Daar kan je ook een akelige klapper mee maken ja. Loop je op je gemak nietsvermoedend in het bos te wandelen, stuit je op 2 stilstaande paarden, een vrouw ernaast en eentje buiten westen op de grond.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Nah ik was hoogstens bijna mijn voet kwijt. Opgelopen met een val van het paard. Ben gelijk gestopt met sporten.
Gewoon zo rustig mogelijk blijven zitten, dan slijt er ook niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Sporten is gevaarlijk, daarom sport ik niet
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat chips en bier ook slecht voor je zijn. Ben gelijk gestopt met lezen.
Af en toe even naar de koelkast wandelen, supermarkt en van de tafel naar de bankquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon zo rustig mogelijk blijven zitten, dan slijt er ook niets.
Ja dat kan heel snel gebeuren. Ik probeerde eerst de boom te vellen voor ik ervan af lazerde. Kan je zeggen de boom heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je ook een akelige klapper mee maken ja. Loop je op je gemak nietsvermoedend in het bos te wandelen, stuit je op 2 stilstaande paarden, een vrouw ernaast en eentje buiten westen op de grond.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat chips en bier ook slecht voor je zijn. Ben gelijk gestopt met lezen.
Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Af en toe even naar de koelkast wandelen, supermarkt en van de tafel naar de bank
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat kan heel snel gebeuren. Ik probeerde eerst de boom te vellen voor ik ervan af lazerde. Kan je zeggen de boom heeft gewonnen.
Wel oppassen met de snelheid, want je vliegt zo uit de bocht.quote:
Over de koek en beschuitkruimels.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Wel oppassen met de snelheid, want je vliegt zo uit de bocht.
Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over de koek en beschuitkruimels.
Heb naar aanleiding van die post meteen de beslissing genomen om voortaan alles in de keuken zelf naar binnen te schoffelen. Scheelt weer een bord ook, zo boven de gootsteen.quote:
Nee, maar wel bont en blauw.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus! Lag je aardig open geraspt zeker.
Heel goed geen risico nemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb naar aanleiding van die post meteen de beslissing genomen om voortaan alles in de keuken zelf naar binnen te schoffelen. Scheelt weer een bord ook, zo boven de gootsteen.
Nee bijna. Dan wel deel twee starten.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee bijna. Dan wel deel twee starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |