quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ging dus heel ver.Ik weet dat de user om wie het gaat echt heel bang was dat er dingen online kwam te staan.En ook welke klojo het deed.
Nee die twee waar ik van weet sowieso niet maar ja dat weet je nooitquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat een catfish was
Ah, ander ip ed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die twee waar ik van weet sowieso niet maar ja dat weet je nooit
Je zou er bang van worden, en zijn gelukkig ook normale Usersquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel.. en hele lieve mensen
Gewoon andere naam kloon en klaar weer, Fok checkt geen IP's alleen als er aangifte gedaan is gok ikquote:
Nou wordt ik wel nieuwsgierig..quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zag hem wel op Twitter gisteren met exact dezelfde nick toevallig
Zwaai even ik sta voor je raamquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je zou er bang van worden, en zijn gelukkig ook normale Users
Ja maar ik ga dat niet tikken als je iets uit vertrouwen weetquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nou wordt ik wel nieuwsgierig..
Ja, dus melden eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon andere naam kloon en klaar weer, Fok checkt geen IP's alleen als er aangifte gedaan is gok ik
Daaromquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je zou er bang van worden, en zijn gelukkig ook normale Users
Manquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de Cos? Want ik heb ook wel gedoe gehad met zo'n kneusje in de Cos , die probeerde ook te chanteren .
Jij weet ook wie ik bedoel denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zwaai even ik sta voor je raam
Maar zulks moet toch een keer uit komen ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ging dus heel ver.Ik weet dat de user om wie het gaat echt heel bang was dat er dingen online kwam te staan.En ook welke klojo het deed.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij weet ook wie ik bedoel denk ik.
Dat had ik ook niet verwacht, meldt alleen mijn nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dat niet tikken als je iets uit vertrouwen weet
Annechin? jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Prisha het volgende:
Ik kan me nog herinneren, was in de Uto SC, dat er ineens een Fokker opdook, die vertelde dat hij wel heel veel van ons wist naar aanleiding van onze postgedrag en we moesten maar heel voorzichtig zijn met wat we schreven online.
Ik kreeg daar een beetje de kriebels van. En niet op een fijne manier.
Maar het blijft een heftig verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jamaar die van Twitter is een andere
Met een bos bloemen toch? PTLe is een schatje ❤️quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zwaai even ik sta voor je raam
En als ik dan ook nog lees over chanteren, mijn hemel wat een triest geval .quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het blijft een heftig verhaal.
Ja die ken ik wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Met een bos bloemen toch? PTLe is een schatje ❤️
Arwin oid toch? Dat vond ik wel creepy.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Annechin? jamaar dat was meer gein denk ik
nee, leek er wel op. Arwin? Arin? Zoiets. En het klonk niet bepaald als een geintje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Annechin? jamaar dat was meer gein denk ik
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Prisha het volgende:
Ik kan me nog herinneren, was in de Uto SC, dat er ineens een Fokker opdook, die vertelde dat hij wel heel veel van ons wist naar aanleiding van onze postgedrag en we moesten maar heel voorzichtig zijn met wat we schreven online.
Nee al jaren niet meer zien postenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef mootie het volgende:
Maar ik mag toch hopen dat deze mensen niet meer actief zijn? Volgens mij hebben we het nu al over 3 verschillenden?
Dat was toch allemaal domme bluf?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Prisha het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee, leek er wel op. Arwin? Arin? Zoiets. En het klonk niet bepaald als een geintje.
zoiets iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Arwin oid toch? Dat vond ik wel creepy.
Ik in ieder geval geen kwaad in de zinquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Met een bos bloemen toch? PTLe is een schatje ❤️
Gelukkig had ik mootiequote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef mootie het volgende:
Maar ik mag toch hopen dat deze mensen niet meer actief zijn? Volgens mij hebben we het nu al over 3 verschillenden?
Lopen er vast wel meer rond gezien de hoeveelheid users?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef mootie het volgende:
Ik weet het niet pullup. Ik vond er een ondertoon in zitten dat niet prettig was. Volgens mij heeft iemand dat toen ook gerapporteerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was toch allemaal domme bluf?
Dat vond ik ook al vrij engquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
Maar goed, was dat ook in de periode dat de Cossers allemaal geheime clubjes op FB hadden?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
Maar goed, was dat ook in de periode dat de Cossers allemaal geheime clubjes op FB hadden?
Ok wellicht is het een ander dan die ik bedoeldequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet het niet pullup. Ik vond er een ondertoon in zitten dat niet prettig was. Volgens mij heeft iemand dat toen ook gerapporteerd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
Bedoel je van de laatste maanden ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
En mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, wel lollig dat er dingen uitlekten.
Een doel was bijv om mij uit de Cos te werken
Ik heb alleen het FOK Cossers café,daar is iedereen welkom.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:43 schreef mootie het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, wel lollig dat er dingen uitlekten.
Een doel was bijv om mij uit de Cos te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |