Goffer de brutaliteit van zo’n boom. Dat dat kan in Nederland.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er hangt een tak van de buren over de schutting!
Nee dan die elzen die maar pluisjes gooien, vieze hippie bomen zijn dat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bomen zijn relaxed, maar erg arrogant. Vooral berken. Die nemen niet eens de moeite om te zwaaien.
Dan maar negeren en net doen of je ze niet ziet staan. Tis goed met ze.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee dan die elzen die maar pluisjes gooien, vieze hippie bomen zijn dat.
Daar lijkt op dit moment wel op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Zitten jullie nou met zn tweën dit vol te spammen?
Ach, spammen, gewoon gezellig te keuvelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Zitten jullie nou met zn tweën dit vol te spammen?
In Den Haag kun je je vanavond wel uitleven denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En natuurlijk het oude jaar met een paar flinke hengsten afsluiten.
Bal daar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In Den Haag kun je je vanavond wel uitleven denk ik.
Ik zie het er nog van komen dat er mensen rollators staan te hakken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bal daar?Het is me veel te ver weg, anders zou ik ondanks de leeftijd graag naar een dark house party gaan.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie het er nog van komen dat er mensen rollators staan te hakken.
Ben vroeger zelf naar trance energie geweest. Is gewoon leuk dat soort feestjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Ik kan met geen pen beschrijven hoe ik van dit genre muziek kan genieten. Word er vrolijk van en geeft een berg energie. En vele anderen worden er helemaal lijp van.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben vroeger zelf naar trance energie geweest. Is gewoon leuk dat soort feestjes.
Klopt, ik kan niet tegen hordes mensen, maar met dit soort dingen prima te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zijn feesten waarbij mensenmassa's prima te doen zijn, in tegenstelling tot een drukke winkel en zo. Die eenheid en de hele sfeer.
Alleen jammer van die MC's die met hun microfoon dwars door de muziek heen staan te gillen om de mensen op te zwepen. Dat lukt zonder dat geschreeuw een stuk beter.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hallooooo, Sjamp, ik ben het.
Geen sukkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bean is grappig met smoelen trekken, maar is van een heel andere orde en heeft verder nul charisma.
Goedenavpnd, Nottie! Was aan het mixen en dat werkt niet zo lekker samen met posten.quote:
Ja dat lijkt me dat dat ietwat te druk word.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedenavpnd, Nottie! Was aan het mixen en dat werkt niet zo lekker samen met posten.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De nieuwe mix staat online, met dank aan @:DJ11 voor het vermelden van de nieuwe track Evo van Jam El Mar.Die is keurig door de mix verweven, al zeg ik het zelf.
Idd alle kleine beetje helpen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dank u. Dit helpt al een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |