Zeg.quote:Op zondag 29 december 2019 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jorien redt zich wel. Antoinette heeft m'n steun harder nodig!
Ja, zo jammer. Ze zou zelfs wereldkampioen allround kunnen worden.quote:Op zondag 29 december 2019 16:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ter Mors heeft het in zich de beste van de wereld te zijn, maar het lukt maar niet.
Dit is best wel een belediging voor Kournikova, maar dit terzijde.quote:Op zondag 29 december 2019 16:23 schreef Strani het volgende:
Wel fijn dat Jutta ook gewoon goed is in haar sport, en niet een nieuwe Kournikova of Puck Moonen dreigt te gaan worden.
Tja, één keer een halve finale gehaald op een Grand Slam. Dan was haar bekendheid gewoon niet in proportie.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit is best wel een belediging voor Kournikova, maar dit terzijde.
Ze heeft haar ontwikkeling goed doorgezet en heeft grote stappen gezet ja.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef BasEnAad het volgende:
Jutta is de grote mevrouw geworden van de Nederlandse sprint.
Ik vind haar bij dit soort interviews er wel altijd behoorlijk anders uitzien dan op haar foto’squote:Op zondag 29 december 2019 16:23 schreef Strani het volgende:
Wel fijn dat Jutta ook gewoon goed is in haar sport, en niet een nieuwe Kournikova of Puck Moonen dreigt te gaan worden.
Da's waar! Ze is ook één van de weinige topschaatsters die ik niet volg op Instagram. Ik vind dat gewoon niks, dat soort modellengedoe.quote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind haar bij dit soort interviews er wel altijd behoorlijk anders uitzien dan op haar foto’s
Puck Moonen droomt van dat soort prestatiesquote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, één keer een halve finale gehaald op een Grand Slam. Dan was haar bekendheid gewoon niet in proportie.
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Puck Moonen droomt van dat soort prestaties
Je noemt haar in één adem met Puck of alle places. Qua looks bovendien ook een hele andere league dan onze dames.quote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, één keer een halve finale gehaald op een Grand Slam. Dan was haar bekendheid gewoon niet in proportie.
Zo bijzonder vond ik Anna niet eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je noemt haar in één adem met Puck of alle places. Qua looks bovendien ook een hele andere league dan onze dames.
Drie keer top 15 geëindigd op de jaarranglijst, nummer 1 van de wereld en Grand Slams gewonnen in het dubbelspel. Daar komt Leerdam in deze marginale sport voorlopig nog niet in de buurt.quote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het ook over Anna's bekendheid in vergelijking met andere (betere) speelsters in haar eigen sport hè. Niet in vergelijking met Jutta, dat zou ook niet realistisch zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Drie keer top 15 geëindigd op de jaarranglijst, nummer 1 van de wereld en Grand Slams gewonnen in het dubbelspel. Daar komt Leerdam in deze marginale sport voorlopig nog niet in de buurt.
Je had het eerst over dat ze niet goed was in haar sport. De bekendheid van Leerdam staat ook niet in verhouding met haar niveau.quote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het ook over Anna's bekendheid in vergelijking met andere (betere) speelsters in haar eigen sport hè. Niet in vergelijking met Jutta, dat zou ook niet realistisch zijn.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef foktim het volgende:
[..]
Geen gekras voor de massastart???????
Niet helemaal nee, dat klopt wel, maar ze begint in de buurt te komen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je had het eerst over dat ze niet goed was in haar sport. De bekendheid van Leerdam staat ook niet in verhouding met haar niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |