Fuck ja.quote:
Spannend hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De trimmer staat aan de lader.
Fijn dat ze niet bang is, hoop dat het zo blijft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee, ze snurkt lekker door. Ze hoort het wel want bij de harde zie ik d'r oortjes bewegen.
Alleen met het uitlaten vind ik het niet fijn. Ze is niet bang en dat wil ik graag zo houden. Die kutjochies die dan vuurwerk express afsteken als we langs komen...en zelfs een keer naar ons gooiden....zo kan ze wel bang worden.
De baard is nog niet zo erg,het knotje ga ik wel missen.quote:
Ach, er een keer verzorgd bijlopen is toch ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De baard is nog niet zo erg,het knotje ga ik wel missen.
U heeft helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, er een keer verzorgd bijlopen is toch ook leuk
New johquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, er een keer verzorgd bijlopen is toch ook leuk
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen gaat de baard er weer af,en volgende week het knotje.
Niet dat ik het kan hoor, maar ik vind zijn schilderijen meestal heel lelijk. Elke keer als ik denk, ja zo is het mooi, dan gaat ie door en is het allemaal to much.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Die man maakt een prachtig schilderij in 30 min![]()
En wat doe ik in 30 min? 3 koppen thee en 6 koekjes naar binnen werken
Ja precies. Zo worden veel honden bang. Etterbakken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee, ze snurkt lekker door. Ze hoort het wel want bij de harde zie ik d'r oortjes bewegen.
Alleen met het uitlaten vind ik het niet fijn. Ze is niet bang en dat wil ik graag zo houden. Die kutjochies die dan vuurwerk express afsteken als we langs komen...en zelfs een keer naar ons gooiden....zo kan ze wel bang worden.
Zou u mijn belastingaangifte volgend jaar willen doen onder het genot van enkele flessen wijn?quote:
Met wijn gaat zoiets beter?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou u mijn belastingaangifte volgend jaar willen doen onder het genot van enkele flessen wijn?![]()
las het net![]()
mwoa....teruggave van 23 miljoen is wel lekkerquote:
Dat zit wel goed,heb een kast vol SPH kleding.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet je er wel een nieuwe garderobe bij.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou u mijn belastingaangifte volgend jaar willen doen onder het genot van enkele flessen wijn?![]()
las het net![]()
Ik ook. Toevallig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
las het net![]()
Ik ga wijn leren drinkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
mwoa....teruggave van 23 miljoen is wel lekker
jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Prisha, jij kan kickboksen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |