quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]Neehoor, het werkt niet. Maar als je Gambafan had geheten en een UI met een gamba, dan had ik daar trek in gekregen
Sokkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef D. het volgende:
Mijn eerste echte verkering was met een 'hockeymeisje'
Heb nog sokken voor haar gekocht
Ja ok en shit, nou heb ik trek in gamba's.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]Neehoor, het werkt niet. Maar als je Gambafan had geheten en een UI met een gamba, dan had ik daar trek in gekregen
Idd, ik kocht een mooie ketting.quote:
sooooow gisteren een garnaal gegeten, zo groot en lekkahquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
echte?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook sokken voor mijn meisje gekocht
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok en shit, nou heb ik trek in gamba's.
Dat heeft niet geholpen hè.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik kocht een mooie ketting.
Voor je hond zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik kocht een mooie ketting.
Eentje maar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
sooooow gisteren een garnaal gegeten, zo groot en lekkah
Hoezo,heb je sokken nodig?quote:
Ik heb liever een biefstuk.quote:
Lekkah!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
sooooow gisteren een garnaal gegeten, zo groot en lekkah
Ja, daar heb ik toch niets aan, die liggen bij jou en ga niet helemaal naar a'dam natuurlijk.quote:
Ach het is ook zo weer overquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb daar dus ook wel last van. Gelukkig zijn er niet veel met eet namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |