Dit is te oud voor hipsters.quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is voer voor hipsters, vind deze zelf ietwat overrated, maar wel zeer leuk.
"39" door een liedje heenquote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Reclame wordt niet door DJ ingestart dus dat was gisteren niet de fout van de DJ's, verder eens hoor
Dit is ook wel echt een groeiplaat.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef essnhills het volgende:
Meh, ik ken andere nummers van Radiohead die ik wel leuk vind. Dit niet
Da's wel waar, dit is alweer 20 jaar oud.quote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is veel te oud voor hipsters joh
quote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Reclame wordt niet door DJ ingestart dus dat was gisteren niet de fout van de DJ's, verder eens hoor
Gek. Bij 3FM drukken ze altijd zelf op de STER-knop die op de tafel staat, geen idee waarom hier niet dan. Maar dan nog: dan hadden ze de plaat moeten afkappen en opnieuw in moeten starten na de Ster.quote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reclame kan de DJ niks aan doen, dat wordt centraal ingestart.
Idioteque duurde heel lang voor ik hem waardeerdequote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is ook wel echt een groeiplaat.
Videotape is wel heel mooi ja. Sowieso vind ik alle rustige nummers vaak het mooiste. How to Disappear Completely en dat soort werk.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef skysherrif het volgende:
Persoonlijke favoriet is tussen videotape of true love waits
Creep is geen Radiohead, vraag maar aan de fans.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind dit prima, maar ben geen Radiohead fan. Is het erg dat ik Creep wel echt fantastisch vind?
Dit is ook wel een kekke slingerplaat natuurlijk. Moet je wel effe aan wennen.quote:Op maandag 30 december 2019 17:25 schreef essnhills het volgende:
Meh, ik ken andere nummers van Radiohead die ik wel leuk vind. Dit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |