SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En Sound of the Screaming Day. Weekend Love was mijn eerste Earring liefde, en Twilight Zone is ook heerlijk. En Long Blond Animal. en..... nou ja, laat maarquote:Op zondag 29 december 2019 10:49 schreef Zorro het volgende: [..] Ik twijfel nog met Vanilla Queen of Mad Love's Coming
Was ie ook nietquote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat Ronan Keating in 1971 nog niet eens geboren was![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind eigenlijk de Boyzone-versie mooierRonan heeft een prachtige stem.
Held.quote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind eigenlijk de Boyzone-versie mooierRonan heeft een prachtige stem.
Wat flikte hij nou weer.quote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
GVD wat was die Van Velthuysen rampzalig vannacht hé
I've just lost somebodyquote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
En Sound of the Screaming Day. Weekend Love was mijn eerste Earring liefde, en Twilight Zone is ook heerlijk. En Long Blond Animal. en..... nou ja, laat maar
alleen morning has broken nog hierna denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cat heeft ook wel eens een nummertje of 5 in de Top 2000 gehad, toch? Nu is dit zijn eerste..
Toch bijzonder dat ze denken dat Cat en Ronan Father and Son zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef peaceman het volgende:
710 3 Father And Son Cat Stevens, Ronan Keating 1971
Foutje van radio 2... stagiair waarschijnlijk of een boer.
Hij was in de studioquote:
Hij zat vretend in beeld, kapte GVD Nina Simone absurd vroeg af en nam een minderjarig meisje op schoot.quote:
Later vandaag komt ie iig nog een keer langsquote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cat heeft ook wel eens een nummertje of 5 in de Top 2000 gehad, toch? Nu is dit zijn eerste..
3 maart 1976 als ik het me nog goed herinner.quote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat Ronan Keating in 1971 nog niet eens geboren was![]()
Gewoon weer vermoeiend zijn. Doet echt alsof het een normale nacht zoals zovelen is.quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed Van Velzen dan vannacht?
Als van velzen naast je slaapt. ligt ie n ieder geval altijd op heuphoogtequote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed Van Velzen dan vannacht?
"Met z'n onsympathieke teringhoofd" waren volgens mij mijn woorden van vannacht.quote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
GVD wat was die Van Velthuysen rampzalig vannacht hé
Dat meisje was z'n dochter toch?quote:Op zondag 29 december 2019 10:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij zat vretend in beeld, kapte GVD Nina Simone absurd vroeg af en nam een minderjarig meisje op schoot.
Morning Has Broken ook vanmiddag al. Dat was lang oudjaarsmateriaalquote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
alleen morning has broken nog hierna denk ik
Hij had blijkbaar zijn dochter bij, misschien was dat meisje wel zijn dochter ?quote:Op zondag 29 december 2019 10:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij zat vretend in beeld, kapte GVD Nina Simone absurd vroeg af en nam een minderjarig meisje op schoot.
Ai das wel ernstig.quote:Op zondag 29 december 2019 10:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Morning Has Broken ook vanmiddag al. Dat was lang oudjaarsmateriaal
Die films hebben wel echt een bazen soundtrackquote:
Tegen de tv hoop ik.quote:Op zondag 29 december 2019 10:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Met z'n onsympathieke teringhoofd" waren volgens mij mijn woorden van vannacht.
Die kwam altijd in de top 100 vroeger.quote:Op zondag 29 december 2019 10:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Later vandaag komt ie iig nog een keer langs
Zeker!quote:Op zondag 29 december 2019 10:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die films hebben wel echt een bazen soundtrack
Ja, in 2001.quote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:709 Black Magic Woman Santana 7
708 Through The Barricades Spandau Ballet 6
707 The Best Tina Turner 6
706 9 Crimes Damien Rice ?
705 One More Light Linkin Park ?
704 The Long And Winding Road The Beatles 7
703 So Long Fischer-Z 8
702 Daughters John Mayer 5
701 Fly Me To The Moon Frank Sinatra 7
700 Prachtig Mooie Dag Daniël Lohues 4
699 Bright Eyes Art Garfunkel 5
698 Teach Your Children Crosby, Stills, Nash & Young 7
697 The Turn Of A Friendly Card The Alan Parsons Project 7
quote:Op zondag 29 december 2019 10:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat hij buiten onsympathiek ook nog incestpleger is?
Geen fan van Ricegod nee?quote:Op zondag 29 december 2019 10:58 schreef Zorro het volgende:
709 Black Magic Woman Santana _O![]()
708 Through The Barricades Spandau Ballet![]()
![]()
![]()
707 The Best Tina Turner![]()
706 9 Crimes Damien Rice
705 One More Light Linkin Park
704 The Long And Winding Road The Beatles![]()
![]()
![]()
703 So Long Fischer-Z![]()
![]()
702 Daughters John Mayer
701 Fly Me To The Moon Frank Sinatra
700 Prachtig Mooie Dag Daniël Lohues
699 Bright Eyes Art Garfunkel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
698 Teach Your Children Crosby, Stills, Nash & Young![]()
![]()
697 The Turn Of A Friendly Card The Alan Parsons Project![]()
![]()
![]()
Wat een uur wat een uur![]()
ehm...?quote:Op zondag 29 december 2019 10:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen even doorbijten bij Daughters
Nee joh, mooi nummerquote:Op zondag 29 december 2019 10:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GOud zou dat zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 10:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal het café nog een polonaise instarten tijdens Through the Barricades?
.. Van Velthuysen?quote:Op zondag 29 december 2019 10:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal de politie even inlichten.quote:Op zondag 29 december 2019 10:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken het niet zo, dus wellicht heb ik een verkeerde voorstelling. Maar daar kom ik op terug indien nodigquote:
oh verhips het is nog geen volle maan. Ik dacht al ik voel me zo kaalquote:
Zag gister ook een polonaise tijdens Question van Moody Bluesquote:Op zondag 29 december 2019 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
GOud zou dat zijn.
Maar Only When you leave
Geen knoflook in huis dus..quote:Op zondag 29 december 2019 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oh verhips het is nog geen volle maan. Ik dacht al ik voel me zo kaal
Geen ideequote:
Heel hard roepen: "EIGEN SCHULD,quote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
Nou mensen, wat doen we als iemand zijn vinger is kwijtgeraakt?
Zoekenquote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
3 vingers in de luchtquote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
Dat werkt tegen vampiers, niet tegen weerwolvenquote:
Komop! Komop!quote:
Zorg dat je goed zit als 9 Crimes wordt ingezet, amicequote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik laat me verrrassen.
Tot 9 tellenquote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
Snel gaan zoeken mbv de eendenbek?quote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
Dan gaat die naar degene die het hardst laat instralenquote:Op zondag 29 december 2019 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als iedereen zn lot laat instralen, heb je er toch niks aan?
En diegene bier laten halen als je 9 bier nodig hebt.quote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
Advies gaan vragen bij Tineke de Nooij.quote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
En diegene bier laten halen als je 9 bier nodig hebt.
Of Heleentje.quote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Advies gaan vragen bij Tineke de Nooij.
Baan aanbieden bij Fox Sport kan ookquote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misschien komt ze dan wel met een Biostabil aanquote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Grappig dat de witste man ter wereld daar optrad.quote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef peaceman het volgende:
Ik heb Heino gezien op de zwarte cross. Was best leuk
Ik douche liever met een black magic woman.quote:
Nico Haak deed 'm NOOIT meer af.quote:Op zondag 29 december 2019 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien komt ze dan wel met een Biostabil aan
BLACKED.quote:Op zondag 29 december 2019 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik douche liever met een black magic woman.
Mag Peaceman dat wel van Diaan?quote:Op zondag 29 december 2019 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik douche liever met een black magic woman.
Ik ken er genoeg. Iets met polydactylie.quote:Op zondag 29 december 2019 11:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken dus iemand die een vinger kwijt is. Ze bleef met een ring ergens aan hangen, en toen verloor ze haar ringvinger
Als geen van de ingestraalde loten een substantiële prijs wint, wint de gemeenschap dat ze inzien dat dit onzin is. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als iedereen zn lot laat instralen, heb je er toch niks aan?
Mijn oma heeft een halve vinger, kwam tussen de deur en stierf gewoon af. Krijg je op die leeftijd.quote:Op zondag 29 december 2019 11:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken dus iemand die een vinger kwijt is. Ze bleef met een ring ergens aan hangen, en toen verloor ze haar ringvinger
Is toch zijn leven?quote:
Waar is Stan?quote:
quote:
Ik moest dit even tweemaal lezenquote:Op zondag 29 december 2019 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma heeft een halve vinger, kwam tussen de deur en stierf gewoon af.
die waren me een partij slecht op Pinkpopquote:
Ja allicht. Alsof Fleetwood Mac wat voorstelt zonder Lindsey Buckinghamquote:Op zondag 29 december 2019 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
die waren me een partij slecht op Pinkpop
Domste dat je als band kunt doen, maar ja Mick Fleetwood heeft wel meer ongelukkige acties achter zn naamquote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja allicht. Alsof Fleetwood Mac wat voorstelt zonder Lindsey Buckingham
daar lag het niet aan. De zang van de dames was echt erbarmelijk.quote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja allicht. Alsof Fleetwood Mac wat voorstelt zonder Lindsey Buckingham
Valt me tegen dan. Ik had gedacht dat Christine McVie toch nog wel wat kon. Stevie Nicks kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar lag het niet aan. De zang van de dames was echt erbarmelijk.
Smakeloos land.quote:Op zondag 29 december 2019 11:11 schreef LTVDK het volgende:
Wel matig dat Santana bijna alleen maar gezakt is
Ik zie daar links iemand bewe...oh neequote:
Christine was verschrikkelijk qua zang!quote:Op zondag 29 december 2019 11:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Valt me tegen dan. Ik had gedacht dat Christine McVie toch nog wel wat kon. Stevie Nicks kan ik me wel voorstellen.
Ik kies meestal voor mayonaise.quote:
Weer een illusie armerquote:Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Christine was verschrikkelijk qua zang!
Ja, dat viel wel tegen ja.quote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar lag het niet aan. De zang van de dames was echt erbarmelijk.
I see what you did therequote:Op zondag 29 december 2019 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Christine was zeker niet Perfect en Stevie was Nicks.
Nee, gewoon patatje mayonaise.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is zo'n lijst waar je geen 'last' van hebt als hij opstaat, laat ik nou van lastige muziek houden
Op het moment is dat weinig genot, dan weet je dat je je weer 105 minuten (inclusief rust) kunt ergeren.quote:
Ik vind anders veel nummer weer doorslaan tot het punt dat ik er weer last van heb.quote:Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit nummer is wel exemplarisch voor de top2000 een goed nummer maar ontzettend kabbelend, eigenschappen als rustig kabbelend etc kunnen bij het grootste gedeelte van de lijst geplaatst worden
Het is zo'n lijst waar je geen 'last' van hebt als hij opstaat, laat ik nou van lastige muziek houden
Dat was bij ons in de domequote:
Klopt. toch ga ik iedere keer met plezier naar het stadion, tegen beter weten in...quote:Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op het moment is dat weinig genot, dan weet je dat je je weer 105 minuten (inclusief rust) kunt ergeren.
Na dit gekweel zat het stadion maar halfvol.quote:Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat was bij ons in de dome
Ook een veel beter nummer.quote:Op zondag 29 december 2019 11:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor liever Private Dancer, ten minste geschreven door Mark Knopfler
Arnhemmert?quote:Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat was bij ons in de dome
Tegen Inter in 2000 zat het wel een keer nokkievolquote:Op zondag 29 december 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na dit gekweel zat het stadion maar halfvol.
Daarvoor trouwens ook.
soms is de cover beter dan het origineel.quote:
Aalbersgodquote:Op zondag 29 december 2019 11:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tegen Inter in 2000 zat het wel een keer nokkievol
quote:Op zondag 29 december 2019 11:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor liever Private Dancer, ten minste geschreven door Mark Knopfler
Manchester United achterna genotquote:
Private Investigations?quote:Op zondag 29 december 2019 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Dat wist ik niet! maar dat verklaard wel dat er in een Dire straits nummer (ik weet nu ff niet welke) echt een tekst zit die me altijd enorm aan Private dancer doet denken.
Ach zo heb ik ook een platenkast volstaan waarvan er waarschijnlijk niet eentje in deze lijst staat.quote:Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit nummer is wel exemplarisch voor de top2000 een goed nummer maar ontzettend kabbelend, eigenschappen als rustig kabbelend etc kunnen bij het grootste gedeelte van de lijst geplaatst worden
barbaar.... zo mooi klein liedjequote:Op zondag 29 december 2019 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even de was in de droger doen.... voordat ik in slaap val.
Dat is top 100 materiaal/quote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Spies het volgende:
Damien Rice
Heb gestemd op It Takes a Lot to Know a Man. Mocht niet baten helaas.
Mijn moeder is groot fan van Tina en ik heb het ook ontzettend veel gehoord daardoor en ben ook in 2009 naar het concert geweest. Mijn moeder was dit jaar echt The best voor mij daarom heb ik er op gestemdquote:Op zondag 29 december 2019 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was vroeger een groot fan van Tina Turner en ik vind haar nog steeds erg goed. Maar dit nummer vond ik niet zoveel aan.
Toen had ie net dat fabelachtige optreden op DTRH, toch?quote:
Your Ghost isquote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk ik wel het mooiste liedje wat Suzan en Freek ooit gemaakt hebben, of misschien Your Ghost.
Van mij welquote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lisa mag niet meedoen van Radio 2
Stagiaires...quote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lisa mag niet meedoen van Radio 2
Vergeet Some Velvet Morning nietquote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk ik wel het mooiste liedje wat Suzan en Freek ooit gemaakt hebben, of misschien Your Ghost.
Zo klinkt het ookquote:Op zondag 29 december 2019 11:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit altijd zo deprimerend klinken.
Als het aan mij ligt niet.quote:Op zondag 29 december 2019 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend jaar staat ie er nog maar met één nummer in.
Ja hierbuiten ook al steeds.quote:
Dat is bij ons nou bij Where the wild roses grow.quote:Op zondag 29 december 2019 11:24 schreef Cee het volgende:
Jaarlijkse anekdote dat ik tijdens Valentijnsuitzending van Timur live in de show mocht uitleggen waarom het vrij onhandig was dat een jongen dit nummer opdroeg aan zijn vriendin met wie hij al een jaar gelukkig samen was en dat dit ‘hun’ nummer was.
Wel een leuke om te testen ik heb zeker wel wat nummers van de top2000 op plaat in de kast staanquote:Op zondag 29 december 2019 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een platenkast volstaan waarvan er waarschijnlijk niet eentje in deze lijst staat.
Succes.quote:
Drenthe ging je heen toch?quote:Op zondag 29 december 2019 11:25 schreef Bugno3 het volgende:
Bohh, genieten hoor.
Nu douchen en op pad
quote:Op zondag 29 december 2019 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is bij ons nou bij Where the wild roses grow.
Hele album is fabuleus, evenals de opvolgerquote:Op zondag 29 december 2019 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
Erg mooi inderdaad. Moet er denk ik nog eens naar luisteren om het echt binnen te laten komen.
quote:Op zondag 29 december 2019 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is bij ons nou bij Where the wild roses grow.
Ik heb tegenwoordig wel wat vinyl van Pink Floyd e.d. maar het meeste is gewoon housemuziekquote:Op zondag 29 december 2019 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wel een leuke om te testen ik heb zeker wel wat nummers van de top2000 op plaat in de kast staan
quote:
Voordat de AIVD denkt dat ik dit meen: Het was een grapje, jongens!quote:
Godsamme.quote:
dabedoelikquote:
Tof! Ik ben nooit geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn moeder is groot fan van Tina en ik heb het ook ontzettend veel gehoord daardoor en ben ook in 2009 naar het concert geweest. Mijn moeder was dit jaar echt The best voor mij daarom heb ik er op gestemd
Dit klinkt eeeh... apart.quote:
Leuke mama appelsap weer, wanneer komt die?quote:Op zondag 29 december 2019 11:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb niks met Linkin Park maar dit doet me wel wat.![]()
![]()
(Heheh flikkers flikkers)
nu netquote:Op zondag 29 december 2019 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke mama appelsap weer, wanneer komt die?
Niks met dochters van Armand of Willie Nelson te makenquote:
Ja wil ook naar de musicalquote:Op zondag 29 december 2019 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tof! Ik ben nooit geweest.Ik ga in februari wel naar de musical.
Herkenbaarquote:Op zondag 29 december 2019 11:28 schreef Koen66 het volgende:
Toch wel apart, ik luister ieder jaar wel een uurtje hier en daar en telkens komen er nummers langs waar is echt nog nooit gehoord heb
Ervoor al.quote:Op zondag 29 december 2019 11:28 schreef LTVDK het volgende:
Deze van LP zegt me echt helemaal niks, was dit die ene die toen speciaal was uitgekomen toen Chester het loodje legde?
Vooral omdat dit een van de laatste nummers is die ze hebben gemaakt voordat Chester er mee ophield zeg maarquote:Op zondag 29 december 2019 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit nog wel oke, ik snap wel dat dit binnenkomt bij fans.
Ook bij niet-fans, boh, komt deze even binnen nu zeg.quote:Op zondag 29 december 2019 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heet je vriendin toevallig Elise of iets wat er op lijkt?quote:Op zondag 29 december 2019 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voordat de AIVD denkt dat ik dit meen: Het was een grapje, jongens!
Hier ook, prefereer wel Numb of In The End als het om LP aan gaatquote:Op zondag 29 december 2019 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welkom bij de bejaardenclubquote:Op zondag 29 december 2019 11:28 schreef Koen66 het volgende:
Toch wel apart, ik luister ieder jaar wel een uurtje hier en daar en telkens komen er nummers langs waar is echt nog nooit gehoord heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |