkig staat dat liedje met die Phil erin het hoogst.quote:
Supquote:
Ik hoorde dat het 'ess' of 'essje' is.quote:
quote:
Misschien niet zo goed?quote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat deze dan van Phil Collins geen concertbonus pakt vind ik wel opvallend
Truequote:Op maandag 30 december 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het 'ess' of 'essje' is.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef Kyran het volgende:
Wat is die Georgina toch een dom wicht.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef houdjemond het volgende:
of essnhillsje, maar dat is wat anders....quote:Op maandag 30 december 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het 'ess' of 'essje' is.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden van FOk! Daar ben ik weer. Eenv riendin in nood kwam langs die haar verhaal kwijt moest. Nu heb ik tot oudjaarsavond weer de ruimte om te fokken!![]()
![]()
Wel de Dijk gemist
Dan kan ze wel "I'm par-a-dise" van Foreigner zingen.quote:Op maandag 30 december 2019 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Je vriendin zal maar Paradise heten...
Godsammequote:Op maandag 30 december 2019 17:15 schreef MadMaster het volgende:
essnhillsje heb ik echt nog nooit gelezenquote:Op maandag 30 december 2019 17:16 schreef cafca het volgende:
[..]
of essnhillsje, maar dat is wat anders....
Straks komt de man die voor Phil de zanger van Geneswasquote:Op maandag 30 december 2019 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Voor Phil Collins/Genesis heb ik geloof ik een zelfde soort zwak als voor Bon Jovi
Ga het nu luisteren!quote:Op maandag 30 december 2019 17:15 schreef Kyran het volgende:
Greatest Show On Earth, zou ik toch zo omruilen voor beide Nightwish nummers in de lijst
quote:Op maandag 30 december 2019 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Hoe gaat t met je Chinees? Kun je er nog van eten vanavond?quote:
Daar is een hele stad vol van andersquote:Op maandag 30 december 2019 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Paradise, zit 'tie?quote:Op maandag 30 december 2019 17:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar is een hele stad vol van anders
Natuurlijk is dat nog eetbaar, heb het gister gewoon in de koelkast gezetquote:Op maandag 30 december 2019 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je Chinees? Kun je er nog van eten vanavond?
Kan je het nieuwe jaar weer met een lach beginnen.quote:
Ik zou meteen mijn schoonouders ontervenquote:Op maandag 30 december 2019 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Vanessa?quote:Op maandag 30 december 2019 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Na januari welquote:Op maandag 30 december 2019 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je het nieuwe jaar weer met een lach beginnen.![]()
Meer de vraag of er nog genoeg over was na gisterenquote:Op maandag 30 december 2019 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat nog eetbaar, heb het gister gewoon in de koelkast gezet![]()
Straks even opwarmen
Fixedquote:Op maandag 30 december 2019 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud zit zelf ook altijd aan de alcohol tijdens de Top 2000.
Waar zit Ruud niet aan?quote:Op maandag 30 december 2019 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Samen met Poet and the Pendulum echt meesterwerken. Als het kan zou ik echt de live versie luisteren die komt nog meer binnenquote:
Fixed.quote:Op maandag 30 december 2019 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud zit zelf ook altijd aan de alcohol.
Niet alleen tijdens de Top 2000.quote:Op maandag 30 december 2019 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste maatje is eind januari een jaar dood.quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom in januari nog niet dan?
Ik vind dit wel om te janken anders.quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga hier niet om janken. Klaar nu.
quote:
Hierna val je toch ook nog met je neus in de Ouboter toch?quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga hier niet om janken. Klaar nu.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beste maatje is eind januari een jaar dood.
quote:
Ruud is totaal Lostquote:Op maandag 30 december 2019 17:19 schreef Newone82 het volgende:
Wat maakt Ruud er een potje van. Lokale omroep niveau.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beste maatje is eind januari een jaar dood.
28ste om precies te zijn, vond het wel een goed idee om hier aan de spoorbrug te gaan hangen.quote:
Dat is natuurlijk de schuld van de stemmersquote:Op maandag 30 december 2019 17:19 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze net een nummer gehad dat iemand van een depressie afhielp en nu gooien ze dit er overheen om gelijk weer depressief te worden, echt naar dit.
Vooral dat einde was echt briljantquote:
Einde viel best tegen, bijna net zo kut als GoT. Maar verder echt genoten.quote:
Dit. Ruud en Gijs staverman vallen compleet door de mand deze editie.quote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Fylax het volgende:
Waarom bereiden die DJ’s zich niet goed voor? Erger me echt aan al die fouten hier en daar
Afterlifequote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral dat einde was echt briljant
Ja, gelukkig deden die het de afgelopen 2 jaar zo goed!quote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Ruud en Gijs staverman vallen compleet door de mand deze editie.
Niet van de Rabobank?quote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de schuld van de stemmers
quote:
Alles is de schuld van de Rabobankquote:
Gelukkig nooit gekeken.quote:Op maandag 30 december 2019 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
De schrijvers van deze serie waren ook Lost
Wtf voor einde was dat dan
Zelfs het niveau van Fylax Friday was hogerquote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Fylax het volgende:
Waarom bereiden die DJ’s zich niet goed voor? Erger me echt aan al die fouten hier en daar
Inderdaad. Dit zou wel een mooie nummer 1 zijn!quote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef skysherrif het volgende:
Paranoid Android![]()
![]()
![]()
Hoort wat mij betreft op de plek van Bohemian Rhapsody
Het lijkt overal wel fout te gaan.. zo enorm knulligquote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Ruud en Gijs staverman vallen compleet door de mand deze editie.
Ik bedoel maar...quote:Op maandag 30 december 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs het niveau van Fylax Friday was hoger
Ja maar dan wel in rainbowsquote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OK Computer beste computer.
Ik hoorde al Champagne Supernova en November Rain.quote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paranoid Android, ook wel de Bohemian Rhapsody van de jaren 90 genoemd, maar dat zijn er meer afgelopen dagen
Waar nog meer dan?quote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het lijkt overal wel fout te gaan.. zo enorm knullig
Exit Musicquote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Zorro het volgende:
Leuk, maar Radiohead heeft betere nummers
Ja, uitgebracht door Black Sabbath.quote:
Ja, dat vind ik ook wel.quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Zorro het volgende:
Leuk, maar Radiohead heeft betere nummers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Ik vind het een beetje overhyped. Prima nummer, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef essnhills het volgende:
Is dit nou dat liedje van Radiohead waar iedereen het altijd over heeft![]()
Zegt me weinig dit
Dit is voer voor hipsters, vind deze zelf ietwat overrated, maar wel zeer leuk.quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef essnhills het volgende:
Is dit nou dat liedje van Radiohead waar iedereen het altijd over heeft![]()
Zegt me weinig dit
Ja die vind je leukquote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Even luisteren of ik deze nou leuk vond of niet.
Prima, maar geen OK Computer natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit is maar een matig liedje over telefoons, dan heb ik lieverBammmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leo, elke nacht. Gister Paul Rabbering die gewoon reclame door een liedje gooit. Stenders die een plaat afkapt.quote:
Kenner.quote:
De overkomst tussen deze 4: Niet het beste nummer van de artiestquote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde al Champagne Supernova en November Rain.
quote:
Reclame wordt niet door DJ ingestart dus dat was gisteren niet de fout van de DJ's, verder eens hoorquote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leo, elke nacht. Gister Paul Rabbering die gewoon reclame door een liedje gooit. Stenders die een plaat afkapt.
Leuk inderdaadquote:
Dit is veel te oud voor hipsters johquote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is voer voor hipsters, vind deze zelf ietwat overrated, maar wel zeer leuk.
Reclame kan de DJ niks aan doen, dat wordt centraal ingestart.quote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leo, elke nacht. Gister Paul Rabbering die gewoon reclame door een liedje gooit. Stenders die een plaat afkapt.
Dit is te oud voor hipsters.quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is voer voor hipsters, vind deze zelf ietwat overrated, maar wel zeer leuk.
"39" door een liedje heenquote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Reclame wordt niet door DJ ingestart dus dat was gisteren niet de fout van de DJ's, verder eens hoor
Dit is ook wel echt een groeiplaat.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef essnhills het volgende:
Meh, ik ken andere nummers van Radiohead die ik wel leuk vind. Dit niet
Da's wel waar, dit is alweer 20 jaar oud.quote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is veel te oud voor hipsters joh
quote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Reclame wordt niet door DJ ingestart dus dat was gisteren niet de fout van de DJ's, verder eens hoor
Gek. Bij 3FM drukken ze altijd zelf op de STER-knop die op de tafel staat, geen idee waarom hier niet dan. Maar dan nog: dan hadden ze de plaat moeten afkappen en opnieuw in moeten starten na de Ster.quote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reclame kan de DJ niks aan doen, dat wordt centraal ingestart.
Idioteque duurde heel lang voor ik hem waardeerdequote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is ook wel echt een groeiplaat.
Videotape is wel heel mooi ja. Sowieso vind ik alle rustige nummers vaak het mooiste. How to Disappear Completely en dat soort werk.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef skysherrif het volgende:
Persoonlijke favoriet is tussen videotape of true love waits
Creep is geen Radiohead, vraag maar aan de fans.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind dit prima, maar ben geen Radiohead fan. Is het erg dat ik Creep wel echt fantastisch vind?
Dit is ook wel een kekke slingerplaat natuurlijk. Moet je wel effe aan wennen.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef essnhills het volgende:
Meh, ik ken andere nummers van Radiohead die ik wel leuk vind. Dit niet
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Idioteque duurde heel lang voor ik hem waardeerde
Ik ook niet, nooit ontmoet ook.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Heb niet zo veel met Radiohead persoonlijk
I Might Be Wrong versie of A Moon Shaped Pool versie?quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef skysherrif het volgende:
Persoonlijke favoriet is tussen videotape of true love waits
Hier in de woonkamer.quote:
Al geweest toch?quote:
Huh?quote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Creep is geen Radiohead, vraag maar aan de fans.
Ja wat verwacht je danquote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, Ik zag dat mensen op Untappd Grolsch Zomergoud uit 1995 gingen drinken en het dan vies vonden.
Thanks! Eerste even vluchtig doorgespoeld, mij een beethe te langdradig.quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Samen met Poet and the Pendulum echt meesterwerken. Als het kan zou ik echt de live versie luisteren die komt nog meer binnen.
Boooooh
Kenner. En Street Spirit en Pyramid Song natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Videotape is wel heel mooi ja. Sowieso vind ik alle rustige nummers vaak het mooiste. How to Disappear Completely en dat soort werk.
Dat was idd vrij snelquote:
Dat vindt Radiohead zelf ookquote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Creep is geen Radiohead, vraag maar aan de fans.
Zelf de band haat dat nummer.quote:
Hij heeft aandacht te kort.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de mooiste van Suzan en Freek.
Zeer terechte klacht.quote:Op maandag 30 december 2019 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, toch nog Rico.
En vreselijk afgekapt.
Ik ook niet, maar gewoon, RicoGodquote:
Door Ruud de Wild te hetenquote:
Ze vinden het zelf geen leuk nummer en spelen het ook bijna nooit.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de mooiste van Suzan en Freek.
Die met het mooie gitaartje dus? Die vind ik ook prachtig.quote:
Dat dacht Peter Jan zelf ook als ie zn leuter weer eens in een te jong kind probeerde te persenquote:
Godver...quote:Op maandag 30 december 2019 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rick Astley deed deze plaat enkele jaren later nog een keer dunnetjes over.
En ging viralquote:Op maandag 30 december 2019 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHAHAquote:
Ja ze duwen op de STER-knop en dan is het wachten op de centrale ding, en daar ging het mis.quote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Gek. Bij 3FM drukken ze altijd zelf op de STER-knop die op de tafel staat, geen idee waarom hier niet dan. Maar dan nog: dan hadden ze de plaat moeten afkappen en opnieuw in moeten starten na de Ster.
Ik ook niet.quote:
Zijn behoorlijk lange nummers ja. Snap dat het niet voor iedereen isquote:Op maandag 30 december 2019 17:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Thanks! Eerste even vluchtig doorgespoeld, mij een beethe te langdradig.
Maar dat Poet and the Pendulum klinkt wel echt meesterlijk lekker!!
Ja, stond op 597quote:Op maandag 30 december 2019 17:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Is de heuvel oprennen al geweest?
quote:Op maandag 30 december 2019 17:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 30 december 2019 17:32 schreef skysherrif het volgende:
orejuela is zojuist voor 1.6 miljoen verkocht
rip rip
Rennen naar de heuvels moet ik nog komen.quote:Op maandag 30 december 2019 17:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nettogodquote:Op maandag 30 december 2019 17:32 schreef skysherrif het volgende:
rip rip
Die is ondertussen uitgedroogd ipv opgedroogdquote:Op maandag 30 december 2019 17:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar wat zou ik het graag willen.
dat dacht ik ook tot ik google opende en dacht. boeit nietquote:
Wat?quote:Op maandag 30 december 2019 17:32 schreef skysherrif het volgende:
rip rip
Rennen naar de heuvels is stemlijst genotquote:Op maandag 30 december 2019 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rennen naar de heuvels moet ik nog komen.
Faal.quote:Op maandag 30 december 2019 17:32 schreef skysherrif het volgende:
rip rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |