De oude flash chat werkt ook nog. Ik weet alleen niet voor hoe lang nog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dingen schuiven?
Ik begin tegen 19:15u wel vast met inloggen dan
Dus dat, je zegt toch ook niet twintig negentien.quote:
maar echt...waarom zou je dit willen doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moest dit niet in de OP?
[ afbeelding ]
Rijden je treinen al?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de mensen.
Misschien had hij het koud.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar echt...waarom zou je dit willen doen
Spannend welquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
De oude flash chat werkt ook nog. Ik weet alleen niet voor hoe lang nog.
Mannen en ik denk ook veel alcohol.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Erger, waarom voer je het uit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar wel negentien zesenzestigquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus dat, je zegt toch ook niet twintig negentien.
en in tweeduizendtwee zei je tweeduizendtwintig...even voor de volledigheid?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zeg tweeduizendtwee. Dyslectisch, jeweettog?
Nog erger, waarom faal je dan ook nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, waarom voer je het uit?
Je kunt wel zeggen dat hij daar zijn laatste werkende hersencel weg brandt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moest dit niet in de OP?
[ afbeelding ]
Weet ik niet meer. Vergeetachtig ook nog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
en in tweeduizendtwee zei je tweeduizendtwintig...even voor de volledigheid?
ditquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt wel zeggen dat hij daar zijn laatste werkende hersencel weg brandt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |