Topscorer met Jos van Nieuwstadt met 45 goals.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eeuwige nostalgie inderdaad haha.
Auto gekocht, wat de oude stuk, een kerstcadeau of gewoon toe aan een nieuwe?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
vuurwerk gehaald, auto gekocht, beetje fokken.. mwah niet echt nuttig nee
Ja dat snap ik. Gelukkig bij mij niet zover gekomen maar wel een herinnering die ik altijd zal meedragen. Wat de kracht van natuur allemaal kan doen, zelfs in een land als Belgiequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat scheen allemaal nogal shockerende beelden te hebben gegeven ja, ik ken iemand die jaren in therapie heeft gezeten vanwege PTSS daarvan, pas vorig jaar uit therapie.
Dit is gewoon groot geworden door FIFA ook, pure nostalgie ditquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
Ook Blur heeft zoveel betere nummers gemaakt.... maar ze staan er in elk geval in.
quote:
quote:
Let There Be Rock vind de raarste megastijger in jaren. Die populariteit van AC/DC is toch al jaren stabiel? En ze scoren ook geen DAB+ dit jaarquote:
Welke vind je het beste? Ik vind The Universal ook altijd wel vetquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
Ook Blur heeft zoveel betere nummers gemaakt.... maar ze staan er in elk geval in.
Ah, je stemt wel.quote:
quote:
Snap nog steeds niet dat Shoot To Thrill er niet in staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Let There Be Rock vind de raarste megastijger in jaren. Die populariteit van AC/DC is toch al jaren stabiel? En ze scoren ook geen DAB+ dit jaar
Dat het een nummer van AC/DC is wat vorig jaar (te) laag debuteerde. Het feit dat die nog niet is geweest zegt mij dat dat klopt, dus dan is meer de vraag wanneer ie komt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja dat vreselijke Noa t zuuje. Ik heb al wat gehoord over de Normaal-noteringen en dat is niet mals. Let there be rock zit nog wel rek is, maar welke reden dat die specifiek zo hard zou stijgen?
Ja die vent was echt 230 miljoen ofzo. Dus verkopen en allemaal veel toffere en bekendere voetballers weer kopen en een dreamteam samenstellenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Georghe Weah als beste speler in het spel
Bezig baasje wel, heeft echt veel gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
Briljant muzikaal figuur die Damonsolowerk ook erg mooi.
oude niet super meer, dus andere gehaald met minder kilometers en iets luxer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Auto gekocht, wat de oude stuk, een kerstcadeau of gewoon toe aan een nieuwe?
Vuurwerk voor de kids of voor Mr Peace himself
The Universal is mijn favoriet, maar misschien wat a-typisch Blur. Boys and Girls, Country house en Parklife zouden ook niet misstaan. En van redelijk recent: Under the Westwayquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind je het beste? Ik vind The Universal ook altijd wel vet
Everyday Robot (de single)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bezig baasje wel, heeft echt veel gedaan.
Tender, You're so great, Death of a partyquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind je het beste? Ik vind The Universal ook altijd wel vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |