Preciesquote:Op zondag 29 december 2019 17:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad,
Zalig zijn zij die van drinken dorst krijgen.
of
Alcoholisten bestaan niet, alleen mensen met veel dorst.
Dat hoeft dus niet als je bestelt.quote:
spareribsquote:Op zondag 29 december 2019 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen dan thee![]()
En ik moet nog bedenken wat voor eten ik ga bestellen
Ik denk dat bij de V500 inmiddels redelijk in te schatten is wat de nr 1 is. Bij alles bovend e 200 stemmers is het sowieso Black, bij 180 stemmen of minder wordt het spannender. Zie vorig jaar Black op 7 bij 170 lijstjes en een megavoorsprong bij 240 lijstjes 2 jaar daarvoor. Dit jaar 200 lijstjes en weer een enigszins ruime voorsprongquote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Al was dat vorig jaar in de V500 niet zo, maar dat is een wat gestuurdere kleinere sample.
Ja, en daar had ik vandaag even na al dat gekokkerel even geen zin meer inquote:
hier gaat iets misquote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
img=47,43]http://www.berkery.nl/fok/00smile/headbang02.gif[/img][ afbeelding ]
img=47,43]http://www.berkery.nl/fok/00smile/headbang02.gif[/img][ afbeelding ]
Volgende uur is toch bagger, tijd zat om wat in de pan te mikkenquote:
Hmmmzquote:
Black heeft een spreidingsvoordeel dus? Dat er vooral méér mensen op stemmen?quote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de V500 inmiddels redelijk in te schatten is wat de nr 1 is. Bij alles bovend e 200 stemmers is het sowieso Black, bij 180 stemmen of minder wordt het spannender. Zie vorig jaar Black op 7 bij 170 lijstjes en een megavoorsprong bij 240 lijstjes 2 jaar daarvoor. Dit jaar 200 lijstjes en weer een enigszins ruime voorsprong
Bij de V500 dit jaar schenen de eerste 8 dicht op elkaar te zittenquote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de V500 inmiddels redelijk in te schatten is wat de nr 1 is. Bij alles bovend e 200 stemmers is het sowieso Black, bij 180 stemmen of minder wordt het spannender. Zie vorig jaar Black op 7 bij 170 lijstjes en een megavoorsprong bij 240 lijstjes 2 jaar daarvoor. Dit jaar 200 lijstjes en weer een enigszins ruime voorsprong
Lekker koolsla erbij, maiskolfjequote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmmz
Maar dat is weer zo weinig groente
Hmmm, niet echt een liefhebber van Black. Oké nummer, maar heb persoonlijk meer met Alive.quote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Het is meer een allemansvriend dan A Day in the Life of A Forest, die het moeten hebben van hogere noteringen bij minder lijstjesquote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black heeft een spreidingsvoordeel dus? Dat er vooral méér mensen op stemmen?
Hang jij daar ook rond? Scorpion heeft de stemmen exact in kunnen zien, verwacht ik zo.quote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij de V500 dit jaar schenen de eerste 8 dicht op elkaar te zitten
Maiskolfje is wel lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker koolsla erbij, maiskolfje
eensch.quote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt een liefhebber van Black. Oké nummer, maar heb persoonlijk meer met Alive.
'dicht' is relatief. een behoorlijk gat tussen nrs 1 en 2, de rest daarna binnen 4000 punten (dat is 1 nr-positie)quote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij de V500 dit jaar schenen de eerste 8 dicht op elkaar te zitten
Ja ruim op tijd voor Kerst 2020quote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Isorden het volgende:
Als Chris nu gaat rijden, moet ie het toch halen voor de kerst?
Dacht iig live op Orinoco te horen dat de top best dicht op elkaar stondquote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hang jij daar ook rond? Scorpion heeft de stemmen exact in kunnen zien, verwacht ik zo.
Behalve Last Christmasquote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is wel het beste kerstliedje, maar kerstliedjes horen niet in de lijst.
Hij moet rijden van Vladivostok naar Kaapstad.quote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef Zorro het volgende:
Waarom rijdt die Chris altijd meteen na de kerst alweer naar huis?
Ja kwam denk ik omdat niet Henk maar Chris Rae.quote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris is verdwaald zeker, dat ie nu nog steeds rondrijdt..
Die van mij is toch Fairytale of New York van The Pogues en Kirsty MacCollquote:
Maar hij zegt dat die andere bestuurder hetzelfde is!quote:Op zondag 29 december 2019 17:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Misschien is Chris Rea orthodox, die vieren pas Kerst op 6 Januari
Jep. Vorig jaar was met 170 lijstjes wel echt even een apart jaar. Maar wel ontzettend leuk, want gekke top 100.quote:Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hang jij daar ook rond? Scorpion heeft de stemmen exact in kunnen zien, verwacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |