Met GB?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry ik zat even in een heftig DM gesprek.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry ik zat even in een heftig DM gesprek.
FY.quote:
Mss, maar pfoe was wel heftig hoor.quote:
1 janquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer ruimen jullie de kerstzooi op?
Voor 6 januari/wanneer ik er genoeg van heb.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
kreeg 2 euro als ik dit tikte
Dit is Till met haar scoot
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laat ik aan Soul over.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb alles alweer verbrandquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak een ezel gebaar bij een leeg bankje aan de achterkant ervanquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
We gaan even een stukje lopen. Nog een foto-opdracht voor de laatste 1,5% GB?
Dat wijffie bedoel ik, mijn scoot is beterquote:
Da's een V-teken achter de leuning?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maak een ezel gebaar bij een leeg bankje aan de achterkant ervan
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maak een ezel gebaar bij een leeg bankje aan de achterkant ervan
Die mag wel eens een boterham eten. Of 2.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een paar mensen op FB maar dat zijn niet alleen Cossers Ik ken Fritsie van foto en uit de Cos , PeZu via FB , en heb Goa en Cobra4 ontmoet . verder kreeg ik contact met iemand in de Cos die een catfish bleek te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij weet toch wel hoe sommige mensen er uit zien hier? van UTO en zo ik wel hoor
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's een V-teken achter de leuning?
wat is de MAX stream?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
max live stream werkt![]()
![]()
maar top 2000 niet
![]()
![]()
Dikkertje gespotquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die mag wel eens een boterham eten. Of 2.
Fritsie heb ik ook,Mario ,Oma ,Dot en nog een paar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een paar mensen op FB maar dat zijn niet alleen Cossers Ik ken Fritsie van foto en uit de Cos , PeZu via FB , en heb Goa en Cobra4 ontmoet . verder kreeg ik contact met iemand in de Cos die een catfish bleek te zijn
vpn ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
max live stream werkt![]()
![]()
maar top 2000 niet
![]()
![]()
https://www.nporadio2.nl/livequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
luisteren doe ik ook maar ik will kijken
Oh dat valt mee jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een paar mensen op FB maar dat zijn niet alleen Cossers Ik ken Fritsie van foto en uit de Cos , PeZu via FB , en heb Goa en Cobra4 ontmoet . verder kreeg ik contact met iemand in de Cos die een catfish bleek te zijn
Probeer jij eens een Google op Ezel teken vanachter een bankquote:
google says noquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Probeer jij eens een Google op Ezel teken vanachter een bank
ezelshamingquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:16 schreef TillyB het volgende:
Thinshaming fatshaming idiotshaming, yall fucking ezels
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:16 schreef TillyB het volgende:
Oh goeiequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:16 schreef TillyB het volgende:
Ja moet je wel op afbeeldingen klikken eh? en je woonadres zie ik weerquote:
https://www.npostart.nl/live/npo-1-extraquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:16 schreef mario390 het volgende:
984 Love Like Blood Killing Joke
983 Give It Away Red Hot Chili Peppers
982 De Waarheid Marco Borsato
981 Absolute Beginners David Bowie![]()
980 Smalltown Boy Bronski Beat![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kersthuisjes van de AH het vuur op gooien gaf een goed gevoel steeds
ook niet, doe even voor danquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja moet je wel op afbeeldingen klikken eh? en je woonadres zie ik weer
Miyamoto used "donkey" to convey "stubborn" in English; the name Donkey Kong was intended to convey "stubborn ape" to the American audience. When he suggested this name to Nintendo of America, he was laughed at, but the name stuck.quote:
In het oorspronkelijke spel moest-ie ezels redden uit kooi.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:23 schreef TillyB het volgende:
Waarom heet Donkey Kong eigenlijk zo, tis met een aap, geen ezel
Of dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Miyamoto used "donkey" to convey "stubborn" in English; the name Donkey Kong was intended to convey "stubborn ape" to the American audience. When he suggested this name to Nintendo of America, he was laughed at, but the name stuck.
Uit kooi? Lyza bedankt informatie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
In het oorspronkelijke spel moest-ie ezels redden uit kooi.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uit kooi? Lyza bedankt informatie.
Ja ik dacht ik pas me even aan zodat je het begrijpt. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uit kooi? Lyza bedankt informatie.
Cry boy cryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat komisch,npo2 max gaat wel live![]()
bij mijn instellingen is niks mist
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Lastig tikken met die dikke vingertjes hé lies?
ja kathiquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer Mario.. Liensberger 3e
Niets meer van mootie vernomen na die stookkutquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Al die taal nazi's zijn de draad kwijt vandaag
hör aufquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Cry boy cryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Die zit zich te schamen nuquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niets meer van mootie vernomen na die stookkut@:mootie u ok hun?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik pas me even aan zodat je het begrijpt. Graag gedaan.
okeequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zing mee met bronskie biet
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga maar eens iets nuttigs doen denk
Ja ik hoorde zoietsquote:
Ik vind het zielig. Modjes krijgen alle bagger over zich heenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik hoorde zoietsdat zou wel vet zijn Mootz als mod
Dan verandert er weinig voor mootie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zielig. Modjes krijgen alle bagger over zich heen
Ja, ik struikelde met een bak vol Winniebrokjes. Feestje!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niets meer van mootie vernomen na die stookkut@:mootie u ok hun?
Eerder dit uur draaide hij de Waarheid van Marco helemaal uit tot op de laatste seconde.quote:
ik heb niet verder terug gelezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik struikelde met een bak vol Winniebrokjes. Feestje!
En leest iedereen over de catfish van Puzzie heen?
lukt het niet via de app npo radioquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef mario390 het volgende:
is het niet zo als top 2000 niet werkt,dann geen livestream op npo werkt?
dat is maar niet zo, somige werken
wat is daar de hond begraven?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan verandert er weinig voor mootie.
nee ik will op de laptop kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lukt het niet via de app npo radio
wtf lolquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:37 schreef mazaru het volgende:
Jemig... moeder en dochter![]()
[ afbeelding ]
maar doet het wel ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik will op de laptop kijken
Dit heeft meer dan 80.000 euro gekost.Op wie willen ze lijken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Op Barbie!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit heeft meer dan 80.000 euro gekost.Op wie willen ze lijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het eens zonder VPN.. https://www.nporadio2.nl/live
wist ik alquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan lekker mislukt.quote:
Is dit echt??? OMGquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik ben heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom die donkere strepen om die lippen? Het is zo lelijk. Ze zijn zo lelijk. Het is echt MEGA lelijkquote:
Zullen we het daar aub niet over hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel nieuwsgierigOf bedoelt ze die Yessie?
Het is gewoon afzichtelijk en aanstootgevend. Wat een verminkingquote:
omg over catfish gesproken....dat was er eentje zegquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarom die donkere strepen om die lippen? Het is zo lelijk. Ze zijn zo lelijk. Het is echt MEGA lelijk
Ja, dat was er eentjequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
omg over catfish gesproken....dat was er eentje zeg
Lelijke mensen shamingquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarom die donkere strepen om die lippen? Het is zo lelijk. Ze zijn zo lelijk. Het is echt MEGA lelijk
zo lelijk dat t nep lijktquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omgquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ze het zelf maar mooi vinden...quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]Het ziet er niet uit en zelf vinden ze het meer dan geweldig
ow..idd, niet bij nagedacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we het daar aub niet over hebben.
Heeft me aardig problemen opgeleverd.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
@:mario390 ik kan vanuit Oostenrijk VPN gewoon kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het eens zonder VPN.. https://www.nporadio2.nl/live![]()
En die nagels... *ril*quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]Het ziet er niet uit en zelf vinden ze het meer dan geweldig
beestje had dorstquote:
ja.. sorry, dat was me even ontschoten. Moest denken aan het fb-groepje en dergelijke.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft me aardig problemen opgeleverd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
@:mario390 ik kan vanuit Oostenrijk VPN gewoon kijkenJa heel de wereld kijkt het behalve Mario weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het eens zonder VPN.. https://www.nporadio2.nl/liveI may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heel de wereld kijkt het behalve Mario weer
Geen sorry hoor,was ook mijn fout.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja.. sorry, dat was me even ontschoten. Moest denken aan het fb-groepje en dergelijke.
Er is geen eens een IP land block ik zie mensen uit afghanistan twitteren die kijkenquote:
antw in muz: Geen problemen vanuit Spanje. Maar als het hem echt niet lukt zou hij kunnen proberen een proefabonnement op iets als NLZiet af te sluiten, daarmee kan je NPO Extra zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is geen eens een IP land block ik zie mensen uit afghanistan twitteren die kijken
Het komt ook wel erg vaak voor bij 'm. Zal wel op de blacklist staan of zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is geen eens een IP land block ik zie mensen uit afghanistan twitteren die kijken
lees ff conjootjequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap de ander streams op npo werken wel
dat bedoelt ik zall npo start plus nehmen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
antw in muz: Geen problemen vanuit Spanje. Maar als het hem echt niet lukt zou hij kunnen proberen een proefabonnement op iets als NLZiet af te sluiten, daarmee kan je NPO Extra zien.
ja proefabo is gratis volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bedoelt ik zall npo start plus nehmen?
Proefabbo in je holquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja proefabo is gratis volgens mij
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is ook geen beeld bij volgens mij
hij wil op de laptopquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hij heeft gewoon een kut telefoon? met een beetje telefoon doet die App het overal
ik zei toch de zendung met max werkt welquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:01 schreef Voxs het volgende:
Of je hebt niet genoeg snelheid? Dus dingen sluiten, enkel die stream aan.
Geen idee. Heb je nog meer streams tegelijk lopen? Dan die allemaal uit doen en dan eens proberen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei toch de zendung met max werkt wel
wat zall de verschill zijn met top 2000?
nee niks lopt nuquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je nog meer streams tegelijk lopen? Dan die allemaal uit doen en dan eens proberen.
Of naar Nederland verhuizen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niks lopt nu
ik denk ik werd mailen moeten
Die doet het niet meer Conjo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:08 schreef mario390 het volgende:
vind niemand en omu list vor Vlc player?
Ik ga ook niet vertellen wie dat isquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
DM dan maarquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga ook niet vertellen wie dat is![]()
IK heb me kapot geschaamd
De ander moet zich schamenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat Deisyy zegt, niets om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou dat. Ze ging niet vreemd, deed niks geks, degene die zich als iemand anders voordeed is de kwade genius in deze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat Deisyy zegt, niets om je voor te schamen.
Nee ,maar mijn dochter had het allang door , en ik had nog een bord voor mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DM dan maar![]()
Maar niet om je voor te schamen, je kan het niet ruiken
Het is ruim 3 jaar geleden , ik kan er nu wel om lachenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat Deisyy zegt, niets om je voor te schamen.
Yes..quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou dat. Ze ging niet vreemd, deed niks geks, degene die zich als iemand anders voordeed is de kwade genius in deze.
Gelukkigquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is ruim 3 jaar geleden , ik kan er nu wel om lachen
Gelukkig kan je er nu wel om lachen, maar ik zou net als jij eerst flink de pest in hebben, je denkt dat het je niet overkomt en dan tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ,maar mijn dochter had het allang door , en ik had nog een bord voor mijn hoofd![]()
Ik kwam er gelukkig op tijd achter,duurde 2 maanden voor ik het doorkreeg maar ik heb er wel moeite mee gehad. Daarna werd ik woest ...en nu kan ik er wel om lachen: je moet alles een keer meemaken zoiets![]()
Ik keek wel naar MTV's Catfish en daar zaten mensen al jaren in een internet relatie voor ze erachter kwamen dat het nep was. Dat snap ik dan weer niet
Dat is mooi,ik ken iemand hier die gewoon gechanteerd is na een niet echt slimme actie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon heel erg triest , en dat had het ook kunnen worden van mijn kant, als ik mijn oogkleppen niet af had gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er nu wel om lachen, maar ik zou net als jij eerst flink de pest in hebben, je denkt dat het je niet overkomt en dan toch
Mensen die catfishen zijn best raar
Hier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is mooi,ik ken iemand hier die gewoon gechanteerd is na een niet echt slimme actie.
Iemand op FOK.Triest maar waar.quote:
In de Cos? Want ik heb ook wel gedoe gehad met zo'n kneusje in de Cos , die probeerde ook te chanteren .quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand op FOK.Triest maar waar.
dat meen je nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de Cos? Want ik heb ook wel gedoe gehad met zo'n kneusje in de Cos , die probeerde ook te chanteren .
Johquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de Cos? Want ik heb ook wel gedoe gehad met zo'n kneusje in de Cos , die probeerde ook te chanteren .
Idd een COSser,min ventje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja toen was ik wel een beetje bangig. Achteraf belachelijk , maar als eenmaal die angst komt dan laat je je daar door leven . En toen ging ik ook domme dingen doen.DM's van hem in de Cos postenquote:
Het is mij in vertrouwen verteld,maar ik vond het vrij heftig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:26 schreef Laysa het volgende:
Hebben jullie daar ooit melding van gedaan, hier op FOK!
Online kom je de vreemdste figuren tegen, maar gelukkig ook normale en vriendelijke mensenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is mij in vertrouwen verteld,maar ik vond het vrij heftig.
Ai puzzie, echt vreselijk naar dat je daarmee moest dealen...Natuurlijk zit je daarmee, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja toen was ik wel een beetje bangig. Achteraf belachelijk , maar als eenmaal die angst komt dan laat je je daar door leven . En toen ging ik ook domme dingen doen.DM's van hem in de Cos postenDat gaf wel aan dat ik er meer mee zat dan ik had gedacht . wel fijne reacties gekregen hoe ik hier mee om moest gaan . Veel rare mensen
Ja dat klopt , maar als dit je overkomt en je er achter komt dat het anders is dan je denkt pppffffquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:32 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Online kom je de vreemdste figuren tegen, maar gelukkig ook normale en vriendelijke mensen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat een catfish was
Je bent de enige niet ook moest er naar zoekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je bent de enige niet ook moest er naar zoeken
Aws puzz wat een narigheidquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja toen was ik wel een beetje bangig. Achteraf belachelijk , maar als eenmaal die angst komt dan laat je je daar door leven . En toen ging ik ook domme dingen doen.DM's van hem in de Cos postenDat gaf wel aan dat ik er meer mee zat dan ik had gedacht . wel fijne reacties gekregen hoe ik hier mee om moest gaan . Veel rare mensen
Keek dat altijd met mijn zoons op MTV, echt bizar wat mensen verzinnen om een ander voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit ging dus heel ver.Ik weet dat de user om wie het gaat echt heel bang was dat er dingen online kwam te staan.En ook welke klojo het deed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:32 schreef Laysa het volgende:
Volgende keer melden bij yvonne of andere admins.
Gewoon doen hoor.
Je zit hier voor de lol of een beetje ergernis en het moet niet zo ver gaan.
Zit de persoon nog steeds op FOK ? is misschien een rare vraag ?quote:
Echt wel.. en hele lieve mensenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ai puzzie, echt vreselijk naar dat je daarmee moest dealen...Natuurlijk zit je daarmee, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.
Er zijn inderdaad veel nare mensen. Helaas. Gelukkig ook veel goede.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ging dus heel ver.Ik weet dat de user om wie het gaat echt heel bang was dat er dingen online kwam te staan.En ook welke klojo het deed.
Nee die twee waar ik van weet sowieso niet maar ja dat weet je nooitquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, ander ip ed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die twee waar ik van weet sowieso niet maar ja dat weet je nooit
Je zou er bang van worden, en zijn gelukkig ook normale Usersquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel.. en hele lieve mensen
Gewoon andere naam kloon en klaar weer, Fok checkt geen IP's alleen als er aangifte gedaan is gok ikquote:
Nou wordt ik wel nieuwsgierig..quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zag hem wel op Twitter gisteren met exact dezelfde nick toevallig
Zwaai even ik sta voor je raamquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je zou er bang van worden, en zijn gelukkig ook normale Users
Ja maar ik ga dat niet tikken als je iets uit vertrouwen weetquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nou wordt ik wel nieuwsgierig..
Ja, dus melden eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon andere naam kloon en klaar weer, Fok checkt geen IP's alleen als er aangifte gedaan is gok ik
Daaromquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je zou er bang van worden, en zijn gelukkig ook normale Users
Manquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij weet ook wie ik bedoel denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zwaai even ik sta voor je raam
Maar zulks moet toch een keer uit komen ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ging dus heel ver.Ik weet dat de user om wie het gaat echt heel bang was dat er dingen online kwam te staan.En ook welke klojo het deed.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij weet ook wie ik bedoel denk ik.
Dat had ik ook niet verwacht, meldt alleen mijn nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dat niet tikken als je iets uit vertrouwen weet
Annechin? jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Prisha het volgende:
Ik kan me nog herinneren, was in de Uto SC, dat er ineens een Fokker opdook, die vertelde dat hij wel heel veel van ons wist naar aanleiding van onze postgedrag en we moesten maar heel voorzichtig zijn met wat we schreven online.
Ik kreeg daar een beetje de kriebels van. En niet op een fijne manier.
Maar het blijft een heftig verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jamaar die van Twitter is een andere
Met een bos bloemen toch? PTLe is een schatje ❤️quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zwaai even ik sta voor je raam
En als ik dan ook nog lees over chanteren, mijn hemel wat een triest geval .quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het blijft een heftig verhaal.
Ja die ken ik wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Met een bos bloemen toch? PTLe is een schatje ❤️
Arwin oid toch? Dat vond ik wel creepy.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Annechin? jamaar dat was meer gein denk ik
nee, leek er wel op. Arwin? Arin? Zoiets. En het klonk niet bepaald als een geintje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Annechin? jamaar dat was meer gein denk ik
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Prisha het volgende:
Ik kan me nog herinneren, was in de Uto SC, dat er ineens een Fokker opdook, die vertelde dat hij wel heel veel van ons wist naar aanleiding van onze postgedrag en we moesten maar heel voorzichtig zijn met wat we schreven online.
Nee al jaren niet meer zien postenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef mootie het volgende:
Maar ik mag toch hopen dat deze mensen niet meer actief zijn? Volgens mij hebben we het nu al over 3 verschillenden?
Dat was toch allemaal domme bluf?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Prisha het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee, leek er wel op. Arwin? Arin? Zoiets. En het klonk niet bepaald als een geintje.
zoiets iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Arwin oid toch? Dat vond ik wel creepy.
Ik in ieder geval geen kwaad in de zinquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Met een bos bloemen toch? PTLe is een schatje ❤️
Gelukkig had ik mootiequote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef mootie het volgende:
Maar ik mag toch hopen dat deze mensen niet meer actief zijn? Volgens mij hebben we het nu al over 3 verschillenden?
Lopen er vast wel meer rond gezien de hoeveelheid users?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef mootie het volgende:
Ik weet het niet pullup. Ik vond er een ondertoon in zitten dat niet prettig was. Volgens mij heeft iemand dat toen ook gerapporteerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was toch allemaal domme bluf?
Dat vond ik ook al vrij engquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
Maar goed, was dat ook in de periode dat de Cossers allemaal geheime clubjes op FB hadden?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
Maar goed, was dat ook in de periode dat de Cossers allemaal geheime clubjes op FB hadden?
Ok wellicht is het een ander dan die ik bedoeldequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet het niet pullup. Ik vond er een ondertoon in zitten dat niet prettig was. Volgens mij heeft iemand dat toen ook gerapporteerd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
Bedoel je van de laatste maanden ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
En mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, wel lollig dat er dingen uitlekten.
Een doel was bijv om mij uit de Cos te werken
Ik heb alleen het FOK Cossers café,daar is iedereen welkom.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, wel lollig dat er dingen uitlekten.
Een doel was bijv om mij uit de Cos te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |