SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Stevie is verantwoordelijk voor het wegsturen van Lindsey. Stom wijf.quote:Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En geschreven door Stevie Nicks, wat natuurlijk ook wel tof is
Heb het idee dat ze altijd wat ondergewaardeerd wordt
Nou dan ga ik toch heel vervelend zijn tot besluit.... ik hou niet meer van jou.quote:
Heb zelf ook meer met de Burger King.quote:
Maar wat een stemquote:Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stevie is verantwoordelijk voor het wegsturen van Lindsey. Stom wijf.
Ik ook niet.quote:
Ik ook, maar wat wás het pover.quote:Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef Cee het volgende:
Ben zo blij dat ik ze live heb kunnen zien.
nehquote:
Of de MacFlurry stroopwafelquote:Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Behalve MacFlurries![]()
![]()
MacFlurry karamel![]()
Ik ben zo weg.quote:Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is weer teringdruk in het topic. Ga eens effe koken, allemaal
quote:Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou dan ga ik toch heel vervelend zijn tot besluit.... ik hou niet meer van jou.
Vaarwel!
Niettemin bedankt!
FreaKINGdelquote:Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb zelf ook meer met de Burger King.
ja oke de ijsjes... maar dan zijn die van KFC beterquote:Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Behalve MacFlurries![]()
![]()
MacFlurry karamel![]()
Toen wel. Maar ik heb uit betrouwbare bron dat het momenteel wat minder is.quote:
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef Cee het volgende:
Ben zo blij dat ik ze live heb kunnen zien.
quote:
Live waren ze geweldig!quote:Op zondag 29 december 2019 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook niet zo van Fleetwood MacDit is best een aardig liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Wanneer?quote:Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat wás het pover.
quote:
Vorig jaar Pinkpop.quote:
Zelfde als een gewoon plaatjequote:
En ontbijten met een MacMuffin is ook wel lekkerquote:
Daar hebben we LPs voorquote:Op zondag 29 december 2019 17:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen wel. Maar ik heb uit betrouwbare bron dat het momenteel wat minder is.
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke de ijsjes... maar dan zijn die van KFC beter
Moeten gewoon weer een hit schrijven, dan stijgt t wel weer (nouu ja hoeft niet natuurlijk)quote:Op zondag 29 december 2019 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook wel flink gezakt zeg. Vind ik wel een van de betere van Rakoen.
En hoe doe je dat ook alweer?quote:
ja maar daar lag het niet aan dat ze slecht waren... de zang was ronduit kut van de dames.quote:
Ohja ik heb wel eens zo'n ding gehad. Ook best te etenquote:Op zondag 29 december 2019 17:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
En ontbijten met een MacMuffin is ook wel lekker
Dan doneer je Danny Vera ook, is dat oké voor je?quote:Op zondag 29 december 2019 17:33 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we Zeeland gewoon zsm cadeau doen aan België?
zekerquote:
Link tussen [img] en [/img] zettenquote:
Daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan doneer je Danny Vera ook, is dat oké voor je?
Dit is inderdaad gewoon een mooi liedjequote:Op zondag 29 december 2019 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook wel flink gezakt zeg. Vind ik wel een van de betere van Rakoen.
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan doneer je Danny Vera ook, is dat oké voor je?
Goh, dat was ook wel een beetje jammer inderdaad.quote:
Ik denk omdat er wel wat meer betekenis achter deze plaat zit voor veel mensen dan bij andere nummers.quote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit van Racoon in de top 2000? Ze hebben veel leukere liedjes. Had dan Hero's In Town erin gezet.
precies en instrumentaal was het prima vond ik.quote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, dat was ook wel een beetje jammer inderdaad.
Maar Lindsey kan er niet ineens voor zorgen dat die vrouwen kunnen zingen.
Ik had dat laatst, een foto geüpload via Imgur en dan de url, maar het werkte nietquote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Link tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten
quote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik zit er weer klaar voor. Krijg je die nep-pandabeertjes.
Kom dan vriend.quote:
Ja ik had dus de verkeerde link te pakken. Thanksquote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Link tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten
Ik ookquote:
Je hebt net Fat Bottom Girls gemist...quote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik zit er weer klaar voor. Krijg je die nep-pandabeertjes.
houdjemond!quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind nnnnnnnnoooceeaaaaan wel geweldig
In het Engels klinkt het nog prima, maar in het Nederlands is het gewoon, nee.quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben de hele dag in de weer geweest. Ik verdien nu wel wat mooie liedjes.quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]waarom zou jij het beter hebben dan wij?
Dat is de enige van Racoon die het luisteren waard is.quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef houdjemond het volgende:
Dat zingt ie iddquote:
Ja, de top 2000 heeft veel begrafenismuziek. Wel jammerquote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk omdat er wel wat meer betekenis achter deze plaat zit voor veel mensen dan bij andere nummers.
Ow okay, vooruit dan maar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag in de weer geweest. Ik verdien nu wel wat mooie liedjes.
Daar moet je als je upload op de 3 bolletjes bij de foto klikken en kiezen voor 'Get Share Links' en dan kiezen voor BBCode (forums).quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat laatst, een foto geüpload via Imgur en dan de url, maar het werkte niet
Guus is een travestiet dus.quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn
So many puns!!!quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je hebt net Fat Bottom Girls gemist...
Jaquote:
of homo.quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus is een travestiet dus.
Deze?quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag in de weer geweest. Ik verdien nu wel wat mooie liedjes.
Een volle op de grond flikkeren is zondequote:
Ik voel me schuldig over wat ik vannacht over Rick van Velthuysen allemaal heb gezegd.quote:
Zou het over een homoseksuele ervaring van Guus gaan?quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn
Een fles wijn kan niet leeg zijn, want daar zit dan wijn in.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn is FOUT tenzij homo.
Genderneutrale kledingquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus is een travestiet dus.
dat heet dronkenschapquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een volle op de grond flikkeren is zonde
Tilburger met spraakgebrekquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig over wat ik vannacht over Rick van Velthuysen allemaal heb gezegd.
En dan je fans overvliegenquote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
Guus gaat naar The Big Apple, tjeee, Groots in NY
Mn ex stal altijd mijn vestenquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef KBFX2002 het volgende:
Maar welke kledingstukken deelt Guus nou met z'n scharrel?
quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef Zorro het volgende:
Je kan heul geen lege fles wijn hebben!
Ik denk ik zeg het even want anders doet niemand het,
Waarom noemt ie het niet Groot Zero.quote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
Guus gaat naar The Big Apple, tjeee, Groots in NY
De Arrogantie ookquote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan je fans overvliegen
Oh meen je dat?quote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef essnhills het volgende:
Ja maar weten jullie wel dat hij het eigenlijk fout zingt want eigenlijk moet het lege wijnfles zijn ipv lege fles wijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Toto met Africa ofzo? Buiten dit forum is die echt ontzettend geliefdquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef MielMonteur het volgende:
Als je ipv stemmen op 35 nummers, voor 20 willekeurige nummers een score van 0 tot 10 zou moeten geven, en de nummers dan op gemiddelde zouden worden gesorteerd, welk nummer zou dna op 1 staan?
sowquote:
Echt belachelijk.....quote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan je fans overvliegen
Ik zou niet durvenquote:
Hoog genoeg. En hij komt nog wel een keer terug vermoed ik zoquote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef Gretzl het volgende:
In vergelijking met alle Nederlandstalige pulp die nog moet komen staat Guusje toch wel opmerkelijk laag, niet?
quote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh meen je dat?Ja ik denk ik zeg het nog even voor het geval er nog iemand het gemist had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk trouwens dat dit Guus Meeuwis"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Blijft weinig over danquote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat mij betreft voeren we Guus samen met de rest van de Zeelandse terreur af naar de zee
Ik denk juist dat de casuals afhaken, dus dat zo'n lijst dichter tegen RYM/Kink/MuMe/V500/etc aan gaat liggen. Derhalve wordt het of Bohemian Rhapsody, of Black.quote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Toto met Africa ofzo? Buiten dit forum is die echt ontzettend geliefd
Brabant zal wel top100 staan jaquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoog genoeg. En hij komt nog wel een keer terug vermoed ik zo
Er staat nog wel een oud strandhuisje in Zoutelande.quote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat mij betreft voeren we Guus samen met de rest van de Zeelandse terreur af naar de zee
quote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn weer in kwartier-per-topic tempo? Damn..
Hij komt volgens mij nog 3x, met Diggy Dex, met Dat Komt door Jou en met Brabantquote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef Gretzl het volgende:
In vergelijking met alle Nederlandstalige pulp die nog moet komen staat Guusje toch wel opmerkelijk laag, niet?
Gelukkig hebben ze daar wel drankquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nog wel een oud strandhuisje in Zoutelande.
De Beatles zouden dan wel beter scoren denk ik. A Day in the Life dan hoger dan ze nu staanquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de casuals afhaken, dus dat zo'n lijst dichter tegen RYM/Kink/MuMe/V500/etc aan gaat liggen. Derhalve wordt het of Bohemian Rhapsody, of Black.
In de Dollars heb ik ooit nog een chanson van Zanger Rinus voorgedragen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Kyran het volgende:
Mooie herinneringen aan dit liedje
Vrijgezellenfeest van mij en mijn vrouw waren op zelfde dag, aan het einde kwamen we bijelkaar in Dollars Nijmegen. Onder begeleiding van piano dit nummer gezongen met onze dronken hoofdjes en knettervalse stemmen
Wat een dag. Mooiste vrijgezellenfeest die je je kon wensen.
Ow staat Herbert zelf wel hoger dan de koffer?quote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij komt volgens mij nog 3x, met Diggy Dex, met Dat Komt door Jou en met Brabant
Geef maar hierquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jup, het glas hoort op z'n minst halfvol te zijnquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Kyran het volgende:
Vrijgezellenfeest van mij en mijn vrouw waren op zelfde dag, aan het einde kwamen we bijelkaar in Dollars Nijmegen. Onder begeleiding van piano dit nummer gezongen met onze dronken hoofdjes en knettervalse stemmen
Beatles hebben wel nog altijd het spreidingsprobleem.quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Beatles zouden dan wel beter scoren denk ik. A Day in the Life dan hoger dan ze nu staan
Niet ver genoeg, stuur ze maar naar het tuinhuisje in Frankfurt oder, kunnen ze lekker met de tuinkabouters pratenquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nog wel een oud strandhuisje in Zoutelande.
quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de Dollars heb ik ooit nog een chanson van Zanger Rinus voorgedragen.
Ja die koffer kwam gisteren.quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow staat Herbert zelf wel hoger dan de koffer?
Mooie anekdotequote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Kyran het volgende:
Als je alle nummers individueel laat ranken? Of begrijp ik t dan verkeerd?quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beatles hebben wel nog altijd het spreidingsprobleem.
quote:
En de Hazes koffer?quote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die koffer kwam gisteren.
Een carriere bouwen op 3 akkoorden is ook een prestatiequote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer klinkt net als die andere vijf van de Quo.
AC/DC vindt deze reactie leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een carriere bouwen op 3 akkoorden is ook een prestatie
In de Dollars staat de beste zanger altijd achter de bar. Wel leuke avonden daar beleefdquote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de Dollars heb ik ooit nog een chanson van Zanger Rinus voorgedragen.
Ja. Al was dat vorig jaar in de V500 niet zo, maar dat is een wat gestuurdere kleinere sample.quote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je alle nummers individueel laat ranken? Of begrijp ik t dan verkeerd?
QFT m3aar niet minder lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer klinkt net als die andere vijf van de Quo.
quote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AC/DC vindt deze reactie leuk.
ik ga er nog 1 pakken. ze smaken goed vandaagquote:
Ik heb geen ultieme Beatlesfavoriet, ze hebben zoveel fijne nummers, maar niet een die er met kop en schouders bovenuitsteekt...quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beatles hebben wel nog altijd het spreidingsprobleem.
RYM is altijd mooi om de top 10 lijsten per jaar te bekijken, dan zie je ineens dat een album als Dopethrone van Electric Wizard op #6 staat, terwijl dat echt niet toegankelijk is voor 90% van het grote publiekquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de casuals afhaken, dus dat zo'n lijst dichter tegen RYM/Kink/MuMe/V500/etc aan gaat liggen. Derhalve wordt het of Bohemian Rhapsody, of Black.
Ah, +1.quote:
Blijkbaar hebben ze de juiste noten geraakt.quote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een carriere bouwen op 3 akkoorden is ook een prestatie
Die hebben zelfs hun hele repertoire in de naam staan.quote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AC/DC vindt deze reactie leuk.
Als je dorst hebt, moet je drinkenquote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er nog 1 pakken. ze smaken goed vandaag
Ik ben nog niet verder gekomen dan theequote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er nog 1 pakken. ze smaken goed vandaag
Kut, ik moet zo nog koken.quote:Op zondag 29 december 2019 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen dan thee![]()
En ik moet nog bedenken wat voor eten ik ga bestellen
Inderdaad,quote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je dorst hebt, moet je drinken
Live breaks zijn echt de bestequote:
Preciesquote:Op zondag 29 december 2019 17:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad,
Zalig zijn zij die van drinken dorst krijgen.
of
Alcoholisten bestaan niet, alleen mensen met veel dorst.
Dat hoeft dus niet als je bestelt.quote:
spareribsquote:Op zondag 29 december 2019 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen dan thee![]()
En ik moet nog bedenken wat voor eten ik ga bestellen
Ik denk dat bij de V500 inmiddels redelijk in te schatten is wat de nr 1 is. Bij alles bovend e 200 stemmers is het sowieso Black, bij 180 stemmen of minder wordt het spannender. Zie vorig jaar Black op 7 bij 170 lijstjes en een megavoorsprong bij 240 lijstjes 2 jaar daarvoor. Dit jaar 200 lijstjes en weer een enigszins ruime voorsprongquote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Al was dat vorig jaar in de V500 niet zo, maar dat is een wat gestuurdere kleinere sample.
Ja, en daar had ik vandaag even na al dat gekokkerel even geen zin meer inquote:
hier gaat iets misquote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
img=47,43]http://www.berkery.nl/fok/00smile/headbang02.gif[/img][ afbeelding ]
img=47,43]http://www.berkery.nl/fok/00smile/headbang02.gif[/img][ afbeelding ]
Volgende uur is toch bagger, tijd zat om wat in de pan te mikkenquote:
Hmmmzquote:
Black heeft een spreidingsvoordeel dus? Dat er vooral méér mensen op stemmen?quote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de V500 inmiddels redelijk in te schatten is wat de nr 1 is. Bij alles bovend e 200 stemmers is het sowieso Black, bij 180 stemmen of minder wordt het spannender. Zie vorig jaar Black op 7 bij 170 lijstjes en een megavoorsprong bij 240 lijstjes 2 jaar daarvoor. Dit jaar 200 lijstjes en weer een enigszins ruime voorsprong
Bij de V500 dit jaar schenen de eerste 8 dicht op elkaar te zittenquote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de V500 inmiddels redelijk in te schatten is wat de nr 1 is. Bij alles bovend e 200 stemmers is het sowieso Black, bij 180 stemmen of minder wordt het spannender. Zie vorig jaar Black op 7 bij 170 lijstjes en een megavoorsprong bij 240 lijstjes 2 jaar daarvoor. Dit jaar 200 lijstjes en weer een enigszins ruime voorsprong
Lekker koolsla erbij, maiskolfjequote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmmz
Maar dat is weer zo weinig groente
Hmmm, niet echt een liefhebber van Black. Oké nummer, maar heb persoonlijk meer met Alive.quote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Het is meer een allemansvriend dan A Day in the Life of A Forest, die het moeten hebben van hogere noteringen bij minder lijstjesquote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black heeft een spreidingsvoordeel dus? Dat er vooral méér mensen op stemmen?
Hang jij daar ook rond? Scorpion heeft de stemmen exact in kunnen zien, verwacht ik zo.quote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij de V500 dit jaar schenen de eerste 8 dicht op elkaar te zitten
Maiskolfje is wel lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker koolsla erbij, maiskolfje
eensch.quote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt een liefhebber van Black. Oké nummer, maar heb persoonlijk meer met Alive.
'dicht' is relatief. een behoorlijk gat tussen nrs 1 en 2, de rest daarna binnen 4000 punten (dat is 1 nr-positie)quote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij de V500 dit jaar schenen de eerste 8 dicht op elkaar te zitten
Ja ruim op tijd voor Kerst 2020quote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Isorden het volgende:
Als Chris nu gaat rijden, moet ie het toch halen voor de kerst?
Dacht iig live op Orinoco te horen dat de top best dicht op elkaar stondquote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hang jij daar ook rond? Scorpion heeft de stemmen exact in kunnen zien, verwacht ik zo.
Behalve Last Christmasquote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is wel het beste kerstliedje, maar kerstliedjes horen niet in de lijst.
Hij moet rijden van Vladivostok naar Kaapstad.quote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef Zorro het volgende:
Waarom rijdt die Chris altijd meteen na de kerst alweer naar huis?
Ja kwam denk ik omdat niet Henk maar Chris Rae.quote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris is verdwaald zeker, dat ie nu nog steeds rondrijdt..
Die van mij is toch Fairytale of New York van The Pogues en Kirsty MacCollquote:
Maar hij zegt dat die andere bestuurder hetzelfde is!quote:Op zondag 29 december 2019 17:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Misschien is Chris Rea orthodox, die vieren pas Kerst op 6 Januari
Jep. Vorig jaar was met 170 lijstjes wel echt even een apart jaar. Maar wel ontzettend leuk, want gekke top 100.quote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hang jij daar ook rond? Scorpion heeft de stemmen exact in kunnen zien, verwacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |