Oke, Your Latest Trick gaat ook nog wel.quote:
Kan me niks schelen. Dotan heeft zijn "hij heeft er geen schuld aan" verspeeld nadat hij zoveel verhalen van vliegtuigmomenten verzon. Ik durf zelfs zo ver te gaan dat hij die dj zelf benaderd heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:01 schreef Tris het volgende:
[..]
Heeft hij geen schuld aan is gemixt door een dj.
Je hebt nog een jaar om spullen weg te gooien.quote:
Ik kan er zo nog 15 noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oke, Your Latest Trick gaat ook nog wel.
Helaas is het een levenstaak.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je hebt nog een jaar om spullen weg te gooien.
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog 15 noemen.
You & Your Friendquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog 15 noemen.
Met bijna alles eens, maar die kinderen zijn natuurlijk harstikke lief.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dotan is kut, koters in het café zijn kut, ouders van koters in het café zijn kut, doodgaan bij een brand is kut
968 en 965 ken je echt wel, oh ja incoming!quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:02 schreef Kyran het volgende:
972 Tears Dry On Their Own Amy Winehouse![]()
971 Fool To Cry The Rolling Stones![]()
970 Peter Gunn Theme Emerson, Lake & Palmer![]()
969 Lucy In The Sky With Diamonds The Beatles![]()
968 You've Got A Friend Carole King![]()
967 Tequila Sunrise Eagles![]()
966 On Every Street Dire Straits![]()
965 Heaven Must Be Missing An Angel Tavares![]()
964 Johnny B. Goode Chuck Berry![]()
![]()
![]()
963 Gangsta's Paradise Coolio![]()
![]()
![]()
962 Als Het Vuur Gedoofd Is Acda & De Munnik![]()
![]()
961 No Mercy Racoon![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Van Bedshaped krijg ik altijd een brok in mijn keeltje.
Eensquote:
Heel Hopes and Fears is eigenlijk briljant, staat geen enkel echt minder nummer opquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Naast de nummers die iedereen kent zijn ook We Might as Well Be Strangers en She Has No Time prachtig daarvan.
Hoorde laatst weer de albumversie van Money for Nothing. God, wat ga je de single-edit dan waarderen. 4 minuten te lang.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:04 schreef jrwl het volgende:
ik vind alle albums van Dire Straits goed
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:04 schreef Cee het volgende:
[..]
965 ken je echt wel, oh ja incoming!
Keane was lang erg underrated, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:04 schreef Gretzl het volgende:
Even Bedshaped![]()
![]()
terugluisteren
[..]![]()
pluspuntjes voor Gijs
[..]
[..]
Eens
[..]
Heel Hopes and Fears is eigenlijk briljant, staat geen enkel echt minder nummer op
Zelfs? Niet meer dan logisch, het is een topplaat. Alleen die drums in het begin alquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:06 schreef jrwl het volgende:
zelfs Money for nothing vind ik een lekkere track. Geniale gitaar riff en lekkere synths
Werden als Coldplay-aftreksel gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keane was lang erg underrated, heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |