Je hebt net Fat Bottom Girls gemist...quote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik zit er weer klaar voor. Krijg je die nep-pandabeertjes.
houdjemond!quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind nnnnnnnnoooceeaaaaan wel geweldig
In het Engels klinkt het nog prima, maar in het Nederlands is het gewoon, nee.quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben de hele dag in de weer geweest. Ik verdien nu wel wat mooie liedjes.quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]waarom zou jij het beter hebben dan wij?
Dat is de enige van Racoon die het luisteren waard is.quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef houdjemond het volgende:
Dat zingt ie iddquote:
Ja, de top 2000 heeft veel begrafenismuziek. Wel jammerquote:Op zondag 29 december 2019 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk omdat er wel wat meer betekenis achter deze plaat zit voor veel mensen dan bij andere nummers.
Ow okay, vooruit dan maar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag in de weer geweest. Ik verdien nu wel wat mooie liedjes.
Daar moet je als je upload op de 3 bolletjes bij de foto klikken en kiezen voor 'Get Share Links' en dan kiezen voor BBCode (forums).quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat laatst, een foto geüpload via Imgur en dan de url, maar het werkte niet
Guus is een travestiet dus.quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn
So many puns!!!quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je hebt net Fat Bottom Girls gemist...
Jaquote:
of homo.quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus is een travestiet dus.
Deze?quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag in de weer geweest. Ik verdien nu wel wat mooie liedjes.
Een volle op de grond flikkeren is zondequote:
Ik voel me schuldig over wat ik vannacht over Rick van Velthuysen allemaal heb gezegd.quote:
Zou het over een homoseksuele ervaring van Guus gaan?quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn
Een fles wijn kan niet leeg zijn, want daar zit dan wijn in.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn is FOUT tenzij homo.
Genderneutrale kledingquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus is een travestiet dus.
dat heet dronkenschapquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een volle op de grond flikkeren is zonde
Tilburger met spraakgebrekquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig over wat ik vannacht over Rick van Velthuysen allemaal heb gezegd.
En dan je fans overvliegenquote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
Guus gaat naar The Big Apple, tjeee, Groots in NY
Mn ex stal altijd mijn vestenquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef KBFX2002 het volgende:
Maar welke kledingstukken deelt Guus nou met z'n scharrel?
quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef Zorro het volgende:
Je kan heul geen lege fles wijn hebben!
Ik denk ik zeg het even want anders doet niemand het,
Waarom noemt ie het niet Groot Zero.quote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef Kanaroe het volgende:
Guus gaat naar The Big Apple, tjeee, Groots in NY
De Arrogantie ookquote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan je fans overvliegen
Oh meen je dat?quote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef essnhills het volgende:
Ja maar weten jullie wel dat hij het eigenlijk fout zingt want eigenlijk moet het lege wijnfles zijn ipv lege fles wijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Toto met Africa ofzo? Buiten dit forum is die echt ontzettend geliefdquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef MielMonteur het volgende:
Als je ipv stemmen op 35 nummers, voor 20 willekeurige nummers een score van 0 tot 10 zou moeten geven, en de nummers dan op gemiddelde zouden worden gesorteerd, welk nummer zou dna op 1 staan?
sowquote:
Echt belachelijk.....quote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan je fans overvliegen
Ik zou niet durvenquote:
Hoog genoeg. En hij komt nog wel een keer terug vermoed ik zoquote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef Gretzl het volgende:
In vergelijking met alle Nederlandstalige pulp die nog moet komen staat Guusje toch wel opmerkelijk laag, niet?
quote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh meen je dat?Ja ik denk ik zeg het nog even voor het geval er nog iemand het gemist had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk trouwens dat dit Guus Meeuwis"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Blijft weinig over danquote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat mij betreft voeren we Guus samen met de rest van de Zeelandse terreur af naar de zee
Ik denk juist dat de casuals afhaken, dus dat zo'n lijst dichter tegen RYM/Kink/MuMe/V500/etc aan gaat liggen. Derhalve wordt het of Bohemian Rhapsody, of Black.quote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Toto met Africa ofzo? Buiten dit forum is die echt ontzettend geliefd
Brabant zal wel top100 staan jaquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoog genoeg. En hij komt nog wel een keer terug vermoed ik zo
Er staat nog wel een oud strandhuisje in Zoutelande.quote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat mij betreft voeren we Guus samen met de rest van de Zeelandse terreur af naar de zee
quote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn weer in kwartier-per-topic tempo? Damn..
Hij komt volgens mij nog 3x, met Diggy Dex, met Dat Komt door Jou en met Brabantquote:Op zondag 29 december 2019 17:39 schreef Gretzl het volgende:
In vergelijking met alle Nederlandstalige pulp die nog moet komen staat Guusje toch wel opmerkelijk laag, niet?
Gelukkig hebben ze daar wel drankquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nog wel een oud strandhuisje in Zoutelande.
De Beatles zouden dan wel beter scoren denk ik. A Day in the Life dan hoger dan ze nu staanquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de casuals afhaken, dus dat zo'n lijst dichter tegen RYM/Kink/MuMe/V500/etc aan gaat liggen. Derhalve wordt het of Bohemian Rhapsody, of Black.
In de Dollars heb ik ooit nog een chanson van Zanger Rinus voorgedragen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Kyran het volgende:
Mooie herinneringen aan dit liedje
Vrijgezellenfeest van mij en mijn vrouw waren op zelfde dag, aan het einde kwamen we bijelkaar in Dollars Nijmegen. Onder begeleiding van piano dit nummer gezongen met onze dronken hoofdjes en knettervalse stemmen
Wat een dag. Mooiste vrijgezellenfeest die je je kon wensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |