Je hoeft geen u te zeggen hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dank u. Dit helpt al een beetje.
Heb toch liever dat je wel u tegen mij zegt. Met een hoofdletter graag.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Je hoeft geen u te zeggen hoor.
Hopla nog een klein beetje.
Ja dahag, dan gaan we door naar het volgende topic. Je hebt een reeks van 1 dan is het geen reeks.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als het eenmaal vol is, is het weer leuk geweest ook.
Ben me daar gek zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb toch liever dat je wel u tegen mij zegt. Met een hoofdletter graag.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dahag, dan gaan we door naar het volgende topic. Je hebt een reeks van 1 dan is het geen reeks.
Ja daar kun je thee en kaas van maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan moeten we het maar over de veelzijdigheid van brandnetels hebben.
Brandnetelsoepquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En je kan het als hoofdmaaltijd nuttigen.
Geselen, kan ook. Nog meer jeuk dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja daar kun je thee en kaas van maken.
Oh ja, en veel jeuk.
Ja en dan de handen vastbinden zodat er niet gekrabd kan worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geselen, kan ook. Nog meer jeuk dan.
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dan de handen vastbinden zodat er niet gekrabd kan worden.
Echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En brandnetelgier. Erg goed voor je planten. Krijgen ze meer bladgroen door én het blad zal na verloop van tijd groener worden.
Dan heb je er lang werk aan, denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Net zolang tot het gevoel overgaat in genot.
Yep. Brandnetelblad in het voorjaar in een emmer proppen. Alleen de jonge blaadjes) Ongeveer een vijfde van de emmer mee vullen en de rest met water. Dat afdekken en regelmatig doorroeren.quote:
Zal dat prikkelende van brandnetel op termijn niet wennen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan heb je er lang werk aan, denk ik.
Ja ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Brandnetelblad in het voorjaar in een emmer proppen. Alleen de jonge blaadjes) Ongeveer een vijfde van de emmer mee vullen en de rest met water. Dat afdekken en regelmatig doorroeren.
Als het klaar is voor gebruik ruik je het vanzelf.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |