U heeft vertraging?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef tonja het volgende:
Het is een bijzonder spannende partij nu
Nee hoor, zeg nietsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw fuck, ik zie dat ik m net op pauze heb gezet voor een plaspauze.. Niet spoileren please
Max heeft gewonnen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw fuck, ik zie dat ik m net op pauze heb gezet voor een plaspauze.. Niet spoileren please
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou en. Jij bent toch druk hier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Nichtje houdt weer de badkamer bezet.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, zeg niets
Maar idd spannend
Wilde je je flapjes gaan wassen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Mootie weer een slapeloze nachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik rook altijd in de badkamer,nu zij er is moet ik elke keer wachten.Die meid zit elke keer tijden op de pot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou en. Jij bent toch druk hier.
Ga je lekker op het balkonquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook altijd in de badkamer,nu zij er is moet ik elke keer wachten.Die meid zit elke keer tijden op de pot.
GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook altijd in de badkamer,nu zij er is moet ik elke keer wachten.Die meid zit elke keer tijden op de pot.
Ga buiten staan dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn shag ligt daar.quote:
Ja?quote:
Waarom in de badkamer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Het is klaar nu chufi.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:52 schreef chufi het volgende:
@:mario390
Check deze eventjes
[ afbeelding ]
of anders in FireFox of IE
Oh op de pot, ik dacht die staat uren voor de spiegel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag 30 meter buitenshuis hoor.quote:
De Zwaan hád het kunnen redden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
@:lucky2bastard Wright zit wel heel erg te kloten nu.
Ja, best jammer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De Zwaan hád het kunnen redden.
Dan wordt het nat.quote:
Nog nooit een foto van FF gezien zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh op de pot, ik dacht die staat uren voor de spiegel.
Ik herinner me nog toen hij hier net kwam en zijn password van zijn eerste account kwijt wasquote:
Flauw dat Soul dan toch boos wordt als je de geraspte kaas bent vergeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag 30 meter buitenshuis hoor.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar kun je eigenlijk die stream van het Top2000-café bekijken?
Ze zijn nu hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
volgens mij zijn ze hier nu eindelijk een beetje uitgeknald. Voor vandaag dan.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flauw dat Soul dan toch boos wordt als je de geraspte kaas bent vergeten.
Morgen gaat de baard er weer af,en volgende week het knotje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van FF gezien zeker?
Hoe op!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop het. Heb je nu een bange hond?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
volgens mij zijn ze hier nu eindelijk een beetje uitgeknald. Voor vandaag dan.
jij blijquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flauw dat Soul dan toch boos wordt als je de geraspte kaas bent vergeten.
Mooi hè, hij krijgt het elke keer weer voor elkaar met hulp van anderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner me nog toen hij hier net kwam en zijn password van zijn eerste account kwijt was
Ik was net mod en heb hem netjes geholpen, hij was nog iets volhoudender dan nu![]()
Duurde een weekje of twee maar hij is er hoor
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van FF gezien zeker?
De hele baard deze keer of weer alleen een helft?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen gaat de baard er weer af,en volgende week het knotje.
Die gaan vannacht wel weer los.quote:
nee, ze snurkt lekker door. Ze hoort het wel want bij de harde zie ik d'r oortjes bewegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoop het. Heb je nu een bange hond?
De trimmer staat aan de lader.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele baard deze keer of weer alleen een helft?
Ik jaag minstens 20 katten de gordijnen in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Die man maakt een prachtig schilderij in 30 min![]()
En wat doe ik in 30 min? 3 koppen thee en 6 koekjes naar binnen werken
Neerknuppelenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee, ze snurkt lekker door. Ze hoort het wel want bij de harde zie ik d'r oortjes bewegen.
Alleen met het uitlaten vind ik het niet fijn. Ze is niet bang en dat wil ik graag zo houden. Die kutjochies die dan vuurwerk express afsteken als we langs komen...en zelfs een keer naar ons gooiden....zo kan ze wel bang worden.
Maar je woont toch op Vlieland?quote:
Ook op de badkamer zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De trimmer staat aan de lader.
Fuck ja.quote:
Spannend hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De trimmer staat aan de lader.
Fijn dat ze niet bang is, hoop dat het zo blijft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee, ze snurkt lekker door. Ze hoort het wel want bij de harde zie ik d'r oortjes bewegen.
Alleen met het uitlaten vind ik het niet fijn. Ze is niet bang en dat wil ik graag zo houden. Die kutjochies die dan vuurwerk express afsteken als we langs komen...en zelfs een keer naar ons gooiden....zo kan ze wel bang worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |