Dat ging snel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, dat was mijn glas bier alweer.
Ik heb genoteerd: Alie (vanwege de boeren), Naor t Zuuje (die stond op 1200 vorig jaar en ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten, die kan volgend uur komen maar ook op 150 staan) en Let there Be Rock (AC/DC fanclub stemt altijd trouw)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
`t zal die wel niet zijn geweest anders hadden ze dat wel gezegd. Op basis van de V500 zou ik gaan voor Time to Give van de White Lies maar als die zoveel gestegen was als de vorige dan was ie geloof ik in de top 10 gekomen en dat is niet gebeurd.
Dus: iets van Elton John?
mee eens!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beste track van die plaat Don't Panic staat er niet in
Waarheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat is wel ongelofelijk ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel leuk dat een stuk of 20 mensen de rest van hun leven aan een debiel op een of ander forum moeten denken als de Tour naar Pau gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Begin nou niet over Pau tegen die arme jongen
Affligem Tripel drinkt ook als water. En dan later denk je, fuck, 9%.quote:
Piano. Melodietje. Gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Zorro het volgende:
Hoe kan dit nou beter zijn dan ander Coldplay numemrs? Het nog steeds dezelfde irritante zanger.
Dan zal ie waarschijnlijk nooit aan de keuzelijst zijn toegevoegdquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik denk aan China In Your Hand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel leuk dat een stuk of 20 mensen de rest van hun leven aan een debiel op een of ander forum moeten denken als de Tour naar Pau gaat.
Dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Zorro het volgende:
Hoe kan dit nou beter zijn dan ander Coldplay numemrs? Het nog steeds dezelfde irritante zanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |