En diegene bier laten halen als je 9 bier nodig hebt.quote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
Nou mensen, wat doen we als iemand zijn vinger is kwijtgeraakt?
Advies gaan vragen bij Tineke de Nooij.quote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
Nou mensen, wat doen we als iemand zijn vinger is kwijtgeraakt?
quote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
En diegene bier laten halen als je 9 bier nodig hebt.
Of Heleentje.quote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Advies gaan vragen bij Tineke de Nooij.
Baan aanbieden bij Fox Sport kan ookquote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misschien komt ze dan wel met een Biostabil aanquote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Grappig dat de witste man ter wereld daar optrad.quote:Op zondag 29 december 2019 11:03 schreef peaceman het volgende:
Ik heb Heino gezien op de zwarte cross. Was best leuk
Ik douche liever met een black magic woman.quote:
Nico Haak deed 'm NOOIT meer af.quote:Op zondag 29 december 2019 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien komt ze dan wel met een Biostabil aan
BLACKED.quote:Op zondag 29 december 2019 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik douche liever met een black magic woman.
Mag Peaceman dat wel van Diaan?quote:Op zondag 29 december 2019 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik douche liever met een black magic woman.
Ik ken er genoeg. Iets met polydactylie.quote:Op zondag 29 december 2019 11:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken dus iemand die een vinger kwijt is. Ze bleef met een ring ergens aan hangen, en toen verloor ze haar ringvinger
Als geen van de ingestraalde loten een substantiële prijs wint, wint de gemeenschap dat ze inzien dat dit onzin is. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als iedereen zn lot laat instralen, heb je er toch niks aan?
Mijn oma heeft een halve vinger, kwam tussen de deur en stierf gewoon af. Krijg je op die leeftijd.quote:Op zondag 29 december 2019 11:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken dus iemand die een vinger kwijt is. Ze bleef met een ring ergens aan hangen, en toen verloor ze haar ringvinger
Is toch zijn leven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |