SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Adele is voor huismoeders.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:11 schreef jrwl het volgende:
Adele is eigenlijk de mislukte versie van Amy Winehouse. Amy is erg goed. Adele is suf.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Amy heeft (veel) soul, Adele nauwelijks.
Met Amy wil ik geen avondje meer stappen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Amy heeft (veel) soul, Adele nauwelijks.
Hartstikke lief zeker, maar het is zo out of place. En teveel.quote:
Op zaterdag 28 december 2019 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Met bijna alles eens, maar die kinderen zijn natuurlijk harstikke lief.
Had me top gelekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Amy wil ik geen avondje meer stappen...
Genoeg drank voor Adele hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Adele is Amy Winehouse zonder drank en drugs
Net als wanneer er een hele voetbalclub of school bij een voetbalwedstrijd op de tribune zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hartstikke lief zeker, maar het is zo out of place. En teveel.
Dat wordt Urn night to remember...quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is echt een wonder dat die alle 4 nog levenquote:
Die blijft 'r lippen balsemen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziel verkocht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het is echt een wonder dat die alle 4 nog leven![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die blijft 'r lippen balsemen.
En de rest.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:15 schreef mario390 het volgende:
sorry kreg ik hier help? ben uit oostenrijk
help
de zendung met max werkte wel
wat zall de verschill zijn met top 2000?
Charlie Watts leeft volgens mij wel gezond.quote:
Ja, lekker goed verhaal. Niets meer aan doen.quote:
Ik kan je helaas niet helpen. Heb geen verstand van streamen ed.quote:
Die heeft 1 keer heeel veel water gedronken, heel ongezond.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Charlie Watts leeft volgens mij wel gezond.
Waar is Brian Jones trouwens?
Ja duh, iemand moet de foto toch maken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Bobby Keys.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was me ontschoten, maar je hebt natuurlijk helemaal gelijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Blaudzun is al de LIDL versie van Arcade Fire
Ouuuuuch!quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heeft 1 keer heeel veel water gedronken, heel ongezond.
Toen ie nog bij de telefooncentrale werktequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:19 schreef Zorro het volgende:
Wist niet dat Robert Palmer hier ook aan meedeed.
Volgens Zorro leeft niemand dus nog van ELPquote:
Ja, was aan Lake Emerson destijds.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:19 schreef Zorro het volgende:
Wist niet dat Robert Palmer hier ook aan meedeed.
O aan de Lakeside dus? Ben ik toch weer terug bij het darts. Als ben ik wel wat vroeg in dat geval.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, was aan Lake Emerson destijds.
Voor darts is het nooit te vroeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
O aan de Lakeside dus? Ben ik toch weer terug bij het darts. Als ben ik wel wat vroeg in dat geval.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:22 schreef Cee het volgende:
Lucy in the sky with diamonds om me nek bitch.
Tijd voor een kabbel top 100.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:23 schreef Kyran het volgende:
The Kabbels
Deze vind ik ook kabbelen, maar toch wel één van hun betereZit wat meer dynamiek in.
Uitstekend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:24 schreef laxus13 het volgende:
Overigens stemlijstGenot van mijn kant![]()
![]()
![]()
Als er dan een Beatles nummer in moetquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:24 schreef laxus13 het volgende:
Overigens stemlijstGenot van mijn kant![]()
![]()
![]()
Ik gok dat ik 'm in 2010 gemaakt heb.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen ik die gast rechtsonder er wel heel raar uit vond zien.
@djkoelkastquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef Bugno3 het volgende:
Opgeruimd en in de koelkast nog een biertje gevonden
Ja het is elk jaar weer een ander nummer van henquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als er dan een Beatles nummer in moet
Een serendipiteit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef Bugno3 het volgende:
Opgeruimd en in de koelkast nog een biertje gevonden
Dan trap ik er dus al 9 jaar in, ik word dement.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat ik 'm in 2010 gemaakt heb.
Zo lang gaat 'ie hier al mee...
Niets mis met een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:26 schreef jrwl het volgende:
hiphop = Kabbel & Babbel muziek
achterlijke praatmuziek
Oh, ging hierboven over hip-hop, vandaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat duurt nog een paar nummers hoor
We all do....quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan trap ik er dus al 9 jaar in, ik word dement.
Ik vroeg me het zelfde af en aangezien ik vroeger weinig games speelde maar Leisure Suit Larry wel, is het misschien die ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
Uit welke game was die van Emerson, Lake & Palmer ook alweer? Was dat Leisure Larry?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Goede Oostenrijkse stream gevonden
Dan krijgen we straks nog een ruzie tussen die twee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:28 schreef Zorro het volgende:
Heee, gisteren hadden we ook al een vriend?
Dan hebben we nu twee vrienden
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Goede Oostenrijkse stream gevonden
Lijkt me verstanding om vuurwerk juist buiten te gebruiken.quote:
Meesterwerkjequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tapestry is sowieso een prachtige LP
Ziedend. Die baslijn is echt geniaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:29 schreef jrwl het volgende:
Coole Joop met zijn gejatte sample van Stevie Wonder
wat een kneus
Toch niet van de zwager he?quote:
Jamaar Queen zei dat friends will be friends?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks nog een ruzie tussen die twee.
"IK LEEF NIET MEER VOOR JOU"
Het bier of het vuurwerk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch niet van de zwager he?
Van wortels eten krijg je kennelijk nog steeds goede ogen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:30 schreef molloot200 het volgende:
Emma Wortelboer ook binnen als ik het goed zie
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:30 schreef molloot200 het volgende:
Emma Wortelboer ook binnen als ik het goed zie
Het 2equote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Helemaal niet gedateerd met je Jim uit Idols.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer heb ik indertijd zo vaak gehoord dat ie nog geregeld op onverwachte momenten in m’n hoofd zit.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
hoe kun je als man de pinpas zijn en waarom wil je dan het wijnglas zijn?
quote:Niet de mits maar de tenzij was, dat is dus helemaal fout. Je wilt als man toch juist de mits zijn? Ik wil dit gaan doen 'mits hij er ook bij is' tov. Ik wil wel komen 'tenzij hij er ook bij is'
Dit nummer is zo onlogisch
quote:
Nee, zelf gehaald bij de Aldi in Duitsland.quote:
Nee dat is Vledder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:31 schreef Isorden het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik denk dat Emma Wortelboer in het café zit.
Achso, total legalquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, zelf gehaald bij de Aldi in Duitsland.
Eddie.quote:
Officieel niet he?!quote:
gedoogconstructie mijnerzijdsquote:
Eenschquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:34 schreef PzKpfw het volgende:
Deze mag van mij ook naar de laatste dag
Neem je toch een glaasje.quote:
Dank je wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
gedoogconstructie mijnerzijds
Zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:34 schreef PzKpfw het volgende:
Deze mag van mij ook naar de laatste dag
Heb t niet in huis.quote:
Staat-ie wel aan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:34 schreef Bugno3 het volgende:
Ik voel iets rammelen. Volgens mij is het m'n prostaat.
Even bij de buren aanbellen. Of ze een kopje suiker...quote:
Zou r toch doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:35 schreef jrwl het volgende:
Emma Aandachtshoer is een 8 op de Douchebag Schaal van Art Rooijakkers
deugen voor de buhne. Carrieresletje
Slechte bronnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef Bugno3 het volgende:
Eén van de favoriete bands van @:Rellende_Rotscholier heb ik me laten vertellen.
Je bent boos heb ik het idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:35 schreef jrwl het volgende:
Dit, twee van die saaie platen achter elkaar.quote:
Ow ik heb me vergist... was bij de Lidlquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
gedoogconstructie mijnerzijds
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:35 schreef jrwl het volgende:
Was Blaudzun er ook?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ik heb me vergist... was bij de Lidl
Op een nachtelijk uur is dit echt niet te doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, twee van die saaie platen achter elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van dit nummer heb ik die live versie wel gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ouwe reus.
Deze is live 10x beter, wederom in de On The Night versie.
DS heeft best een aantal leuke nummers, maar ook tig gruwelijk saaie...quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, twee van die saaie platen achter elkaar.
Ik heb geen toren in de winkel zien staan..quote:
Duurt ook weer eeuwen voordat dit loskomt. Een album van Dire Straits trek ik sowieso niet. Ik heb een keer Brothers in Arms geprobeerd, wilde halverwege het kanaal in rijden omdat het zo teringsaai was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dit album van Dire Straits een stuk minder, maar het einde van dit numemr is wel weer
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet echt meer Dire Straits gaan luisteren
Het gehandicapte broertje dan toch als je het daarmee vergelijkt.quote:
Directe Straat > Jubileumstraat > Op Elke Straatquote:
M'n vader was er bij in De Kuip, maar vond mij met m'n 8 jaar te jong om mee te gaan. Aangezien ik het jaar ervoor bij UB40 was geweest vond ik dit onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja van dit nummer heb ik die live versie wel gezien.
Die is majestueus. mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Cee het volgende:
Ik was al moe maar in slaap vallen gaat nu vanzelf, sjongejonge.
Bij dit stuk kun je nog wel wakker worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Cee het volgende:
Ik was al moe maar in slaap vallen gaat nu vanzelf, sjongejonge.
En het album Dire Straits dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duurt ook weer eeuwen voordat dit loskomt. Een album van Dire Straits trek ik sowieso niet. Ik heb een keer Brothers in Arms geprobeerd, wilde halverwege het kanaal in rijden omdat het zo teringsaai was.
Hmm, ik denk toch dat ik die eerste 2 zou omdraaien, al is het allebei top 50 materiaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Directe Straat > Jubileumstraat > Op Elke Straat
Inderdaad, nu komen we ergens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij dit stuk kun je nog wel wakker worden.
Was in 1992 toch? Toen was ik nog 1, zou 2 worden in decemberquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Bugno3 het volgende:
Mi
[..]
M'n vader was er bij in De Kuip, maar vond mij met m'n 8 jaar te jong om mee te gaan. Aangezien ik het jaar ervoor bij UB40 was geweest vond ik dit onbegrijpelijk.
Iedereen heeft zijn min- en pluspunten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gehandicapte broertje dan toch als je het daarmee vergelijkt.
Allebei minder dan dezequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Directe Straat > Jubileumstraat > Op Elke Straat
Ik had 1990 in mn hoofd. Ik ben van '82.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was in 1992 toch? Toen was ik nog 1, zou 2 worden in december
Knopflergodquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Bugno3 het volgende:
Die slide guitar livedie muzikant is behoorlijk geniaal.
Making Movies is wel mijn favo studio album. Als is Down To The Waterline van het debuut wel weerquote:
Die hebben allebei een stuk meer opbouw dan deze, bij deze is er 1 zacht-hard effectje. Deze plaat heeft veel potentie, maar doet niks.quote:
Dan was ik zelfs nog in de maakquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had 1990 in mn hoofd. Ik ben van '82.
Andere vind ik ook wel leuk, Beste van Nick en een prima dEUS maar DS vind ik toch leukerquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben allebei een stuk meer opbouw dan deze, bij deze is er 1 zacht-hard effectje. Deze plaat heeft veel potentie, maar doet niks.
dEUS, als we het nou over overschatting hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:40 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Andere vind ik ook wel leuk, Beste van Nick en een prima dEUS maar DS vind ik toch leuker
quote:Hemel
Ik heb kriebel aan me pemel
Zou dat uit liefde zijn die ik voel voor jou, m'n vrind
Je bent een god gelijk, baby
Als je naar me kijkt, baby
Jouw kus
Is wat ik gaarne lus... t
Maar dat wordt nog een hele klus
Want je gunt mijn hart geen rus... t
Douchen, 'k zou het liefste met je douchen
Want jij hebt ook dat hele louche
In die iets te krappe blouse
Ik keek laatselijk over m'n schouder
Je riep me, 'k werd warmer en kouder
Jij had die ogen zo blauw
Ik wist meteen: oh, ik hou van jou
Hemel
Pak je fluit en ik bespeel hem
Zou jij die liefde zijn die je eens maar nooit weer vindt
Oooh hemel, hemel
Oooh hemel, hemel
Jij hebt me in je macht
Op jou heb ik zo lang gewacht
Oh, lag jij maar op m'n kussen, baby
Dan gaf ik je een overgetelijke nacht
Hemel
Ik heb kriebel aan me pemel
Zou dat uit liefde zijn die ik voel voor jou, m'n vrind
Mijn zoete lieve engel
Hemel
Mijn kleine lieve bengel
Hemel
Mijn fijne zoete stengel
Hemel
Mijn molen aan mijn hengel
Hemel
Hemel
Hemel
Hemel
Hemel
Zang is zwak, maar muzikaal af en toe wel briljant. Ik vind Instant Street en Roses echt geniaal opgebouwd, maar het gat na die 2 is wel snel erg grootquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
dEUS, als we het nou over overschatting hebbenMet hun waardeloze accenten.
Paar keer aan begonnen, maar dat quasi stoere Engels met accent is echt niet te doen. Krezip-niveauquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zang is zwak, maar muzikaal af en toe wel briljant. Ik vind Instant Street en Roses echt geniaal opgebouwd, maar het gat na die 2 is wel snel erg groot
Stef Kamil kan echt niet zingen, dat is het probleem.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Paar keer aan begonnen, maar dat quasi stoere Engels met accent is echt niet te doen. Krezip-niveau
DISCOBROEKJE AAN!!!! ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef PzKpfw het volgende:
De manier om een meid aan te spreken op Tinder
Nee, wel mijn discoballen.quote:
Classic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |