Denk dat pijn gaat doenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal dat prikkelende van brandnetel op termijn niet wennen?
Het is alweer voldoende geweest als je ergens met je tengels in een brandnetelplant blijft haken.quote:
Test het eens uitquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal dat prikkelende van brandnetel op termijn niet wennen?
Dan mag hij het ons daarna vertellen.quote:
Sorry maar ik stel mij niet als kandidaatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef maar een gil op welke dag je kan.
Precies jij snapt hetquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan mag hij het ons daarna vertellen.
Hij is er van geschrokken denk ikquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sorry maar ik stel mij niet als kandidaat
Helemaal in de war.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij is er van geschrokken denk ik
Dat beviel mij ook uitermate. Maar een flat en servicekosten zie ik ook niet zo zitten. Dat tiny house moet er gewoon komen.quote:
Nee, dat bleek in de loop der jaren wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt allemaal weer, onkruid valt niet te verslaan
OK succesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat beviel mij ook uitermate. Maar een flat en servicekosten zie ik ook niet zo zitten. Dat tiny house moet er gewoon komen.
Servicekosten stijgen ook enorm ja, tiny house lijkt mij ook wel wat..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat beviel mij ook uitermate. Maar een flat en servicekosten zie ik ook niet zo zitten. Dat tiny house moet er gewoon komen.
Mij ook wel. Over de jaren heen ondertussen, alweer genoeg troep verzameld. In een klein huis gaat dat wat minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Servicekosten stijgen ook enorm ja, tiny house lijkt mij ook wel wat..
Aan de andere kant moet je ook steeds meer betalen als je hypotheekvrij zit. Alles is alweer flink duurder geworden. Er stonden in de laatste dagen van vorig jaar zakken koffiebonen bij Jumbo die over de ¤10 waren geprijsd. Voorheen lag dat rond de ¤8.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Servicekosten stijgen ook enorm ja, tiny house lijkt mij ook wel wat..
Weinig troep hier gelukkig, ben snel van het weg doen na zo'n tijdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Mij ook wel. Over de jaren heen ondertussen, alweer genoeg troep verzameld. In een klein huis gaat dat wat minder.
Zo werkt dat. Als je een pakhuis tot je beschikking hebt staat het binnen de kortste keren vol.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Mij ook wel. Over de jaren heen ondertussen, alweer genoeg troep verzameld. In een klein huis gaat dat wat minder.
Zou ik ook moeten doen, maar ja...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weinig troep hier gelukkig, ben snel van het weg doen na zo'n tijd
Erg he?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo werkt dat. Als je een pakhuis tot je beschikking hebt staat het binnen de kortste keren vol.
Absoluut. Het word hier weer langzaamaan opruim tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo werkt dat. Als je een pakhuis tot je beschikking hebt staat het binnen de kortste keren vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |