En het album Dire Straits dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duurt ook weer eeuwen voordat dit loskomt. Een album van Dire Straits trek ik sowieso niet. Ik heb een keer Brothers in Arms geprobeerd, wilde halverwege het kanaal in rijden omdat het zo teringsaai was.
Hmm, ik denk toch dat ik die eerste 2 zou omdraaien, al is het allebei top 50 materiaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Directe Straat > Jubileumstraat > Op Elke Straat
Inderdaad, nu komen we ergens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij dit stuk kun je nog wel wakker worden.
Was in 1992 toch? Toen was ik nog 1, zou 2 worden in decemberquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Bugno3 het volgende:
Mi
[..]
M'n vader was er bij in De Kuip, maar vond mij met m'n 8 jaar te jong om mee te gaan. Aangezien ik het jaar ervoor bij UB40 was geweest vond ik dit onbegrijpelijk.
Iedereen heeft zijn min- en pluspunten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gehandicapte broertje dan toch als je het daarmee vergelijkt.
Allebei minder dan dezequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Directe Straat > Jubileumstraat > Op Elke Straat
Ik had 1990 in mn hoofd. Ik ben van '82.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was in 1992 toch? Toen was ik nog 1, zou 2 worden in december
Knopflergodquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Bugno3 het volgende:
Die slide guitar livedie muzikant is behoorlijk geniaal.
Making Movies is wel mijn favo studio album. Als is Down To The Waterline van het debuut wel weerquote:
Die hebben allebei een stuk meer opbouw dan deze, bij deze is er 1 zacht-hard effectje. Deze plaat heeft veel potentie, maar doet niks.quote:
Dan was ik zelfs nog in de maakquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had 1990 in mn hoofd. Ik ben van '82.
Andere vind ik ook wel leuk, Beste van Nick en een prima dEUS maar DS vind ik toch leukerquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben allebei een stuk meer opbouw dan deze, bij deze is er 1 zacht-hard effectje. Deze plaat heeft veel potentie, maar doet niks.
dEUS, als we het nou over overschatting hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:40 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Andere vind ik ook wel leuk, Beste van Nick en een prima dEUS maar DS vind ik toch leuker
quote:Hemel
Ik heb kriebel aan me pemel
Zou dat uit liefde zijn die ik voel voor jou, m'n vrind
Je bent een god gelijk, baby
Als je naar me kijkt, baby
Jouw kus
Is wat ik gaarne lus... t
Maar dat wordt nog een hele klus
Want je gunt mijn hart geen rus... t
Douchen, 'k zou het liefste met je douchen
Want jij hebt ook dat hele louche
In die iets te krappe blouse
Ik keek laatselijk over m'n schouder
Je riep me, 'k werd warmer en kouder
Jij had die ogen zo blauw
Ik wist meteen: oh, ik hou van jou
Hemel
Pak je fluit en ik bespeel hem
Zou jij die liefde zijn die je eens maar nooit weer vindt
Oooh hemel, hemel
Oooh hemel, hemel
Jij hebt me in je macht
Op jou heb ik zo lang gewacht
Oh, lag jij maar op m'n kussen, baby
Dan gaf ik je een overgetelijke nacht
Hemel
Ik heb kriebel aan me pemel
Zou dat uit liefde zijn die ik voel voor jou, m'n vrind
Mijn zoete lieve engel
Hemel
Mijn kleine lieve bengel
Hemel
Mijn fijne zoete stengel
Hemel
Mijn molen aan mijn hengel
Hemel
Hemel
Hemel
Hemel
Hemel
Zang is zwak, maar muzikaal af en toe wel briljant. Ik vind Instant Street en Roses echt geniaal opgebouwd, maar het gat na die 2 is wel snel erg grootquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
dEUS, als we het nou over overschatting hebbenMet hun waardeloze accenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |