Ja maar dan wel in rainbowsquote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OK Computer beste computer.
Ik hoorde al Champagne Supernova en November Rain.quote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paranoid Android, ook wel de Bohemian Rhapsody van de jaren 90 genoemd, maar dat zijn er meer afgelopen dagen
Waar nog meer dan?quote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het lijkt overal wel fout te gaan.. zo enorm knullig
Exit Musicquote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Zorro het volgende:
Leuk, maar Radiohead heeft betere nummers
Ja, uitgebracht door Black Sabbath.quote:
Ja, dat vind ik ook wel.quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Zorro het volgende:
Leuk, maar Radiohead heeft betere nummers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Ik vind het een beetje overhyped. Prima nummer, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef essnhills het volgende:
Is dit nou dat liedje van Radiohead waar iedereen het altijd over heeft![]()
Zegt me weinig dit
Dit is voer voor hipsters, vind deze zelf ietwat overrated, maar wel zeer leuk.quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef essnhills het volgende:
Is dit nou dat liedje van Radiohead waar iedereen het altijd over heeft![]()
Zegt me weinig dit
Ja die vind je leukquote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Even luisteren of ik deze nou leuk vond of niet.
Prima, maar geen OK Computer natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit is maar een matig liedje over telefoons, dan heb ik lieverBammmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leo, elke nacht. Gister Paul Rabbering die gewoon reclame door een liedje gooit. Stenders die een plaat afkapt.quote:
Kenner.quote:
De overkomst tussen deze 4: Niet het beste nummer van de artiestquote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde al Champagne Supernova en November Rain.
quote:
Reclame wordt niet door DJ ingestart dus dat was gisteren niet de fout van de DJ's, verder eens hoorquote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leo, elke nacht. Gister Paul Rabbering die gewoon reclame door een liedje gooit. Stenders die een plaat afkapt.
Leuk inderdaadquote:
Dit is veel te oud voor hipsters johquote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is voer voor hipsters, vind deze zelf ietwat overrated, maar wel zeer leuk.
Reclame kan de DJ niks aan doen, dat wordt centraal ingestart.quote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leo, elke nacht. Gister Paul Rabbering die gewoon reclame door een liedje gooit. Stenders die een plaat afkapt.
Dit is te oud voor hipsters.quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is voer voor hipsters, vind deze zelf ietwat overrated, maar wel zeer leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |