Ik douche liever met een black magic woman.quote:
Nico Haak deed 'm NOOIT meer af.quote:Op zondag 29 december 2019 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien komt ze dan wel met een Biostabil aan
BLACKED.quote:Op zondag 29 december 2019 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik douche liever met een black magic woman.
Mag Peaceman dat wel van Diaan?quote:Op zondag 29 december 2019 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik douche liever met een black magic woman.
Ik ken er genoeg. Iets met polydactylie.quote:Op zondag 29 december 2019 11:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken dus iemand die een vinger kwijt is. Ze bleef met een ring ergens aan hangen, en toen verloor ze haar ringvinger
Als geen van de ingestraalde loten een substantiële prijs wint, wint de gemeenschap dat ze inzien dat dit onzin is. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als iedereen zn lot laat instralen, heb je er toch niks aan?
Mijn oma heeft een halve vinger, kwam tussen de deur en stierf gewoon af. Krijg je op die leeftijd.quote:Op zondag 29 december 2019 11:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken dus iemand die een vinger kwijt is. Ze bleef met een ring ergens aan hangen, en toen verloor ze haar ringvinger
Is toch zijn leven?quote:
Waar is Stan?quote:
quote:
Ik moest dit even tweemaal lezenquote:Op zondag 29 december 2019 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma heeft een halve vinger, kwam tussen de deur en stierf gewoon af.
die waren me een partij slecht op Pinkpopquote:
Ja allicht. Alsof Fleetwood Mac wat voorstelt zonder Lindsey Buckinghamquote:Op zondag 29 december 2019 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
die waren me een partij slecht op Pinkpop
Domste dat je als band kunt doen, maar ja Mick Fleetwood heeft wel meer ongelukkige acties achter zn naamquote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja allicht. Alsof Fleetwood Mac wat voorstelt zonder Lindsey Buckingham
daar lag het niet aan. De zang van de dames was echt erbarmelijk.quote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja allicht. Alsof Fleetwood Mac wat voorstelt zonder Lindsey Buckingham
Valt me tegen dan. Ik had gedacht dat Christine McVie toch nog wel wat kon. Stevie Nicks kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar lag het niet aan. De zang van de dames was echt erbarmelijk.
Smakeloos land.quote:Op zondag 29 december 2019 11:11 schreef LTVDK het volgende:
Wel matig dat Santana bijna alleen maar gezakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |