Ow staat Herbert zelf wel hoger dan de koffer?quote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij komt volgens mij nog 3x, met Diggy Dex, met Dat Komt door Jou en met Brabant
Geef maar hierquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn
Jup, het glas hoort op z'n minst halfvol te zijnquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Kyran het volgende:
Mooie herinneringen aan dit liedje
Vrijgezellenfeest van mij en mijn vrouw waren op zelfde dag, aan het einde kwamen we bijelkaar in Dollars Nijmegen. Onder begeleiding van piano dit nummer gezongen met onze dronken hoofdjes en knettervalse stemmen
Wat een dag. Mooiste vrijgezellenfeest die je je kon wensen.
Beatles hebben wel nog altijd het spreidingsprobleem.quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Beatles zouden dan wel beter scoren denk ik. A Day in the Life dan hoger dan ze nu staan
Niet ver genoeg, stuur ze maar naar het tuinhuisje in Frankfurt oder, kunnen ze lekker met de tuinkabouters pratenquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nog wel een oud strandhuisje in Zoutelande.
quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de Dollars heb ik ooit nog een chanson van Zanger Rinus voorgedragen.
Ja die koffer kwam gisteren.quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow staat Herbert zelf wel hoger dan de koffer?
Mooie anekdotequote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Kyran het volgende:
Mooie herinneringen aan dit liedje
Vrijgezellenfeest van mij en mijn vrouw waren op zelfde dag, aan het einde kwamen we bijelkaar in Dollars Nijmegen. Onder begeleiding van piano dit nummer gezongen met onze dronken hoofdjes en knettervalse stemmen
Wat een dag. Mooiste vrijgezellenfeest die je je kon wensen.
Als je alle nummers individueel laat ranken? Of begrijp ik t dan verkeerd?quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beatles hebben wel nog altijd het spreidingsprobleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |