U heeft vertraging?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef tonja het volgende:
Het is een bijzonder spannende partij nu
Nee hoor, zeg nietsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw fuck, ik zie dat ik m net op pauze heb gezet voor een plaspauze.. Niet spoileren please
Max heeft gewonnen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw fuck, ik zie dat ik m net op pauze heb gezet voor een plaspauze.. Niet spoileren please
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou en. Jij bent toch druk hier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Nichtje houdt weer de badkamer bezet.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, zeg niets
Maar idd spannend
Wilde je je flapjes gaan wassen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Mootie weer een slapeloze nachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik rook altijd in de badkamer,nu zij er is moet ik elke keer wachten.Die meid zit elke keer tijden op de pot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou en. Jij bent toch druk hier.
Ga je lekker op het balkonquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook altijd in de badkamer,nu zij er is moet ik elke keer wachten.Die meid zit elke keer tijden op de pot.
GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook altijd in de badkamer,nu zij er is moet ik elke keer wachten.Die meid zit elke keer tijden op de pot.
Ga buiten staan dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn shag ligt daar.quote:
Ja?quote:
Waarom in de badkamer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Het is klaar nu chufi.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:52 schreef chufi het volgende:
@:mario390
Check deze eventjes
[ afbeelding ]
of anders in FireFox of IE
Oh op de pot, ik dacht die staat uren voor de spiegel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag 30 meter buitenshuis hoor.quote:
De Zwaan hád het kunnen redden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
@:lucky2bastard Wright zit wel heel erg te kloten nu.
Ja, best jammer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De Zwaan hád het kunnen redden.
Dan wordt het nat.quote:
Nog nooit een foto van FF gezien zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh op de pot, ik dacht die staat uren voor de spiegel.
Ik herinner me nog toen hij hier net kwam en zijn password van zijn eerste account kwijt wasquote:
Flauw dat Soul dan toch boos wordt als je de geraspte kaas bent vergeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag 30 meter buitenshuis hoor.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar kun je eigenlijk die stream van het Top2000-café bekijken?
Ze zijn nu hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
volgens mij zijn ze hier nu eindelijk een beetje uitgeknald. Voor vandaag dan.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flauw dat Soul dan toch boos wordt als je de geraspte kaas bent vergeten.
Morgen gaat de baard er weer af,en volgende week het knotje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van FF gezien zeker?
Hoe op!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop het. Heb je nu een bange hond?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
volgens mij zijn ze hier nu eindelijk een beetje uitgeknald. Voor vandaag dan.
jij blijquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flauw dat Soul dan toch boos wordt als je de geraspte kaas bent vergeten.
Mooi hè, hij krijgt het elke keer weer voor elkaar met hulp van anderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner me nog toen hij hier net kwam en zijn password van zijn eerste account kwijt was
Ik was net mod en heb hem netjes geholpen, hij was nog iets volhoudender dan nu![]()
Duurde een weekje of twee maar hij is er hoor
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van FF gezien zeker?
De hele baard deze keer of weer alleen een helft?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen gaat de baard er weer af,en volgende week het knotje.
Die gaan vannacht wel weer los.quote:
nee, ze snurkt lekker door. Ze hoort het wel want bij de harde zie ik d'r oortjes bewegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoop het. Heb je nu een bange hond?
De trimmer staat aan de lader.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele baard deze keer of weer alleen een helft?
Ik jaag minstens 20 katten de gordijnen in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Die man maakt een prachtig schilderij in 30 min![]()
En wat doe ik in 30 min? 3 koppen thee en 6 koekjes naar binnen werken
Neerknuppelenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee, ze snurkt lekker door. Ze hoort het wel want bij de harde zie ik d'r oortjes bewegen.
Alleen met het uitlaten vind ik het niet fijn. Ze is niet bang en dat wil ik graag zo houden. Die kutjochies die dan vuurwerk express afsteken als we langs komen...en zelfs een keer naar ons gooiden....zo kan ze wel bang worden.
Maar je woont toch op Vlieland?quote:
Ook op de badkamer zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De trimmer staat aan de lader.
Fuck ja.quote:
Spannend hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De trimmer staat aan de lader.
Fijn dat ze niet bang is, hoop dat het zo blijft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee, ze snurkt lekker door. Ze hoort het wel want bij de harde zie ik d'r oortjes bewegen.
Alleen met het uitlaten vind ik het niet fijn. Ze is niet bang en dat wil ik graag zo houden. Die kutjochies die dan vuurwerk express afsteken als we langs komen...en zelfs een keer naar ons gooiden....zo kan ze wel bang worden.
De baard is nog niet zo erg,het knotje ga ik wel missen.quote:
Ach, er een keer verzorgd bijlopen is toch ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De baard is nog niet zo erg,het knotje ga ik wel missen.
U heeft helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, er een keer verzorgd bijlopen is toch ook leuk
New johquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, er een keer verzorgd bijlopen is toch ook leuk
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen gaat de baard er weer af,en volgende week het knotje.
Niet dat ik het kan hoor, maar ik vind zijn schilderijen meestal heel lelijk. Elke keer als ik denk, ja zo is het mooi, dan gaat ie door en is het allemaal to much.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Die man maakt een prachtig schilderij in 30 min![]()
En wat doe ik in 30 min? 3 koppen thee en 6 koekjes naar binnen werken
Ja precies. Zo worden veel honden bang. Etterbakken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou u mijn belastingaangifte volgend jaar willen doen onder het genot van enkele flessen wijn?quote:
Met wijn gaat zoiets beter?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou u mijn belastingaangifte volgend jaar willen doen onder het genot van enkele flessen wijn?![]()
las het net![]()
mwoa....teruggave van 23 miljoen is wel lekkerquote:
Dat zit wel goed,heb een kast vol SPH kleding.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet je er wel een nieuwe garderobe bij.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou u mijn belastingaangifte volgend jaar willen doen onder het genot van enkele flessen wijn?![]()
las het net![]()
Ik ook. Toevallig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
las het net![]()
Ik ga wijn leren drinkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
mwoa....teruggave van 23 miljoen is wel lekker
jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Prisha, jij kan kickboksen, toch?
Do of Bryan?quote:
Jij en Soul hebben dezelfde maat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zit wel goed,heb een kast vol SPH kleding.
Alleen onder de gordel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Prisha, jij kan kickboksen, toch?
Que?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
las het net![]()
Jawel, maar hij is gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet niet wat songwriting is hoor
Die onduidelijkheid hier soms, daar moet in 2020 verandering in komenquote:
Tijd om het vijltje uit de kast te halen!quote:
L2B gaf opheldering netquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die onduidelijkheid hier soms, daar moet in 2020 verandering in komen
Jij hebt meer wijn nodigquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd genoeg wijn in huis om mijn aangifte in te vullenquote:
Och ermquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een draad was
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel de minst leuke van The Adams Family
De rust is goddelijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is allemaal zo helder als de bel van tonja.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel de minst leuke van The Adams Family
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tijd om het vijltje uit de kast te halen!
Als ie maar niet zingt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom vragten hem dann altijd de besten producers vor filmsongs?
kan dat niet in een apart topic?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Och erm
De nieuwe tekenshow pagina al gezien? Je moet nu dingen schuiven.
Dingen schuiven?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Och erm
De nieuwe tekenshow pagina al gezien? Je moet nu dingen schuiven.
quote:
Vroeger vond ik hem wel leuk. Nu vind ik hem een zeikerd.quote:
Iemand notuleren,en op vaste tijden vergaderen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bedoeling is om het in twintigtwintig juist weer wat te minderenquote:
Gewoon voluitquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Zeggen jullie twintig twintig of tweeduizendtwintig?
twintig twintig klinkt mij te hipquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Sommige liedjes van hem te vaak gehoord.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem wel leuk. Nu vind ik hem een zeikerd.
tweeduizend twintigquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dat laatste.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
2020quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, alleen de mensen.quote:
Eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
twintig twintig klinkt mij te hip
misschien is het dat welquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige liedjes van hem te vaak gehoord.Dus wil hem liever niet meer horen.
De oude flash chat werkt ook nog. Ik weet alleen niet voor hoe lang nog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dingen schuiven?
Ik begin tegen 19:15u wel vast met inloggen dan
Dus dat, je zegt toch ook niet twintig negentien.quote:
maar echt...waarom zou je dit willen doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moest dit niet in de OP?
[ afbeelding ]
Rijden je treinen al?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de mensen.
Misschien had hij het koud.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar echt...waarom zou je dit willen doen
Spannend welquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
De oude flash chat werkt ook nog. Ik weet alleen niet voor hoe lang nog.
Mannen en ik denk ook veel alcohol.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Erger, waarom voer je het uit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar wel negentien zesenzestigquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus dat, je zegt toch ook niet twintig negentien.
en in tweeduizendtwee zei je tweeduizendtwintig...even voor de volledigheid?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zeg tweeduizendtwee. Dyslectisch, jeweettog?
Nog erger, waarom faal je dan ook nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, waarom voer je het uit?
Je kunt wel zeggen dat hij daar zijn laatste werkende hersencel weg brandt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moest dit niet in de OP?
[ afbeelding ]
Weet ik niet meer. Vergeetachtig ook nog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
en in tweeduizendtwee zei je tweeduizendtwintig...even voor de volledigheid?
ditquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt wel zeggen dat hij daar zijn laatste werkende hersencel weg brandt.
Jaloers is nuquote:
Welja. Het is al goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Spannend wel
nouja, als er maar iets werkt dan komt het vast goed
toen zei ik iets van 'buhboebaahbaah'quote:
Wilde van zijn aarshaartjes af.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien had hij het koud.
djiezus dus zijn hersencellen zaten dus ook nog in z'n kontquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een sticky ook nogquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde van zijn aarshaartjes af.
Ja ik ook dus, als ik twintigtwintig hoor duurt het even voor het belletje rinkelt, ik hou het maar zo.quote:
Meestal een 'goede' combiquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zal wel bezopen zijn geweest, achterlijk, of beide.
Ja hè, het was toch ook tweeduizendnegentien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
twintig twintig klinkt mij te hip
Dat is wel ruk. Geen hagelslag of chocopasta in huis?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Fuck, ik ben vergeten iets met chocola te kopen bij de appie.
Ik denk niet dat hij die had.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te laatquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Fuck, ik ben vergeten iets met chocola te kopen bij de appie.
Een stickie is een joint zonder tipjequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
raar woord eigenlijklijk. stick-ieeeee.
Stikkie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
raar woord eigenlijklijk. stick-ieeeee.
Op het moment supréme werd het even te spannend,daar ging het mis.Hij had moeten ontspannen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zal wel bezopen zijn geweest, achterlijk, of beide.
Jah nutellaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel ruk. Geen hagelslag of chocopasta in huis?
Nee ik had geen idee, nu welquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zeg tweeduizendtwee. Dyslectisch, jeweettog?
Hier spreekt iemand uit ervaring?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op het moment supréme werd het even te spannend,daar ging het mis.Hij had moeten ontspannen.
Staat genoteerd.quote:
Ooohh lekker, de echte. Voor als de nood hoog is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah nutellaMaar dat is m toch niet helemaal.
Ik vind stick nogal hockeygerelateerd klinkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Prisha het volgende:
het is die ieeeeeee dat het zo raar maakt. Een stick is oke. Maar die ieeeeeeeeeee
stick-ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Wat heeft het geschoven?quote:
Post eerst maar eens vol dat stormlooptopic van je.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een reeks, maar dat heeft Deisyy nog niet helemaal begrepen.
maar die ieeeeeeeeeeeeeeeee dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind stick nogal hockeygerelateerd klinken
Niet verrassend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind stick nogal hockeygerelateerd klinken
Die nood wordt veroorzaakt door jou!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ooohh lekker, de echte. Voor als de nood hoog is.
Terug dan, en nu wel goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kom net onder de douche vandaan.
Sorry.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Die nood wordt veroorzaakt door jou!
Alle flapjes weer schoon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kom net onder de douche vandaan.
met mini stickieeeeeeeeeee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
ik heb jaren gehockeyd. Hock-ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Die feestjes schijnen nogal heftig te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
We waren ongeveer even langquote:
ik een blauwe maandag...ZET EEN PUNT!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
yayquote:
Nee!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef chufi het volgende:
@:DeDees heb je Coldplay Live in SaoPaulo al ingesteld ? of heb je die al 10 x gezien
quote:
Ai.quote:
Ik ben wel ooit op hockeykamp geweest, telt dat ook?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
neequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit op hockeykamp geweest, telt dat ook?
Nope.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit op hockeykamp geweest, telt dat ook?
quote:
Al gezien!quote:
Ik vermoed van nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helpt misschien met de choco trek van sommige.
Ik dacht altijd dat je een pony meisje was.quote:
Veld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, veldhockey of ijshockey trouwens?Je weet nooit zeker met die 'Muricans.
Oh. Ja, nee absoluut niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een pony meisje was.
Mijn hele illusie weg nu.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helpt misschien met de choco trek van sommige.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]Neehoor, het werkt niet. Maar als je Gambafan had geheten en een UI met een gamba, dan had ik daar trek in gekregen
Ohwkeequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die die lekkere dan maar weer terug
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]Neehoor, het werkt niet. Maar als je Gambafan had geheten en een UI met een gamba, dan had ik daar trek in gekregen
Sokkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef D. het volgende:
Mijn eerste echte verkering was met een 'hockeymeisje'
Heb nog sokken voor haar gekocht
Ja ok en shit, nou heb ik trek in gamba's.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
Idd, ik kocht een mooie ketting.quote:
sooooow gisteren een garnaal gegeten, zo groot en lekkahquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
echte?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook sokken voor mijn meisje gekocht
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok en shit, nou heb ik trek in gamba's.
Dat heeft niet geholpen hè.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik kocht een mooie ketting.
Voor je hond zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik kocht een mooie ketting.
Eentje maar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
sooooow gisteren een garnaal gegeten, zo groot en lekkah
Hoezo,heb je sokken nodig?quote:
Ik heb liever een biefstuk.quote:
Lekkah!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
sooooow gisteren een garnaal gegeten, zo groot en lekkah
Ja, daar heb ik toch niets aan, die liggen bij jou en ga niet helemaal naar a'dam natuurlijk.quote:
Ach het is ook zo weer overquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb daar dus ook wel last van. Gelukkig zijn er niet veel met eet namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |