quote:Op maandag 30 december 2019 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Oliebollen om users te lukken Locky!
[ afbeelding ]
Nee niet in de zin van koekjes of taart. Wel van hartige dingen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op mijn woord.Van foto's af was het niet goed te zien. Ze leken er heel wit op, maar waren toch echt prachtig goudbruin afgebakken.
Leuk om weer eens te doen, maar ik ga liever voor hartig?
Bak jij wel zelf?
Het was een tikfout, maar te leuk om te verbeteren.quote:
Dat is wel een héle leuke typo.quote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een tikfout, maar te leuk om te verbeteren.
Al zeg ik het zelf
Hier regelmatig iets van brooddeeg. Van pizza, tot bolletjes, stokbrood en 'gewoon' brood.quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee niet in de zin van koekjes of taart. Wel van hartige dingen.
Met deeg niet zoveel ervaring, maar ga dat toch maar een proberen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier regelmatig iets van brooddeeg. Van pizza, tot bolletjes, stokbrood en 'gewoon' brood.
Ik doe alles volgens het 'niet kneden' principe. Gewoon 's avonds klaarmaken en de volgende dag vormen, weer even laten rijzen en afbakken die handel. Ideaal deeg, voor alles wat ik net opnoemde.quote:Op maandag 30 december 2019 19:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Met deeg niet zoveel ervaring, maar ga dat toch maar een proberen.
Nou dat moet ik toch echt een keer proberen. Dit klinkt alsof het niet kan mislukken. Thnx.quote:Op maandag 30 december 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik doe alles volgens het 'niet kneden' principe. Gewoon 's avonds klaarmaken en de volgende dag vormen, weer even laten rijzen en afbakken die handel. Ideaal deeg, voor alles wat ik net opnoemde.
500 gr patentbloem
300 water
5 gr zout
theelepel korrelgist.
Door elkaar roeren en verder niet aankomen tot de volgende morgen. Lukt altijd.
Ik hoor het morgen wel.![]()
Het zit hem in de kleine dingen soms.quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Dotteke het volgende:
A lekkere oliebollen en mijn nummer in de top 2000 nr 296 kashmir vsn Led Zeplin. Mijn avond kan niet meer stuk
Ja echt hè.quote:Op maandag 30 december 2019 21:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Het zit hem in de kleine dingen soms.
Ik hou juist van de kleine dingen of gebaren.quote:
Ja zeker. Vooral als het ook nog eens onverwachtse dingen zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik hou juist van de kleine dingen of gebaren.
Zeker, die kunnen je dan best emotioneel raken.quote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker. Vooral als het ook nog eens onverwachtse dingen zijn.
Jazeker. Maar das dan ook wel mooiquote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker, die kunnen je dan best emotioneel raken.
Absoluut.quote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jazeker. Maar das dan ook wel mooi
Muziek is een heerlijke uitlaadklep.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van kleine dingen genieten. En muziek.
Yes! Daar ben ik dan ook een groot deel van de dag mee bezig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Muziek is een heerlijke uitlaadklep.
Ik ook, maar mijn omgeving vind het minder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yes! Daar ben ik dan ook een groot deel van de dag mee bezig.![]()
Ook hier een goedemorgen! Hebben we het mooi dubbel.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn omgeving vind het minder.
Maar toch is het heerlijk om zonder koptelefoon op je woonkamer door te dansen op een heerlijk nummerquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Altijd koptelefoon op hier. Een goede, dat scheelt wat gelazer met buren.
Dat helpt niet met het meezingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Altijd koptelefoon op hier. Een goede, dat scheelt wat gelazer met buren.
En te zingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Maar toch is het heerlijk om zonder koptelefoon op je woonkamer door te dansen op een heerlijk nummer![]()
Dat mis ik wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Maar toch is het heerlijk om zonder koptelefoon op je woonkamer door te dansen op een heerlijk nummer![]()
Lol! Kan je een beetje zingen, of hebben de buren dubbel pech?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat helpt niet met het meezingen.
Ik vind natuurlijk van wel, maar niemand waardeert mijn zangkunsten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Kan je een beetje zingen, of hebben de buren dubbel pech?
Hmm, dan weet ik voldoende.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vind natuurlijk van wel, maar niemand waardeert mijn zangkunsten.
Bedankt nu zit het ook in mijn kop. Wat een k*t nummer is dat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik voldoende.
Zit al de hele morgen door dat blèrende dart publiek met dit nummer in mijn kop:
Dank jequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik voldoende.
Zit al de hele morgen door dat blèrende dart publiek met dit nummer in mijn kop:
Niks van aantrekken. Wie het niet mooi vind is gehoorgestoordquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Bedankt nu zit het ook in mijn kop. Wat een k*t nummer is dat.
Thnx, die hou ik in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Wie het niet mooi vind is gehoorgestoord
Heb je net als ik lopen zingen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij beide buren staat vanmiddag nog een bord te koop in de tuin.
quote:
Goede buren is altijd wel fijn. Je zal draken van buren naast je hebben wonen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De was opgehangen net. De buren hier gaan niet weg en dat is goed nieuws. Niets mis met die mensen.
Ja precies. Vaak zat meegemaakt, maar dit zijn rustige mensen. Op af en toe wat trompetgetetter na dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Goede buren is altijd wel fijn. Je zal draken van buren naast je hebben wonen.
Ach mijn buren hebben met mijn zangkunsten te maken af en toe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Vaak zat meegemaakt, maar dit zijn rustige mensen. Op af en toe wat trompetgetetter na dan.
Da's beter dan gezanik om niets en de rijdende rechter aan je deur krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach mijn buren hebben met mijn zangkunsten te maken af en toe.
Of een boom.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's beter dan gezanik om niets en de rijdende rechter aan je deur krijgen.![]()
Hoog oplopende ruzies om een heg. Een hég.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |