Dit gaat wel in zijn hoofd zitten...lijkt me niet lekker straks bij het NK Allround.quote:Op zondag 29 december 2019 15:22 schreef BasEnAad het volgende:
Nou ja, het gaat verder ook nergens over, hij gaat toch niet de eerste of tweede tijd rijden.
We willen die drama wel zien natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 15:23 schreef BasEnAad het volgende:
Eindeloos hem blijven volgen met de camera
Da's waar, maar het is nog een jonkie, ook in zijn gedrag. Hij wordt hier wel beter van op lange termijn.quote:Op zondag 29 december 2019 15:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit gaat wel in zijn hoofd zitten...lijkt me niet lekker straks bij het NK Allround.
Dat was in Astana (paar weken geleden)quote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer was die knotsgekke 10 km ( of 5 km) laatst tussen Roest en Bergsma ook alweer laatst?
Ah ja. Thanks.quote:Op zondag 29 december 2019 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was in Astana (paar weken geleden)
quote:Op zondag 29 december 2019 15:45 schreef Strani het volgende:
Nou hopen dat Jorien weer eens top drie rijdt zo, maar ik vrees het ergste. Die zit er qua zelfverzekerdheid helemaal doorheen.
Ze kijken altijd puur naar de tussentijd zonder een beetje door te rekenen, erg matig.quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Hadden Herbert en Martin het schema baanrecord er niet bij of wat? Dat was toch al ronden voor de finish duidelijk dat dat er niet in zat, met die slotrondes van Roest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |