Hùh? Hoe is dat zo gekomen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik heb al in 40 jaar niet gedraaid
Vaag? Duidelijker kan het niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
Doet deze het nu ook nog?
Vage shit wel.
Ik vind dingen vrij snel vaag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vaag? Duidelijker kan het niet.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was me nog heul niet opgevallen nie.
Als een malle!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
Doet deze het nu ook nog?
Vage shit wel.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volposten, het moet een reeks worden
Goedenavond.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volposten, het moet een reeks worden
Dat zal @Lucky2Bastard leukv indenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Goedenavond.![]()
Als het volgepost moet worden, dan zal ik er ook een postje aan wagen.
Hoeveel delen denken jullie dat het gaat worden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal @:Lucky2Bastard leukv inden
Geen idee of Lucky dit nog kan overzien straksquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoeveel delen denken jullie dat het gaat worden?
Tja dat is het risico van je eigen topic reeks hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of Lucky dit nog kan overzien straks
Ja dat zeg je nu, omdat het pas deel 1 is.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 00:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, omdat het pas deel 1 is.
Je weet niet, het kan een stormloop reeks worden.quote:Op zondag 29 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zou er van staan te kijken als je hier nog bent bij het 100 jubileum.
Of zitten.
Morguh Luckyquote:
JIj net zoquote:Op zondag 29 december 2019 07:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi! Wat ben je vroeg op voor een zondagmorgen, Dotteke.
Las het net in de 40+ SC. Dat is wel erg vroeg zeg. Voordeel is wel dat het dan nog heerlijk rustig is op straat.quote:Op zondag 29 december 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj net zo![]()
Ik ben altijd vroeg was om 5.30 al beneden, net een wandelingetje gemaakt. Lekker buiten
Ha ha in wat voor topic zit ik nu, dacht al waar is iedereen gebleven.quote:Op zondag 29 december 2019 08:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las het net in de 40+ SC. Dat is wel erg vroeg zeg. Voordeel is wel dat het dan nog heerlijk rustig is op straat.
Hier was ik gewoon klaar met slapen, want redelijk vroeg gaan liggen.
Mens, heb er toch maling aan. Dan loop je al lastig en zou je je ook nog aan moeten trekken wat anderen daar van denken. Waarschijnlijk niets en anders maar wel.quote:Op zondag 29 december 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha in wat voor topic zit ik nu, dacht al waar is iedereen gebleven.
Daarom doe ik het ook, loop niet zo goed meer ga normaal in een scootmobiel naar buiten.
Maar wil toch iedere dag een stukje lopen, dus schrompel ik voort achter een rolator en niemand die me dan ziet en ik heb toch me beweging een beetje gehad![]()
IIk lag er ook redelijk vroeg in hoor, ben tegen 23 uur gaan slapen alleen kon ik de slaap niet vinden, was om 01,30 nog aan het zoeken
Ben gewend aan weinig slaap al jaren enjarenquote:Op zondag 29 december 2019 08:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mens, heb er toch maling aan. Dan loop je al lastig en zou je je ook nog aan moeten trekken wat anderen daar van denken. Waarschijnlijk niets en anders maar wel.![]()
Dat was een korte nachtrust dan.
Zo rustig op straat is heerlijk ja. Was vroeger ook genieten op weg naar het werk. Dat blijven volhouden is belangrijk. Mijn pa loopt ook lastig. Erg lastig. Door vol te blijven houden lukt het toch nog steeds een beetje. En nu bijna 90 jaar jong.quote:Op zondag 29 december 2019 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben gewend aan weinig slaap al jaren enjaren
Loop toch liever zonder al die blikken
En het is lekker zo smorgens vroeg, alles nog donker, geen mens auto of wat ook op straat.
IK loop soms als om 5 uur buiten heerlijk. Ben kapot als ik terug ben maar wil het gewoon zo lang mogelijk vol houden.
Maaruh een topic van Scrutz?
Wat doen we eigenlijk hier, was ff verdwaald
Mooi, jou pa is dus ook een doorzetter, ik hou der van, Mijn pa is 23 dec 90 jaar geworden. Hij volleybalt nog 2x per week, tot een week voor zijn verjaardag nog 3 x. Maar hij heeft nu last van zijn benen. Was helemaal gestopt, maar zo zegt hij, als ik niet volleybal heb ik er ook last van. Ze hebben nu een bankje voor hem neergezet waar hij af en toe ff kan gaan zitten.quote:Op zondag 29 december 2019 08:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo rustig op straat is heerlijk ja. Was vroeger ook genieten op weg naar het werk. Dat blijven volhouden is belangrijk. Mijn pa loopt ook lastig. Erg lastig. Door vol te blijven houden lukt het toch nog steeds een beetje. En nu bijna 90 jaar jong.
Topic van Scrut was pas later, dit is de enige eckte originele.Met dank aan Deisyy, die gewoon meeging in de gekkigheid.
Die vaders van ons kunnen elkaar een hand geven. Jouw vader is wel erg fit gebleven tot op hoge leeftijd zeg.quote:Op zondag 29 december 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, jou pa is dus ook een doorzetter, ik hou der van, Mijn pa is 23 dec 90 jaar geworden. Hij volleybalt nog 2x per week, tot een week voor zijn verjaardag nog 3 x. Maar hij heeft nu last van zijn benen. Was helemaal gestopt, maar zo zegt hij, als ik niet volleybal heb ik er ook last van. Ze hebben nu een bankje voor hem neergezet waar hij af en toe ff kan gaan zitten.
Dit is zijn enige klacht, medicijnloos is hij nog. Mooi om zo oud te mogen worden.
Ja dat is zeker triest, alsof je als je 90 bent niet meer recht hebt op behandelinge.de benen van me pa is ook leeftijd, niets meer aan te doen.quote:Op zondag 29 december 2019 08:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die vaders van ons kunnen elkaar een hand geven. Jouw vader is wel erg fit gebleven tot op hoge leeftijd zeg.En nog medicijnloos ook, dat is een zeldzaamheid op die leeftijd.
Probleem op die leeftijd is dat ze je niet meer helpen als bijvoorbeeld je knieën niet goed meer willen. Een oom van mij gaat ook richting de 90 jaar en mankeert niets, buiten gare knieën om. Daar doen ze niets aan. Erg treurig.
cbd/thc zal het beter doen.quote:Op zondag 29 december 2019 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zeker triest, alsof je als je 90 bent niet meer recht hebt op behandelinge.de benen van me pa is ook leeftijd, niets meer aan te doen.
Is zlefs aan de cbd ole gegaan voor de pijn, heeft een of ander apparaat gekocht voor de bloedsomloop, maar het helpt allemaal niet. Dus zegt hij, waarom dan niet gaan volleyballen, piijn heb ik toch. Trouwens als hij zit niet
Ja op die leeftijd is het wat, ben met de kerst ook niet naar hem geweest. Kk had een rauwe strot, stem weg, hoesten en proesten een loopneus. Dacht als ik ga en steek hem aan, op die leeftijd is het altijd een ander verhaal als ze de griep krijgen
Heeft hij ook gehad. Helaas het helpt nietquote:Op zondag 29 december 2019 09:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
cbd/thc zal het beter doen.
Oh, dat aansteken is wel een ding ja. De zusters die mijn pa komen douchen, komen natuurlijk met diverse mensen in aanraking die iets mankeren. Er loopt er altijd wel eentje te blaffen en te snotteren. En dan is het weer raak.
Hmm, hopelijk is het nog lang uit te houden zonder medicatie voor je vader.quote:Op zondag 29 december 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij ook gehad. Helaas het helpt niet
Mijn pa woont trouwens nog zelfstandig, heeft 2 uurtjes in de week hulp dat is het.
ALs je in een instelling woont heb je natuurlijk veel meer kans om aangestoken te worden dan als je nog thuis woont.
Ja, ik doe het hem al niet meer na, hij loopt me er uit ha ha haquote:Op zondag 29 december 2019 09:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk is het nog lang uit te houden zonder medicatie voor je vader.
Leuk hoor, oud worden, tot de gebreken komen.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik doe het hem al niet meer na, hij loopt me er uit ha ha ha
Ik hoop het voor je pa.quote:Op zondag 29 december 2019 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Wie weet breekt voor mijn pa die dag ook nog eens aan.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:38 schreef Dotteke het volgende:
een vrouwtje van 102, die zat de ambulance broeder te versieren.
Fijn dat je moeder die nog allemaal doet. Mijn moeder is helaas veel te jong overleden, ze was 69.quote:Op zondag 29 december 2019 09:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn moeder is op vele fronten zeer actief en altijd geweest. Vele hobby's, sportief, harde werker. Dat is toch echt de manier om oud te worden. Maar goed, er zijn ook zat mensen die evengoed iets mankeren, terwijl ze gezond waren en stukken jonger.
Ja dat! Als je het op kan brengen om niet bij de pakken neer te gaan zitten, kan je nog een heel eind komen.quote:Op zondag 29 december 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je moeder die nog allemaal doet. Mijn moeder is helaas veel te jong overleden, ze was 69.
Ja het vraagt niet naar een leeftijd, het over komt je en je kan er niets aan doen, de een kan alles een ander kan niet.
Maar kunst is om de dingen die je dan wel kan doen te blijven doen en niet als een zielig hoopje mens thuis te blijven zitten.
Dat is ook weer waar. Het gevaar ligt tegenwoordig overal op de loer.quote:Op zondag 29 december 2019 09:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat! Als je het op kan brengen om niet bij de pakken neer te gaan zitten, kan je nog een heel eind komen.
En mazzel hebben met je genenpakket, niet voor je raap gereden worden, etc.
De nieuwste trend op dat gebied is mensen vermoorden om een scooter. Waarom zou je er zelf voor sparen, of op een bus wachten als het ook zo kan.quote:Op zondag 29 december 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Het gevaar ligt tegenwoordig overal op de loer.
Thuis overvallen worden, die oudje mensen die in elkaar gebeukt worden voor een paar cent,
Ja het is te zot voor woorden, maffe wereld waarin we leven.quote:Op zondag 29 december 2019 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De nieuwste trend op dat gebied is mensen vermoorden om een scooter. Waarom zou je er zelf voor sparen, of op een bus wachten als het ook zo kan.
Ik hou niet van geweld, maar 'mensen' die anderen omwille van hebzucht of ander imbeciele gedachten iemand fysiek letsel toebrengen mogen van mij gestenigd worden, afgewisseld met een douche met kokende olie en een gecombineerd verblijf naar keuze in een rode mieren/bijen nest.quote:Op zondag 29 december 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is te zot voor woorden, maffe wereld waarin we leven.
Nee hoor je klinkt niet ziek van geest. Zo heb ik voor een persoon op deze aardkloot ook heel veel van dit soort wensen gehad. Wat zeg ik gehad heb ik nog steeds. Zou van alles bij hem willen doen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik hou niet van geweld, maar 'mensen' die anderen omwille van hebzucht of ander imbeciele gedachten iemand fysiek letsel toebrengen mogen van mij gestenigd worden, afgewisseld met een douche met kokende olie en een gecombineerd verblijf naar keuze in een rode mieren/bijen nest.
Of klink ik nu erg ziek van geest
Kan mij er zo boos om maken, blijf met je poten van een ander af
Dat, inclusief het vernielen van andermans spullen. Ook zo laf.quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik hou niet van geweld, maar 'mensen' die anderen omwille van hebzucht of ander imbeciele gedachten iemand fysiek letsel toebrengen mogen van mij gestenigd worden, afgewisseld met een douche met kokende olie en een gecombineerd verblijf naar keuze in een rode mieren/bijen nest.
Ik heb nog nooit dat soort gedachten gehad, ondanks boosheid/walging over wat mensen elkaar aan kunnen doen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Precies Dot, ik begrijp dat heel goed!quote:Op zondag 29 december 2019 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor je klinkt niet ziek van geest. Zo heb ik voor een persoon op deze aardkloot ook heel veel van dit soort wensen gehad. Wat zeg ik gehad heb ik nog steeds. Zou van alles bij hem willen doen.
Om materiele zaken, heb ik het dan minder. Maar men hoort ook van andermans eigendommen af te blijven, eensch!quote:Op zondag 29 december 2019 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat, inclusief het vernielen van andermans spullen. Ook zo laf.
Normaliter heb ik ook dat soort gedachten absoluut niet. Maar als een dierbare door hebzucht of 'zieke' handelingen van een ander leed wordt aangedaan, komen dit soort wensen omhoog.quote:Op zondag 29 december 2019 15:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dat soort gedachten gehad, ondanks boosheid/walging over wat mensen elkaar aan kunnen doen.
Ik wel en goed ook. Maar zoals gezegd bij 1 persoon. Van alles bedenken om hem te laten voelen hoeveel pijn hij je heeft gedaan. Een pijn die onherstelbaar is.quote:Op zondag 29 december 2019 15:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dat soort gedachten gehad, ondanks boosheid/walging over wat mensen elkaar aan kunnen doen.
Begrijpelijk welquote:Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel en goed ook. Maar zoals gezegd bij 1 persoon. Van alles bedenken om hem te laten voelen hoeveel pijn hij je heeft gedaan. Een pijn die onherstelbaar is.
Dat mag ik niet zeggen van Deisyy.quote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ook dat nog ja, hoe flik je zoiets
Je post er alleen niet veel in.quote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van Deisyy.
Zo’n eigen topic vergt wel wat onderhoud hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is nog even wennen voor me, zo'n eigen topic.
quote:Op maandag 30 december 2019 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Zo’n eigen topic vergt wel wat onderhoud hoor.![]()
Goedenavond.![]()
![]()
Hoi, we willen wel vermaakt worden in dit topic.quote:
Logisch. Was er al bang voor.quote:Op maandag 30 december 2019 19:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoi, we willen wel vermaakt worden in dit topic.
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Misschien eens wat mensen lokken met koffie.
quote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Logisch. Was er al bang voor.
Weinig vermakelijk voor je verder, maar de koekjes die gisteren door mij zijn gebakken vielen in zeer goede aarde bij mijn ouders. We hebben met z'n drieën nagenoeg de hele trommel leeggevroten.quote:
Lekker dan. Hoe moeten wij nou geloven dat ze goed gelukt waren?quote:Op maandag 30 december 2019 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weinig vermakelijk voor je verder, maar de koekjes die gisteren door mij zijn gebakken vielen in zeer goede aarde bij mijn ouders. We hebben met z'n drieën nagenoeg de hele trommel leeggevroten.
Op mijn woord.quote:Op maandag 30 december 2019 19:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker dan. Hoe moeten wij nou geloven dat ze goed gelukt waren?
Het is natuurlijk altijd leuk als je baksels door anderen goed worden ontvangen.
quote:Op maandag 30 december 2019 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Oliebollen om users te lukken Locky!
[ afbeelding ]
Nee niet in de zin van koekjes of taart. Wel van hartige dingen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op mijn woord.Van foto's af was het niet goed te zien. Ze leken er heel wit op, maar waren toch echt prachtig goudbruin afgebakken.
Leuk om weer eens te doen, maar ik ga liever voor hartig?
Bak jij wel zelf?
Het was een tikfout, maar te leuk om te verbeteren.quote:
Dat is wel een héle leuke typo.quote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een tikfout, maar te leuk om te verbeteren.
Al zeg ik het zelf
Hier regelmatig iets van brooddeeg. Van pizza, tot bolletjes, stokbrood en 'gewoon' brood.quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee niet in de zin van koekjes of taart. Wel van hartige dingen.
Met deeg niet zoveel ervaring, maar ga dat toch maar een proberen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier regelmatig iets van brooddeeg. Van pizza, tot bolletjes, stokbrood en 'gewoon' brood.
Ik doe alles volgens het 'niet kneden' principe. Gewoon 's avonds klaarmaken en de volgende dag vormen, weer even laten rijzen en afbakken die handel. Ideaal deeg, voor alles wat ik net opnoemde.quote:Op maandag 30 december 2019 19:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Met deeg niet zoveel ervaring, maar ga dat toch maar een proberen.
Nou dat moet ik toch echt een keer proberen. Dit klinkt alsof het niet kan mislukken. Thnx.quote:Op maandag 30 december 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik doe alles volgens het 'niet kneden' principe. Gewoon 's avonds klaarmaken en de volgende dag vormen, weer even laten rijzen en afbakken die handel. Ideaal deeg, voor alles wat ik net opnoemde.
500 gr patentbloem
300 water
5 gr zout
theelepel korrelgist.
Door elkaar roeren en verder niet aankomen tot de volgende morgen. Lukt altijd.
Ik hoor het morgen wel.![]()
Het zit hem in de kleine dingen soms.quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Dotteke het volgende:
A lekkere oliebollen en mijn nummer in de top 2000 nr 296 kashmir vsn Led Zeplin. Mijn avond kan niet meer stuk
Ja echt hè.quote:Op maandag 30 december 2019 21:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Het zit hem in de kleine dingen soms.
Ik hou juist van de kleine dingen of gebaren.quote:
Ja zeker. Vooral als het ook nog eens onverwachtse dingen zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik hou juist van de kleine dingen of gebaren.
Zeker, die kunnen je dan best emotioneel raken.quote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker. Vooral als het ook nog eens onverwachtse dingen zijn.
Jazeker. Maar das dan ook wel mooiquote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker, die kunnen je dan best emotioneel raken.
Absoluut.quote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jazeker. Maar das dan ook wel mooi
Muziek is een heerlijke uitlaadklep.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van kleine dingen genieten. En muziek.
Yes! Daar ben ik dan ook een groot deel van de dag mee bezig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Muziek is een heerlijke uitlaadklep.
Ik ook, maar mijn omgeving vind het minder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yes! Daar ben ik dan ook een groot deel van de dag mee bezig.![]()
Ook hier een goedemorgen! Hebben we het mooi dubbel.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn omgeving vind het minder.
Maar toch is het heerlijk om zonder koptelefoon op je woonkamer door te dansen op een heerlijk nummerquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Altijd koptelefoon op hier. Een goede, dat scheelt wat gelazer met buren.
Dat helpt niet met het meezingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Altijd koptelefoon op hier. Een goede, dat scheelt wat gelazer met buren.
En te zingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Maar toch is het heerlijk om zonder koptelefoon op je woonkamer door te dansen op een heerlijk nummer![]()
Dat mis ik wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Maar toch is het heerlijk om zonder koptelefoon op je woonkamer door te dansen op een heerlijk nummer![]()
Lol! Kan je een beetje zingen, of hebben de buren dubbel pech?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat helpt niet met het meezingen.
Ik vind natuurlijk van wel, maar niemand waardeert mijn zangkunsten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Kan je een beetje zingen, of hebben de buren dubbel pech?
Hmm, dan weet ik voldoende.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vind natuurlijk van wel, maar niemand waardeert mijn zangkunsten.
Bedankt nu zit het ook in mijn kop. Wat een k*t nummer is dat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik voldoende.
Zit al de hele morgen door dat blèrende dart publiek met dit nummer in mijn kop:
Dank jequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik voldoende.
Zit al de hele morgen door dat blèrende dart publiek met dit nummer in mijn kop:
Niks van aantrekken. Wie het niet mooi vind is gehoorgestoordquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Bedankt nu zit het ook in mijn kop. Wat een k*t nummer is dat.
Thnx, die hou ik in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Wie het niet mooi vind is gehoorgestoord
Heb je net als ik lopen zingen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij beide buren staat vanmiddag nog een bord te koop in de tuin.
quote:
Goede buren is altijd wel fijn. Je zal draken van buren naast je hebben wonen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De was opgehangen net. De buren hier gaan niet weg en dat is goed nieuws. Niets mis met die mensen.
Ja precies. Vaak zat meegemaakt, maar dit zijn rustige mensen. Op af en toe wat trompetgetetter na dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Goede buren is altijd wel fijn. Je zal draken van buren naast je hebben wonen.
Ach mijn buren hebben met mijn zangkunsten te maken af en toe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Vaak zat meegemaakt, maar dit zijn rustige mensen. Op af en toe wat trompetgetetter na dan.
Da's beter dan gezanik om niets en de rijdende rechter aan je deur krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach mijn buren hebben met mijn zangkunsten te maken af en toe.
Of een boom.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's beter dan gezanik om niets en de rijdende rechter aan je deur krijgen.![]()
Hoog oplopende ruzies om een heg. Een hég.
Goffer de brutaliteit van zo’n boom. Dat dat kan in Nederland.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er hangt een tak van de buren over de schutting!
Nee dan die elzen die maar pluisjes gooien, vieze hippie bomen zijn dat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bomen zijn relaxed, maar erg arrogant. Vooral berken. Die nemen niet eens de moeite om te zwaaien.
Dan maar negeren en net doen of je ze niet ziet staan. Tis goed met ze.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee dan die elzen die maar pluisjes gooien, vieze hippie bomen zijn dat.
Daar lijkt op dit moment wel op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Zitten jullie nou met zn tweën dit vol te spammen?
Ach, spammen, gewoon gezellig te keuvelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Zitten jullie nou met zn tweën dit vol te spammen?
In Den Haag kun je je vanavond wel uitleven denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En natuurlijk het oude jaar met een paar flinke hengsten afsluiten.
Bal daar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In Den Haag kun je je vanavond wel uitleven denk ik.
Ik zie het er nog van komen dat er mensen rollators staan te hakken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bal daar?Het is me veel te ver weg, anders zou ik ondanks de leeftijd graag naar een dark house party gaan.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie het er nog van komen dat er mensen rollators staan te hakken.
Ben vroeger zelf naar trance energie geweest. Is gewoon leuk dat soort feestjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Ik kan met geen pen beschrijven hoe ik van dit genre muziek kan genieten. Word er vrolijk van en geeft een berg energie. En vele anderen worden er helemaal lijp van.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben vroeger zelf naar trance energie geweest. Is gewoon leuk dat soort feestjes.
Klopt, ik kan niet tegen hordes mensen, maar met dit soort dingen prima te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zijn feesten waarbij mensenmassa's prima te doen zijn, in tegenstelling tot een drukke winkel en zo. Die eenheid en de hele sfeer.
Alleen jammer van die MC's die met hun microfoon dwars door de muziek heen staan te gillen om de mensen op te zwepen. Dat lukt zonder dat geschreeuw een stuk beter.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hallooooo, Sjamp, ik ben het.
Geen sukkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bean is grappig met smoelen trekken, maar is van een heel andere orde en heeft verder nul charisma.
Goedenavpnd, Nottie! Was aan het mixen en dat werkt niet zo lekker samen met posten.quote:
Ja dat lijkt me dat dat ietwat te druk word.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedenavpnd, Nottie! Was aan het mixen en dat werkt niet zo lekker samen met posten.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De nieuwe mix staat online, met dank aan @:DJ11 voor het vermelden van de nieuwe track Evo van Jam El Mar.Die is keurig door de mix verweven, al zeg ik het zelf.
Idd alle kleine beetje helpen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dank u. Dit helpt al een beetje.
Je hoeft geen u te zeggen hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dank u. Dit helpt al een beetje.
Heb toch liever dat je wel u tegen mij zegt. Met een hoofdletter graag.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Je hoeft geen u te zeggen hoor.
Hopla nog een klein beetje.
Ja dahag, dan gaan we door naar het volgende topic. Je hebt een reeks van 1 dan is het geen reeks.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als het eenmaal vol is, is het weer leuk geweest ook.
Ben me daar gek zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb toch liever dat je wel u tegen mij zegt. Met een hoofdletter graag.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dahag, dan gaan we door naar het volgende topic. Je hebt een reeks van 1 dan is het geen reeks.
Ja daar kun je thee en kaas van maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan moeten we het maar over de veelzijdigheid van brandnetels hebben.
Brandnetelsoepquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En je kan het als hoofdmaaltijd nuttigen.
Geselen, kan ook. Nog meer jeuk dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja daar kun je thee en kaas van maken.
Oh ja, en veel jeuk.
Ja en dan de handen vastbinden zodat er niet gekrabd kan worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geselen, kan ook. Nog meer jeuk dan.
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dan de handen vastbinden zodat er niet gekrabd kan worden.
Echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En brandnetelgier. Erg goed voor je planten. Krijgen ze meer bladgroen door én het blad zal na verloop van tijd groener worden.
Dan heb je er lang werk aan, denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Net zolang tot het gevoel overgaat in genot.
Yep. Brandnetelblad in het voorjaar in een emmer proppen. Alleen de jonge blaadjes) Ongeveer een vijfde van de emmer mee vullen en de rest met water. Dat afdekken en regelmatig doorroeren.quote:
Zal dat prikkelende van brandnetel op termijn niet wennen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan heb je er lang werk aan, denk ik.
Ja ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Brandnetelblad in het voorjaar in een emmer proppen. Alleen de jonge blaadjes) Ongeveer een vijfde van de emmer mee vullen en de rest met water. Dat afdekken en regelmatig doorroeren.
Als het klaar is voor gebruik ruik je het vanzelf.....
Denk dat pijn gaat doenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal dat prikkelende van brandnetel op termijn niet wennen?
Het is alweer voldoende geweest als je ergens met je tengels in een brandnetelplant blijft haken.quote:
Test het eens uitquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal dat prikkelende van brandnetel op termijn niet wennen?
Dan mag hij het ons daarna vertellen.quote:
Sorry maar ik stel mij niet als kandidaatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef maar een gil op welke dag je kan.
Precies jij snapt hetquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan mag hij het ons daarna vertellen.
Hij is er van geschrokken denk ikquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sorry maar ik stel mij niet als kandidaat
Scheelt allemaal weer, onkruid valt niet te verslaanquote:
Helemaal in de war.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij is er van geschrokken denk ik
Dat beviel mij ook uitermate. Maar een flat en servicekosten zie ik ook niet zo zitten. Dat tiny house moet er gewoon komen.quote:
Nee, dat bleek in de loop der jaren wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt allemaal weer, onkruid valt niet te verslaan
OK succesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat beviel mij ook uitermate. Maar een flat en servicekosten zie ik ook niet zo zitten. Dat tiny house moet er gewoon komen.
Servicekosten stijgen ook enorm ja, tiny house lijkt mij ook wel wat..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat beviel mij ook uitermate. Maar een flat en servicekosten zie ik ook niet zo zitten. Dat tiny house moet er gewoon komen.
Mij ook wel. Over de jaren heen ondertussen, alweer genoeg troep verzameld. In een klein huis gaat dat wat minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Servicekosten stijgen ook enorm ja, tiny house lijkt mij ook wel wat..
Aan de andere kant moet je ook steeds meer betalen als je hypotheekvrij zit. Alles is alweer flink duurder geworden. Er stonden in de laatste dagen van vorig jaar zakken koffiebonen bij Jumbo die over de ¤10 waren geprijsd. Voorheen lag dat rond de ¤8.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Servicekosten stijgen ook enorm ja, tiny house lijkt mij ook wel wat..
Weinig troep hier gelukkig, ben snel van het weg doen na zo'n tijdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Mij ook wel. Over de jaren heen ondertussen, alweer genoeg troep verzameld. In een klein huis gaat dat wat minder.
Zo werkt dat. Als je een pakhuis tot je beschikking hebt staat het binnen de kortste keren vol.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Mij ook wel. Over de jaren heen ondertussen, alweer genoeg troep verzameld. In een klein huis gaat dat wat minder.
Zou ik ook moeten doen, maar ja...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weinig troep hier gelukkig, ben snel van het weg doen na zo'n tijd
Erg he?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo werkt dat. Als je een pakhuis tot je beschikking hebt staat het binnen de kortste keren vol.
Absoluut. Het word hier weer langzaamaan opruim tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo werkt dat. Als je een pakhuis tot je beschikking hebt staat het binnen de kortste keren vol.
Was er redelijk vanaf, tot er uit A'dam weer een hoop spullen hiernaartoe kwamen.quote:
Het ligt echt aan de ruimte die je hebt. Toen ik klein woonde lukte het allemaal prima. Nu 3 extra kamers tot mijn beschikking en een zolder.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Het word hier weer langzaamaan opruim tijd.
Komt niets goeds uit A’dam.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was er redelijk vanaf, tot er uit A'dam weer een hoop spullen hiernaartoe kwamen.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ligt echt aan de ruimte die je hebt. Toen ik klein woonde lukte het allemaal prima. Nu 3 extra kamers tot mijn beschikking en een zolder.
Is het echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu moet ik je toch echt tegenspreken.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, de trein naar Utrecht.
De A2.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, de trein naar Utrecht.
Kwam?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja. Daar kwam mijn grote liefde vandaan.
Godsamme nou, wat een puinzooi. Je zal het nodig hebben iedere dag om naar je werk te komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de dag een parkeerplaats van 20 kilometer.
Oh dat is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze is ruim 2 jaar geleden overleden.
Dat is klote. Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze is ruim 2 jaar geleden overleden.
Jawel, maar toch... gecondoleerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was bijzonder zwaar ja. Maar alles moet en gaat door.
Zal vast wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Brandnetelcrème zal ook wel bestaan.
Dank je! Het scheelde niet veel of jij was er ook niet meer geweest. Maar je bent er nog, inclusief funny walk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Jawel, maar toch... gecondoleerd.
Nah ik was hoogstens bijna mijn voet kwijt. Opgelopen met een val van het paard. Ben gelijk gestopt met sporten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je! Het scheelde niet veel of jij was er ook niet meer geweest. Maar je bent er nog, inclusief funny walk.
Ja echt welquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Sporten is gevaarlijk, daarom sport ik niet
Daar kan je ook een akelige klapper mee maken ja. Loop je op je gemak nietsvermoedend in het bos te wandelen, stuit je op 2 stilstaande paarden, een vrouw ernaast en eentje buiten westen op de grond.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Nah ik was hoogstens bijna mijn voet kwijt. Opgelopen met een val van het paard. Ben gelijk gestopt met sporten.
Gewoon zo rustig mogelijk blijven zitten, dan slijt er ook niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Sporten is gevaarlijk, daarom sport ik niet
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat chips en bier ook slecht voor je zijn. Ben gelijk gestopt met lezen.
Af en toe even naar de koelkast wandelen, supermarkt en van de tafel naar de bankquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon zo rustig mogelijk blijven zitten, dan slijt er ook niets.
Ja dat kan heel snel gebeuren. Ik probeerde eerst de boom te vellen voor ik ervan af lazerde. Kan je zeggen de boom heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je ook een akelige klapper mee maken ja. Loop je op je gemak nietsvermoedend in het bos te wandelen, stuit je op 2 stilstaande paarden, een vrouw ernaast en eentje buiten westen op de grond.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat chips en bier ook slecht voor je zijn. Ben gelijk gestopt met lezen.
Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Af en toe even naar de koelkast wandelen, supermarkt en van de tafel naar de bank
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat kan heel snel gebeuren. Ik probeerde eerst de boom te vellen voor ik ervan af lazerde. Kan je zeggen de boom heeft gewonnen.
Wel oppassen met de snelheid, want je vliegt zo uit de bocht.quote:
Over de koek en beschuitkruimels.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Wel oppassen met de snelheid, want je vliegt zo uit de bocht.
Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over de koek en beschuitkruimels.
Heb naar aanleiding van die post meteen de beslissing genomen om voortaan alles in de keuken zelf naar binnen te schoffelen. Scheelt weer een bord ook, zo boven de gootsteen.quote:
Nee, maar wel bont en blauw.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus! Lag je aardig open geraspt zeker.
Heel goed geen risico nemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb naar aanleiding van die post meteen de beslissing genomen om voortaan alles in de keuken zelf naar binnen te schoffelen. Scheelt weer een bord ook, zo boven de gootsteen.
Nee bijna. Dan wel deel twee starten.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee bijna. Dan wel deel twee starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |