Herkenbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Idioteque duurde heel lang voor ik hem waardeerde
Ik ook niet, nooit ontmoet ook.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Heb niet zo veel met Radiohead persoonlijk
I Might Be Wrong versie of A Moon Shaped Pool versie?quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef skysherrif het volgende:
Persoonlijke favoriet is tussen videotape of true love waits
Hier in de woonkamer.quote:
Al geweest toch?quote:
Huh?quote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Creep is geen Radiohead, vraag maar aan de fans.
Ja wat verwacht je danquote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, Ik zag dat mensen op Untappd Grolsch Zomergoud uit 1995 gingen drinken en het dan vies vonden.
Thanks! Eerste even vluchtig doorgespoeld, mij een beethe te langdradig.quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Samen met Poet and the Pendulum echt meesterwerken. Als het kan zou ik echt de live versie luisteren die komt nog meer binnen.
Boooooh
Kenner. En Street Spirit en Pyramid Song natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Videotape is wel heel mooi ja. Sowieso vind ik alle rustige nummers vaak het mooiste. How to Disappear Completely en dat soort werk.
Dat was idd vrij snelquote:
Dat vindt Radiohead zelf ookquote:Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Creep is geen Radiohead, vraag maar aan de fans.
Zelf de band haat dat nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |