Ja ruim op tijd voor Kerst 2020quote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Isorden het volgende:
Als Chris nu gaat rijden, moet ie het toch halen voor de kerst?
Dacht iig live op Orinoco te horen dat de top best dicht op elkaar stondquote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hang jij daar ook rond? Scorpion heeft de stemmen exact in kunnen zien, verwacht ik zo.
Behalve Last Christmasquote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is wel het beste kerstliedje, maar kerstliedjes horen niet in de lijst.
Hij moet rijden van Vladivostok naar Kaapstad.quote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef Zorro het volgende:
Waarom rijdt die Chris altijd meteen na de kerst alweer naar huis?
Ja kwam denk ik omdat niet Henk maar Chris Rae.quote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris is verdwaald zeker, dat ie nu nog steeds rondrijdt..
Die van mij is toch Fairytale of New York van The Pogues en Kirsty MacCollquote:
Maar hij zegt dat die andere bestuurder hetzelfde is!quote:Op zondag 29 december 2019 17:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Misschien is Chris Rea orthodox, die vieren pas Kerst op 6 Januari
Jep. Vorig jaar was met 170 lijstjes wel echt even een apart jaar. Maar wel ontzettend leuk, want gekke top 100.quote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hang jij daar ook rond? Scorpion heeft de stemmen exact in kunnen zien, verwacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |