Maar hij is ziek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was wel een beetje laf van Kjeld om hier niet te starten.
Niet meer toch?quote:
Maar dan had je de regels moeten veranderen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geweest. Koen heeft gewoon een punt. Als je voor het WK ziek wordt heb je ook pech.
Ik bekijk het andersom, Kjeld misbruikt/gebruikt de regels.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan had je de regels moeten veranderen in mijn ogen.
Maar dan moet je aanwijsplekken helemaal afschaffenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geweest. Koen heeft gewoon een punt. Als je voor het WK ziek wordt heb je ook pech.
Dat is zijn goed recht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik bekijk het andersom, Kjeld misbruikt/gebruikt de regels.
Achteraf wel ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan moet je aanwijsplekken helemaal afschaffen
Die heeft niet goed genoeg gereden om ergens aanspraak op te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Marcoss het volgende:
Ter Mors had ook beter “ziek” af kunnen haken..
Je wilt de absolute toppers beschermen bij calamiteiten. Maar daarbij is het de vraag of Nuis een absolute topper is (momenteel is Krol gewoon beter) en of dit een calamiteit is (iedereen voelt zich wel eens niet 100% fit).quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan moet je aanwijsplekken helemaal afschaffen
Als Nuis geen absolute topper is blijft er wel weinig over die wel tot die kwalificatie behoren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je wilt de absolute toppers beschermen bij calamiteiten. Maar daarbij is het de vraag of Nuis een absolute topper is (momenteel is Krol gewoon beter) en of dit een calamiteit is (iedereen voelt zich wel eens niet 100% fit).
In de wereldbekerwedstrijden was hij iig niet dominant.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Nuis geen absolute topper is blijft er wel weinig over die wel tot die kwalificatie behoren.
3-2-1 toch? In willekeurige volgorde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de wereldbekerwedstrijden was hij iig niet dominant.
Verweij was na die gordelroos ook klaar ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:58 schreef Ericr het volgende:
#teamkjeld
Te makkelijk om te zeggen dat iemand na een griep maar moet gaan rijden. Ga zelf eens vol er tegen aan na een griep, dat nekt je ook. Voor een top sporter kan het een seizoen bepalen.
Je hoeft niet alles te winnen om wereldtop te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de wereldbekerwedstrijden was hij iig niet dominant.
Dat zijn prima uitslagen en Nuis is idd een wereldtopper en heeft een grotere kans om goud te pakken in SLC. Het is nu aan de wijze heren van de KNSB.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3-2-1 toch? In willekeurige volgorde.
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef BasEnAad het volgende:
Je wil toch gewoon Krol en Nuis het wereldrecord zien aanvallen in SLC?
Dit was wel iets anders dan "100% niet fit" overigensquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je wilt de absolute toppers beschermen bij calamiteiten. Maar daarbij is het de vraag of Nuis een absolute topper is (momenteel is Krol gewoon beter) en of dit een calamiteit is (iedereen voelt zich wel eens niet 100% fit).
Antwanet vind ik sowieso niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:25 schreef Mansjester het volgende:
Stelling:Achtereekte en Schouten zijn knapper dan poederdozen Beune en Antoinette.
Brons nu al toch?quote:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Waren jullie ook allang weer vergeten dat Karlijn Achtereekte een olympisch kampioen is?
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Waren jullie ook allang weer vergeten dat Karlijn Achtereekte een olympisch kampioen is?
Nee, maar ik zou haar bij de AH niet herkennenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Wel een leuke vrouw overigensquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou haar bij de AH niet herkennen
Wijfje, Wust en de Jong?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Slobeend het volgende:
Wie gaan er nu naar het WK allround?
Waarom nog niet zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wijfje nog niet zeker, De Jong en Wüst wel ja
De beste 2 van 1500/3000 dit weekend zijn sowieso geplaatst (en dat zijn Wust en De Jong), 3e ticket gaat via NK allround en dat zal vast een duel Achtereekte/Wijfje wordenquote:
Nou daar hoefde Bert niet zoveel voor te doen. Dramaqueen Antwanet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2316(...)oed-gevoel-heen.html
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou die ginger maar wat graag troostenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kun je Jetse Bol ook even uitleggen hoe het werkt, die arme jongen snapt er niks van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jari verdient een likequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je Jetse Bol ook even uitleggen hoe het werkt, die arme jongen snapt er niks van.
https://twitter.com/JetseBol/status/1210963555744436225
Tja, Bloemen is ook wereldrecordhouder...alsof dat zoveel zegt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wereldrecordhouder 1000 en 1500 gereden vorig jaar niet tot wereldtopper rekenen
Reactie op 1e pagina
Dat is toch ook gewoon een wereldtopper?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, Bloemen is ook wereldrecordhouder...alsof dat zoveel zegt.
Met zijn huidige niveau niet wat mij betreft, dat seizoen helaas wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een wereldtopper?
Maar Nuis heeft dit jaar ook al laten zien dat hij dichtbij het niveau van Krol zit.
Schuift het verdere programma nu een kwartier naar voren op, of hebben we een kwartier langer pauzequote:
2 invallersquote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Schuift het verdere programma nu een kwartier naar voren op, of hebben we een kwartier langer pauze
Jammer dat de omstandigheden niet top zijn, ik zou graag zien dat Bergsma probeert het baanrecord terug te veroveren.quote:Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Visser - Schouten, mooie loting
Volgens loting op teletekst valt een rit weg en hebben we maar 5 ritten bij 10km heren. Bergsma - Roest als slotrit
Denk dat Bosker dat wintquote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima race van Blokhuijsen
Wordt een mooie strijd tussen Bosker, De Vries en Blokhuijsen op het NK Allround
Gaat hem net niet lukken denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef Aguero het volgende:
Talsma op weg naar een tijd onder de 13 minuten.
Dit gaat wel in zijn hoofd zitten...lijkt me niet lekker straks bij het NK Allround.quote:Op zondag 29 december 2019 15:22 schreef BasEnAad het volgende:
Nou ja, het gaat verder ook nergens over, hij gaat toch niet de eerste of tweede tijd rijden.
We willen die drama wel zien natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 15:23 schreef BasEnAad het volgende:
Eindeloos hem blijven volgen met de camera
Da's waar, maar het is nog een jonkie, ook in zijn gedrag. Hij wordt hier wel beter van op lange termijn.quote:Op zondag 29 december 2019 15:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit gaat wel in zijn hoofd zitten...lijkt me niet lekker straks bij het NK Allround.
Dat was in Astana (paar weken geleden)quote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer was die knotsgekke 10 km ( of 5 km) laatst tussen Roest en Bergsma ook alweer laatst?
Ah ja. Thanks.quote:Op zondag 29 december 2019 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was in Astana (paar weken geleden)
quote:Op zondag 29 december 2019 15:45 schreef Strani het volgende:
Nou hopen dat Jorien weer eens top drie rijdt zo, maar ik vrees het ergste. Die zit er qua zelfverzekerdheid helemaal doorheen.
Ze kijken altijd puur naar de tussentijd zonder een beetje door te rekenen, erg matig.quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Hadden Herbert en Martin het schema baanrecord er niet bij of wat? Dat was toch al ronden voor de finish duidelijk dat dat er niet in zat, met die slotrondes van Roest?
Zeg.quote:Op zondag 29 december 2019 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jorien redt zich wel. Antoinette heeft m'n steun harder nodig!
Ja, zo jammer. Ze zou zelfs wereldkampioen allround kunnen worden.quote:Op zondag 29 december 2019 16:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ter Mors heeft het in zich de beste van de wereld te zijn, maar het lukt maar niet.
Dit is best wel een belediging voor Kournikova, maar dit terzijde.quote:Op zondag 29 december 2019 16:23 schreef Strani het volgende:
Wel fijn dat Jutta ook gewoon goed is in haar sport, en niet een nieuwe Kournikova of Puck Moonen dreigt te gaan worden.
Tja, één keer een halve finale gehaald op een Grand Slam. Dan was haar bekendheid gewoon niet in proportie.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit is best wel een belediging voor Kournikova, maar dit terzijde.
Ze heeft haar ontwikkeling goed doorgezet en heeft grote stappen gezet ja.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef BasEnAad het volgende:
Jutta is de grote mevrouw geworden van de Nederlandse sprint.
Ik vind haar bij dit soort interviews er wel altijd behoorlijk anders uitzien dan op haar foto’squote:Op zondag 29 december 2019 16:23 schreef Strani het volgende:
Wel fijn dat Jutta ook gewoon goed is in haar sport, en niet een nieuwe Kournikova of Puck Moonen dreigt te gaan worden.
Da's waar! Ze is ook één van de weinige topschaatsters die ik niet volg op Instagram. Ik vind dat gewoon niks, dat soort modellengedoe.quote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind haar bij dit soort interviews er wel altijd behoorlijk anders uitzien dan op haar foto’s
Puck Moonen droomt van dat soort prestatiesquote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, één keer een halve finale gehaald op een Grand Slam. Dan was haar bekendheid gewoon niet in proportie.
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Puck Moonen droomt van dat soort prestaties
Je noemt haar in één adem met Puck of alle places. Qua looks bovendien ook een hele andere league dan onze dames.quote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, één keer een halve finale gehaald op een Grand Slam. Dan was haar bekendheid gewoon niet in proportie.
Zo bijzonder vond ik Anna niet eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je noemt haar in één adem met Puck of alle places. Qua looks bovendien ook een hele andere league dan onze dames.
Drie keer top 15 geëindigd op de jaarranglijst, nummer 1 van de wereld en Grand Slams gewonnen in het dubbelspel. Daar komt Leerdam in deze marginale sport voorlopig nog niet in de buurt.quote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het ook over Anna's bekendheid in vergelijking met andere (betere) speelsters in haar eigen sport hè. Niet in vergelijking met Jutta, dat zou ook niet realistisch zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Drie keer top 15 geëindigd op de jaarranglijst, nummer 1 van de wereld en Grand Slams gewonnen in het dubbelspel. Daar komt Leerdam in deze marginale sport voorlopig nog niet in de buurt.
Je had het eerst over dat ze niet goed was in haar sport. De bekendheid van Leerdam staat ook niet in verhouding met haar niveau.quote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het ook over Anna's bekendheid in vergelijking met andere (betere) speelsters in haar eigen sport hè. Niet in vergelijking met Jutta, dat zou ook niet realistisch zijn.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef foktim het volgende:
[..]
Geen gekras voor de massastart???????
Niet helemaal nee, dat klopt wel, maar ze begint in de buurt te komen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je had het eerst over dat ze niet goed was in haar sport. De bekendheid van Leerdam staat ook niet in verhouding met haar niveau.
Daar zijn geen tickets te verdienenquote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef foktim het volgende:
[..]
Geen gekras voor de massastart???????
Nee want hij is daar blijkbaar welquote:
twitter:ADSportwereld twitterde op zondag 29-12-2019 om 15:30:29Veelbesproken Nuis brengt bezoek aan Thialf, maar mijdt de mediahttps://t.co/rBgFhTxnih https://t.co/6wm4vUZArk reageer retweet
quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee want hij is daar blijkbaar weltwitter:ADSportwereld twitterde op zondag 29-12-2019 om 15:30:29Veelbesproken Nuis brengt bezoek aan Thialf, maar mijdt de mediahttps://t.co/rBgFhTxnih https://t.co/6wm4vUZArk reageer retweet
Hij was ook al wel hersteld van de griep in ieder geval voor het toernooi begonquote:De dertigjarige Nuis had zes dagen hoge koorts en verloor 5 kilo aan lichaamsgewicht. Hij kampt bovendien ook nog met een voorhoofdsholteontsteking, waardoor de medische staf van Jumbo-Visma deelname aan de NK niet verantwoord vindt.
Wat een slappe zak is Kjeld.quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee want hij is daar blijkbaar weltwitter:ADSportwereld twitterde op zondag 29-12-2019 om 15:30:29Veelbesproken Nuis brengt bezoek aan Thialf, maar mijdt de mediahttps://t.co/rBgFhTxnih https://t.co/6wm4vUZArk reageer retweet
Oei, denk dat hij daar niet van kan slapen vannachtquote:Op zondag 29 december 2019 17:00 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt een teringhekel aan Kjeld.
Hij slaapt naast Joy dus ik denk dat ie sowieso niks over zn nacht heeft te klagen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oei, denk dat hij daar niet van kan slapen vannacht
Gaat erom spannen...in SLC komt Ntab wel door de laatste ronde.quote:Op zondag 29 december 2019 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Ntab 3de dus.. die gaan ze wel passeren, denk ik
Hij heeft er hard aan gewerkt!quote:Op zondag 29 december 2019 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat Ntab een Jan Smeekens was op de 1000 meter.
was ie ook, maar hij wordt er steeds wat beter inquote:Op zondag 29 december 2019 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat Ntab een Jan Smeekens was op de 1000 meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |