SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Of Immigrant Song.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of Rock and Roll? Of Since I;ve Been Loving You.
Ik heb het vast gehoord maar ben het dan snel weer vergeten. Het spreekt me gewoon niet aan, ik kan er weinig aan doen.quote:
Begin nou niet over Pau tegen die arme jongenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je ook teringveel hebt gezopen toen je weer de zoveelste ellendige voorbeschouwing voor een Pau-etappe moest schrijven.
Gewoon, tegen het verdriet.
van dat nummer ben ik niet zo heel erg fan.quote:
quote:
Rot op met je plafond/quotum shit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een quotum. Elke artiest maximaal 15x in de lijst, zou ervoor tekenen.
Dat ging snel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, dat was mijn glas bier alweer.
Ik heb genoteerd: Alie (vanwege de boeren), Naor t Zuuje (die stond op 1200 vorig jaar en ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten, die kan volgend uur komen maar ook op 150 staan) en Let there Be Rock (AC/DC fanclub stemt altijd trouw)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
`t zal die wel niet zijn geweest anders hadden ze dat wel gezegd. Op basis van de V500 zou ik gaan voor Time to Give van de White Lies maar als die zoveel gestegen was als de vorige dan was ie geloof ik in de top 10 gekomen en dat is niet gebeurd.
Dus: iets van Elton John?
mee eens!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beste track van die plaat Don't Panic staat er niet in
Waarheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat is wel ongelofelijk ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel leuk dat een stuk of 20 mensen de rest van hun leven aan een debiel op een of ander forum moeten denken als de Tour naar Pau gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Begin nou niet over Pau tegen die arme jongen
Affligem Tripel drinkt ook als water. En dan later denk je, fuck, 9%.quote:
Piano. Melodietje. Gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Zorro het volgende:
Hoe kan dit nou beter zijn dan ander Coldplay numemrs? Het nog steeds dezelfde irritante zanger.
Dan zal ie waarschijnlijk nooit aan de keuzelijst zijn toegevoegdquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik denk aan China In Your Hand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel leuk dat een stuk of 20 mensen de rest van hun leven aan een debiel op een of ander forum moeten denken als de Tour naar Pau gaat.
Dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Zorro het volgende:
Hoe kan dit nou beter zijn dan ander Coldplay numemrs? Het nog steeds dezelfde irritante zanger.
Ik heb een imperial porter (Jõulöö). Niet heul zwaar, maar daar doe je wel even meequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Affligem Tripel drinkt ook als water. En dan later denk je, fuck, 9%.
oh bah!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat concert waar Paul aan refereerde, weet ik nog goed. Ik was op Pukkelpop bij dat concert van Skunk Anansie. Ik vluchtte toen t begon te stormen naar - toevallig genoeg - Panic! At the Disco. Dat bleek de veiligste tent van t hele festival te zijn achteraf maar zelfs daar gingen ze lampen en alle elektronisch van de ene kant van t podium naar de andere en terug. Zelden zulke apocalyptische omstandigheden meegemaakt en letterlijk mensen zonder ledematen gezien
Sow, hallo. Die Affligemtrip ken ik ook jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Affligem Tripel drinkt ook als water. En dan later denk je, fuck, 9%.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Strani het volgende:
Zoals Abba ons verenigt, doet Coldplay dat ook.
Tis een beetje vergelijkbaar met het tweejaarlijks terugkeren van The Script op Pinkpopquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel leuk dat een stuk of 20 mensen de rest van hun leven aan een debiel op een of ander forum moeten denken als de Tour naar Pau gaat.
Ja maar ik erger me in de eerste plaats aan die ongelogfelijk vervelende stem.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel netjes alle stikstof achter je weer opgeruimd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef alopio het volgende:
Zo sneeuwscooteren was vetwat een bazenactiviteit zeg
Daarna nog Finse sauna gedaan, niet echt iets voor mij
En jullie hier je nog nuttig gemaakt
quote:
Ik was niet geheel serieusquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef jrwl het volgende:
[..]
Rot op met je plafond/quotum shit.
Dat zou het einde van de Top2000 betekenen.
Maximaal 5 Beatles nummers, maximaal 100 mannen, minimum 10 transgenders, maximaal 400 gitaren in de lijst.
Met dat soort regels maak je elke lijst kapot.
Hoax, jij denkt nooit.quote:
Klopt, bij band als Coldplay staat zo'n beetje alles wat in de keuzelijst is opgenomen wel in de topquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan zal ie waarschijnlijk nooit aan de keuzelijst zijn toegevoegd![]()
Ik hoor Don't Panic ook liever dan Trouble, Yellow of In My Place
Omdat het ook niet beter is. Zelfde zeikstem, zelfde nikszeggende melodie, etc. etc.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet heel goed waarom deze nou zoveel beter is.
40-45 topics volgepost.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef alopio het volgende:
Deze voel je IN JE ZIELLLL.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet heel goed waarom deze nou zoveel beter is.
Oh ja dat vreselijke Noa t zuuje. Ik heb al wat gehoord over de Normaal-noteringen en dat is niet mals. Let there be rock zit nog wel rek is, maar welke reden dat die specifiek zo hard zou stijgen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb genoteerd: Alie (vanwege de boeren), Naor t Zuuje (die stond op 1200 vorig jaar en ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten, die kan volgend uur komen maar ook op 150 staan) en Let there Be Rock (AC/DC fanclub stemt altijd trouw)
Dat scheen allemaal nogal shockerende beelden te hebben gegeven ja, ik ken iemand die jaren in therapie heeft gezeten vanwege PTSS daarvan, pas vorig jaar uit therapie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat concert waar Paul aan refereerde, weet ik nog goed. Ik was op Pukkelpop bij dat concert van Skunk Anansie. Ik vluchtte toen t begon te stormen naar - toevallig genoeg - Panic! At the Disco. Dat bleek de veiligste tent van t hele festival te zijn achteraf maar zelfs daar gingen ze lampen en alle elektronisch van de ene kant van t podium naar de andere en terug. Zelden zulke apocalyptische omstandigheden meegemaakt en letterlijk mensen zonder ledematen gezien
dan verklaar ik mezelf hierbij zielloos met plezier.quote:
Ik denk dat jij je brutale mond even moet houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoax, jij denkt nooit.
Vind ik niet. Vind vooral dat de meeste nummers zo saai zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar ik erger me in de eerste plaats aan die ongelogfelijk vervelende stem.
Dat klinkt inderdaad wel vetquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef alopio het volgende:
vuurwerk gehaald, auto gekocht, beetje fokken.. mwah niet echt nuttig neequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef alopio het volgende:
Ik heb het even opgezocht, klinkt pijnlijk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Tris het volgende:
Volgevreten bij de wok. Was gezellig. Kreeg weer pijn bij mijn ribben. (syndroom van Tietze, hihihhiih, ik weet, doet nogal zeer)
Nu thuis, pijnstiller en een lekker bakkie thee![]()
En uiteraard muziek luisteren.
Ik compenseer de stikstof door minder scheten te latenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel netjes alle stikstof achter je weer opgeruimd?
Was echt een enorme chaos herinner ik me van de nieuwsbeelden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe dat maar bij SBS, denken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je brutale mond even moet houden.
Dit!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan verklaar ik mezelf hierbij zielloos met plezier.
Whoo-hoo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Viel je toch even BIJNA van je voetstuk
Dit nummer ken jij niet.quote:
Eeuwige nostalgie inderdaad haha.quote:
Topscorer met Jos van Nieuwstadt met 45 goals.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eeuwige nostalgie inderdaad haha.
Auto gekocht, wat de oude stuk, een kerstcadeau of gewoon toe aan een nieuwe?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
vuurwerk gehaald, auto gekocht, beetje fokken.. mwah niet echt nuttig nee
Ja dat snap ik. Gelukkig bij mij niet zover gekomen maar wel een herinnering die ik altijd zal meedragen. Wat de kracht van natuur allemaal kan doen, zelfs in een land als Belgiequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat scheen allemaal nogal shockerende beelden te hebben gegeven ja, ik ken iemand die jaren in therapie heeft gezeten vanwege PTSS daarvan, pas vorig jaar uit therapie.
Dit is gewoon groot geworden door FIFA ook, pure nostalgie ditquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
Ook Blur heeft zoveel betere nummers gemaakt.... maar ze staan er in elk geval in.
quote:
quote:
Let There Be Rock vind de raarste megastijger in jaren. Die populariteit van AC/DC is toch al jaren stabiel? En ze scoren ook geen DAB+ dit jaarquote:
Welke vind je het beste? Ik vind The Universal ook altijd wel vetquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
Ook Blur heeft zoveel betere nummers gemaakt.... maar ze staan er in elk geval in.
Ah, je stemt wel.quote:
quote:
Snap nog steeds niet dat Shoot To Thrill er niet in staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Let There Be Rock vind de raarste megastijger in jaren. Die populariteit van AC/DC is toch al jaren stabiel? En ze scoren ook geen DAB+ dit jaar
Dat het een nummer van AC/DC is wat vorig jaar (te) laag debuteerde. Het feit dat die nog niet is geweest zegt mij dat dat klopt, dus dan is meer de vraag wanneer ie komt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja dat vreselijke Noa t zuuje. Ik heb al wat gehoord over de Normaal-noteringen en dat is niet mals. Let there be rock zit nog wel rek is, maar welke reden dat die specifiek zo hard zou stijgen?
Ja die vent was echt 230 miljoen ofzo. Dus verkopen en allemaal veel toffere en bekendere voetballers weer kopen en een dreamteam samenstellenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Georghe Weah als beste speler in het spel
Bezig baasje wel, heeft echt veel gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
Briljant muzikaal figuur die Damonsolowerk ook erg mooi.
oude niet super meer, dus andere gehaald met minder kilometers en iets luxer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Auto gekocht, wat de oude stuk, een kerstcadeau of gewoon toe aan een nieuwe?
Vuurwerk voor de kids of voor Mr Peace himself
The Universal is mijn favoriet, maar misschien wat a-typisch Blur. Boys and Girls, Country house en Parklife zouden ook niet misstaan. En van redelijk recent: Under the Westwayquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind je het beste? Ik vind The Universal ook altijd wel vet
Everyday Robot (de single)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bezig baasje wel, heeft echt veel gedaan.
Tender, You're so great, Death of a partyquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind je het beste? Ik vind The Universal ook altijd wel vet
Beetlebum zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Universal is mijn favoriet, maar misschien wat a-typisch Blur. Boys and Girls, Country house en Parklife zouden ook niet misstaan. En van redelijk recent: Under the Westway
En ik heb Blur een jaar of 7 geleden nog gezien. Was helemaal niet slecht!
Common People staat pas sinds een paar jaar in de keuzelijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Gretzl het volgende:
Maar 1 nummer van Blur in de lijst![]()
(en nul van Pulp, nog schandaliger)
Een nummer als The Universal zou er áltijd in moeten staan
Helaas is Common People er al 2 jaar uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Gretzl het volgende:
Maar 1 nummer van Blur in de lijst![]()
(en nul van Pulp, nog schandaliger)
Een nummer als The Universal zou er áltijd in moeten staan
Ja, dat is lekker. Zet ik nu maar even op.quote:
Mooi, lekker hoor weer een nieuwe wagenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
oude niet super meer, dus andere gehaald met minder kilometers en iets luxer.
vuurwerk is natuurlijk voor de kids![]()
![]()
tja ik ken minstens 10 nummers van Pulp die beter zijn...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helaas is Common People er al 2 jaar uit.
Ik ook! Was op Werchter 2013 geloof ik. Een van de beste optredens destijdsquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Universal is mijn favoriet, maar misschien wat a-typisch Blur. Boys and Girls, Country house en Parklife zouden ook niet misstaan. En van redelijk recent: Under the Westway
En ik heb Blur een jaar of 7 geleden nog gezien. Was helemaal niet slecht!
Was live mwoah.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even over Gorillaz, ik wilde ze wel live zien, maar toen kwamen ze met dat nieuwe album een paar jaar terug en dacht ik mehh, laat ook maar, niet mijn ding.
Mja als ie nu komt is ie een plek of 300 gestegen (De Bestemming) dat kan gewoon gebeuren in een jaar dat mensen veel op marco stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het een nummer van AC/DC is wat vorig jaar (te) laag debuteerde. Het feit dat die nog niet is geweest zegt mij dat dat klopt, dus dan is meer de vraag wanneer ie komt.
De Elton John en Talk Talk nummers die zijn geweest stegen zo'n 500/600 plaatsen, dus ik verwacht vergelijkbare stijgingen voor die nummers. Andere nummers die misschien nog kunnen zijn Both Sides Now en The Less I Know The Better, maar die staan al in de buurt van de 1100.
Oh, en De Bestemming (1200 ofzo vorig jaar) is nog niet geweest. Dat vind ik echt de raarste stijger van allemaal.
Das wel schandaligquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het apart met het invullen van de stemlijst dat hij Civil war van Guns n Roses niet kende.
andere, niet nieuwquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooi, lekker hoor weer een nieuwe wagen
En “voor de kids” jaja
Ik wil ook meedoen in je GMTAquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef essnhills het volgende:
Is de eerste zin van dit liedje ook het doel van dit liedje?
Razzmatazzquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik ken minstens 10 nummers van Pulp die beter zijn...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen in je GMTA
[..]
quote:
Die stond er vorig jaar nieuw in. Back to Black had een vergelijkbaar effect bij debuut. AC/DC scoort nu eenmaal erg goed bij de doelgroep, hoe waardeloos jij (en matig ik) dat ook moge vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Let There Be Rock vind de raarste megastijger in jaren. Die populariteit van AC/DC is toch al jaren stabiel? En ze scoren ook geen DAB+ dit jaar
Elton stijgt behoorlijk inderdaad, maar gemiddeld genomen doet The Cure het dit jaar het beste.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het een nummer van AC/DC is wat vorig jaar (te) laag debuteerde. Het feit dat die nog niet is geweest zegt mij dat dat klopt, dus dan is meer de vraag wanneer ie komt.
De Elton John en Talk Talk nummers die zijn geweest stegen zo'n 500/600 plaatsen, dus ik verwacht vergelijkbare stijgingen voor die nummers. Andere nummers die misschien nog kunnen zijn Both Sides Now en The Less I Know The Better, maar die staan al in de buurt van de 1100.
Oh, en De Bestemming (1200 ofzo vorig jaar) is nog niet geweest. Dat vind ik echt de raarste stijger van allemaal.
Voor jullie is de wagen nieuw toch, dat is wat teltquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
andere, niet nieuw
ja voor de kids
Was ook exact mijn enige Blur-optreden tot op heden!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ook! Was op Werchter 2013 geloof ik. Een van de beste optredens destijds
Hier had Ede staal zelfs nog beter kunnen staan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Isorden het volgende:
Hier had Civil War van GnR ook prima kunnen staan
Deed JC dat ook?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen in je GMTA
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Kyran het volgende:
Wat zijn de beste 35 nummers allertijden?
"Marco Borsato met Mooi"
Echt WIE zegt dat nou? Ik snap het serieus niet ....
OptreedBonusquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Elton stijgt behoorlijk inderdaad, maar gemiddeld genomen doet The Cure het dit jaar het beste.
Feeling called lovequote:
What we got here today, is failure to communicate...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Isorden het volgende:
Hier had Civil War van GnR ook prima kunnen staan
Ik heb geen hekel aan Marco maar deze vind ik ook niks nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Kyran het volgende:
Wat zijn de beste 35 nummers allertijden?
"Marco Borsato met Mooi"
Echt WIE zegt dat nou? Ik snap het serieus niet ....
Goed zo, een betere wereld begint bij jezelf!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik compenseer de stikstof door minder scheten te laten
Heb ik toch echt liever die vorige WHOOOHOOOOOOOquote:
Nouja, het rare is dat we nu al 4 of 5 andere Marco platen hebben gehad die vorig jaar hoger stonden. In die zin vind ik hem wel vreemd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja als ie nu komt is ie een plek of 300 gestegen (De Bestemming) dat kan gewoon gebeuren in een jaar dat mensen veel op marco stemmen.
Both Side Now is prachtig maar ook geen DAB ofzo voor dit jaar.
ja dat is zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Voor jullie is de wagen nieuw toch, dat is wat telt
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deed JC dat ook?
Tis meer dat ik zijn naam zag voor het eerst.
jij bent sowieso mijn GMTA-maatje, onvoorwaardelijk !
Zou dubbel moeten tellen. Live muziekquote:
En terecht, wat was dat fenomenaal goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Elton stijgt behoorlijk inderdaad, maar gemiddeld genomen doet The Cure het dit jaar het beste.
Oh dus daar diende deze voorquote:
Weet wel dat Dreetje Hazes met zijn miljoenmiljard optredens dan gelijk de Top-10 instormt. Samen met Lil' Kleinequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou dubbel moeten tellen. Live muziek
Interessante theoriequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ken trouwens iemand die werkt in de psychiatrie en die vertelde me dat borderliners bijna zonder uitzondering fan zijn van Marco Borsato. En ze dragen altijd dierenpantoffels.
Doe ermee wat je wil.
Had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ken trouwens iemand die werkt in de psychiatrie en die vertelde me dat borderliners bijna zonder uitzondering fan zijn van Marco Borsato. En ze dragen altijd dierenpantoffels.
Doe ermee wat je wil.
De top tien luister ik toch vrij zelden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weet wel dat Dreetje Hazes met zijn miljoenmiljard optredens dan gelijk de Top-10 instormt. Samen met Lil' Kleine
yupquote:
Blackstar genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef Isorden het volgende:
Heb tot nu toe deze lijst nog geen minder nummer van Bowie gehoord eigenlijk
owquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Doe ermee wat je wil.
Nee, helaas en tegen de tijd dat ik bij jou zou zijn, zijn ze nog kouder dan koudquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Is er toevallig iemand die wat kroketten wil bezorgen...
Ik las al die woohoo posts ook pas tijdens Borsato, en vond het al raar dat men opeens zo enthousiast over hem was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik toch echt liever die vorige WHOOOHOOOOOOO
Ai, ja, dat is een nadeel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, helaas en tegen de tijd dat ik bij jou zou zijn, zijn ze nog kouder dan koud
Het omgekeerde is trouwens niet noodzakelijkerwijs waar hè, dus voel je niet persoonlijk aangevallenquote:
Tja duurt een beetje lang van waar ik zit, is na oud en nieuw ook goed, zeg 4 januari, zijn ze denk ik wel koudquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
na die kweelplaat van net is alles heel fijn voor de orenquote:
Van 2015 t/m 2017 stond ie in de onderste regionen. Helaas te weinig trouwe fans om dat vol te houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Common People staat pas sinds een paar jaar in de keuzelijst.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las al die woohoo posts ook pas tijdens Borsato, en vond het al raar dat men opeens zo enthousiast over hem was.
Jij vind Bowie niks?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef Kyran het volgende:
Enige positieve van dat gejank was dat zelfs IK Bowie kan waarderen nu.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb ook af en toe een wind die wild is.
pfieuw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het omgekeerde is trouwens niet noodzakelijkerwijs waar hè, dus voel je niet persoonlijk aangevallen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las al die woohoo posts ook pas tijdens Borsato, en vond het al raar dat men opeens zo enthousiast over hem was.
Kun je alsnog met een gerust hard lekker borderlinen zonder fan te worden van Borsatoquote:
@Bugno3 weet nog wel een adresje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb op Let's Dance gestemd. WAARVAN ZE NATUURLIJK WEER NIET DE VOLLEDIGE VERSIE DRAAIEN.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dance Magic Dance is de beste Bowieplaat, fight me
Sorted Out For E's & Whizzquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van 2015 t/m 2017 stond ie in de onderste regionen. Helaas te weinig trouwe fans om dat vol te houden.
M'n persoonlijke favorieten zijn F E E L I N G C A L L E D L O V E en Disco 2000
hahahahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je alsnog met een gerust hard lekker borderlinen zonder fan te worden van Borsato
Mijn persoonlijke favorieten zijn Common Peoplequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van 2015 t/m 2017 stond ie in de onderste regionen. Helaas te weinig trouwe fans om dat vol te houden.
M'n persoonlijke favorieten zijn F E E L I N G C A L L E D L O V E en Disco 2000
Labyrinthquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dance Magic Dance is de beste Bowieplaat, fight me
gaat best lekker ofnie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ [url=https://media0.giphy.com/media/JUG4JJBtOCJ0Y/giphy.gif?cid=790b761
[..]
19075bf9cd2156f7949c4acbf1a6c4aba3c95ec5f&rid=giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Eens!
Ik werd een half uur na bezorging nog gebeld of de pizza ok wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:bugno3 weet nog wel een adresje.
kaaskroketten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Holtkampkroketten zijn echt tyfuslekker.
feeling is ook 1 van mijn favorieten, dus misschien heeft die dan wel de beste kansquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke favorieten zijn Common People![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en FEELINGCALLEDLOVE
en toen zei je... ach bij NYpizza weet ik dat ik bagger kan verwachten dus het kan er mee door?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik werd een half uur na bezorging nog gebeld of de pizza ok was
Wat een service. Geweldig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik werd een half uur na bezorging nog gebeld of de pizza ok was
Bedankt voor deze steun.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
New Yorks Pizza is echt teringsmerig.
Daarom ook DOminos als je toch voor zulke 'pizzas' gaatquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
New Yorks Pizza is echt teringsmerig.
Komt eigenlijk ook doordat The Cure vorig jaar redelijk sterk daalde; meeste platen zijn nu weer op niveau 2017 of beter genoteerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terecht, wat was dat fenomenaal goed
Ik kan me dat haast niet voorstellen trouwens, want Elton heeft geen nummer waar weinig rek in zit en de Cure wel, A Forest kan maximaal 40-45 plaatsen stijgen als je het mij vraagt.
Ik zei: ja hoor prima, klik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toen zei je... ach bij NYpizza weet ik dat ik bagger kan verwachten dus het kan er mee door?
HOEEEEEEOEEEEE MOOI, kan toch Bowie zijn....quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toen zei je... ach bij NYpizza weet ik dat ik bagger kan verwachten dus het kan er mee door?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Garnalenkroketten voor de fijnproevers. Met citroenmayo
Ik kan heel weinig met Bowie. Ik snap waarom mensen het mooi vinden, maar mij trekt het gewoon niet. Ik vind zijn stem niet fijn, dus dan houdt het al snel op. Alles kabbelt maar een beetje. Niet spannend genoeg voor mij om mijn aandacht erbij te houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij vind Bowie niks?
De eerste scheuren beginnen te ontstaan nu hoor
Ik heb Kordaat. Moest het toch eens proberen, zo voor bijna gratis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog HJ pils in de schuur staan, bijna 0 graden dus.
Nee, dan gewoon Dr. Utker steenovenpizza.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom ook DOminos als je toch voor zulke 'pizzas' gaat
Ik moet nog steeds een keer een garnalenkrokettendiner doen. Gewoon alleen maar van die kroketjesquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
HOEEEEEEOEEEEE MOOI, kan toch Bowie zijn....
Gadver nee. New York Pizza is nog 100x beter dan Domino's.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom ook DOminos als je toch voor zulke 'pizzas' gaat
Zeker, een kleine bonus was zelfs zonder concert niet onhaalbaar, maar die hebben ze gepromoveerd naar een moddervette bonus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Komt eigenlijk ook doordat The Cure vorig jaar redelijk sterk daalde; meeste platen zijn nu weer op niveau 2017 of beter genoteerd.
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Nizno het volgende:
Ik ga op de wekkerradio verder luisteren... Goede nacht allen
Dr. OEtker pizza'squote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan gewoon Dr. Utker steenovenpizza.
Is dat nou het derde nummer achter elkaar met HOEHOEE?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
HOEEEEEEOEEEEE MOOI, kan toch Bowie zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |