Hierna val je toch ook nog met je neus in de Ouboter toch?quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga hier niet om janken. Klaar nu.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beste maatje is eind januari een jaar dood.
quote:
Ruud is totaal Lostquote:Op maandag 30 december 2019 17:19 schreef Newone82 het volgende:
Wat maakt Ruud er een potje van. Lokale omroep niveau.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beste maatje is eind januari een jaar dood.
28ste om precies te zijn, vond het wel een goed idee om hier aan de spoorbrug te gaan hangen.quote:
Dat is natuurlijk de schuld van de stemmersquote:Op maandag 30 december 2019 17:19 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze net een nummer gehad dat iemand van een depressie afhielp en nu gooien ze dit er overheen om gelijk weer depressief te worden, echt naar dit.
Vooral dat einde was echt briljantquote:
Einde viel best tegen, bijna net zo kut als GoT. Maar verder echt genoten.quote:
Dit. Ruud en Gijs staverman vallen compleet door de mand deze editie.quote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Fylax het volgende:
Waarom bereiden die DJ’s zich niet goed voor? Erger me echt aan al die fouten hier en daar
Afterlifequote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral dat einde was echt briljant
Ja, gelukkig deden die het de afgelopen 2 jaar zo goed!quote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Ruud en Gijs staverman vallen compleet door de mand deze editie.
Niet van de Rabobank?quote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de schuld van de stemmers
quote:
Alles is de schuld van de Rabobankquote:
Gelukkig nooit gekeken.quote:Op maandag 30 december 2019 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
De schrijvers van deze serie waren ook Lost
Wtf voor einde was dat dan
Zelfs het niveau van Fylax Friday was hogerquote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Fylax het volgende:
Waarom bereiden die DJ’s zich niet goed voor? Erger me echt aan al die fouten hier en daar
Inderdaad. Dit zou wel een mooie nummer 1 zijn!quote:Op maandag 30 december 2019 17:22 schreef skysherrif het volgende:
Paranoid Android![]()
![]()
![]()
Hoort wat mij betreft op de plek van Bohemian Rhapsody
Het lijkt overal wel fout te gaan.. zo enorm knulligquote:Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Ruud en Gijs staverman vallen compleet door de mand deze editie.
Ik bedoel maar...quote:Op maandag 30 december 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs het niveau van Fylax Friday was hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |