Precies Dot, ik begrijp dat heel goed!quote:Op zondag 29 december 2019 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor je klinkt niet ziek van geest. Zo heb ik voor een persoon op deze aardkloot ook heel veel van dit soort wensen gehad. Wat zeg ik gehad heb ik nog steeds. Zou van alles bij hem willen doen.
Om materiele zaken, heb ik het dan minder. Maar men hoort ook van andermans eigendommen af te blijven, eensch!quote:Op zondag 29 december 2019 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat, inclusief het vernielen van andermans spullen. Ook zo laf.
Normaliter heb ik ook dat soort gedachten absoluut niet. Maar als een dierbare door hebzucht of 'zieke' handelingen van een ander leed wordt aangedaan, komen dit soort wensen omhoog.quote:Op zondag 29 december 2019 15:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dat soort gedachten gehad, ondanks boosheid/walging over wat mensen elkaar aan kunnen doen.
Ik wel en goed ook. Maar zoals gezegd bij 1 persoon. Van alles bedenken om hem te laten voelen hoeveel pijn hij je heeft gedaan. Een pijn die onherstelbaar is.quote:Op zondag 29 december 2019 15:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dat soort gedachten gehad, ondanks boosheid/walging over wat mensen elkaar aan kunnen doen.
Begrijpelijk welquote:Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel en goed ook. Maar zoals gezegd bij 1 persoon. Van alles bedenken om hem te laten voelen hoeveel pijn hij je heeft gedaan. Een pijn die onherstelbaar is.
Dat mag ik niet zeggen van Deisyy.quote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ook dat nog ja, hoe flik je zoiets
Je post er alleen niet veel in.quote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van Deisyy.
Zo’n eigen topic vergt wel wat onderhoud hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is nog even wennen voor me, zo'n eigen topic.
quote:Op maandag 30 december 2019 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Zo’n eigen topic vergt wel wat onderhoud hoor.![]()
Goedenavond.![]()
![]()
Hoi, we willen wel vermaakt worden in dit topic.quote:
Logisch. Was er al bang voor.quote:Op maandag 30 december 2019 19:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoi, we willen wel vermaakt worden in dit topic.
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Misschien eens wat mensen lokken met koffie.
quote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Logisch. Was er al bang voor.
Weinig vermakelijk voor je verder, maar de koekjes die gisteren door mij zijn gebakken vielen in zeer goede aarde bij mijn ouders. We hebben met z'n drieën nagenoeg de hele trommel leeggevroten.quote:
Lekker dan. Hoe moeten wij nou geloven dat ze goed gelukt waren?quote:Op maandag 30 december 2019 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weinig vermakelijk voor je verder, maar de koekjes die gisteren door mij zijn gebakken vielen in zeer goede aarde bij mijn ouders. We hebben met z'n drieën nagenoeg de hele trommel leeggevroten.
Op mijn woord.quote:Op maandag 30 december 2019 19:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker dan. Hoe moeten wij nou geloven dat ze goed gelukt waren?
Het is natuurlijk altijd leuk als je baksels door anderen goed worden ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |