Was er redelijk vanaf, tot er uit A'dam weer een hoop spullen hiernaartoe kwamen.quote:
Het ligt echt aan de ruimte die je hebt. Toen ik klein woonde lukte het allemaal prima. Nu 3 extra kamers tot mijn beschikking en een zolder.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Het word hier weer langzaamaan opruim tijd.
Komt niets goeds uit A’dam.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was er redelijk vanaf, tot er uit A'dam weer een hoop spullen hiernaartoe kwamen.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ligt echt aan de ruimte die je hebt. Toen ik klein woonde lukte het allemaal prima. Nu 3 extra kamers tot mijn beschikking en een zolder.
Is het echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu moet ik je toch echt tegenspreken.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, de trein naar Utrecht.
De A2.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, de trein naar Utrecht.
Kwam?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja. Daar kwam mijn grote liefde vandaan.
Godsamme nou, wat een puinzooi. Je zal het nodig hebben iedere dag om naar je werk te komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de dag een parkeerplaats van 20 kilometer.
Oh dat is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze is ruim 2 jaar geleden overleden.
Dat is klote. Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze is ruim 2 jaar geleden overleden.
Jawel, maar toch... gecondoleerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was bijzonder zwaar ja. Maar alles moet en gaat door.
Zal vast wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Brandnetelcrème zal ook wel bestaan.
Dank je! Het scheelde niet veel of jij was er ook niet meer geweest. Maar je bent er nog, inclusief funny walk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Jawel, maar toch... gecondoleerd.
Nah ik was hoogstens bijna mijn voet kwijt. Opgelopen met een val van het paard. Ben gelijk gestopt met sporten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je! Het scheelde niet veel of jij was er ook niet meer geweest. Maar je bent er nog, inclusief funny walk.
Ja echt welquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Sporten is gevaarlijk, daarom sport ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |